Hjälp, den går bra på tomgång men inte när man kör !

Hej , har en rieju rrx- 07 som jag har stage6 membran och tk rör och ett 70 sport (airsal) på och efter att jag monterade 70 och membranet så går den hyfsat på tomgång och om man har bakhjulet i luften går den bra men om jag börjar köra så "orkar" den inte varva ur typ och går skiiiit, nästan som om den blöddrade men det gör den inte, kan det vara att insuget är alldeles för litet eller förgasaren (16mm med 135 munstycke) den får iaf tillräckligt med soppa när man kör den lite och varvar lite lagom på tomgången .. sen går den inte varva ut efter man försökt köra : HJÄLP :

kommentera ni som har nån aning !

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    sluta kommentera bara för att din post ska komma högst upp. finns andra som har problem och du får vänta på din tur.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    May 2010
    Nu får du hjälpa mig istället , Hur varvar man på tomgång ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

skit i förgasarn? va så på min fiddy! man kunde varva i tomgång sen när man körde så bara BÖBÖBÖBÖBÖB! och gick knappt framåt! tog av flotören och satte på kranen så det rann lite och duschade flotörskålen med bensin och sen rengjorde luftfiltret så funkade den sen igen!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

aha, tack ska prova att göra rent den, men luftfiltret e iaf i topp skick men tackar.

Skicka mera förslag Måste försöka iaf med 16mm innan 21:an kommer

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in