Sidan 2 av 2 Första 12
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    bygger och bygger. har ju min hyper fast hela projektet står ju still.

de beror mer på pengarna än hur många de är som tävlar. finns nog ingen random moppepojk som vill lägga ner 10-20k på en moppe egentligen.
    jag
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Jag har också funderat lite på det, funderar på aeroxen om den inte blir såld så bygger jag om den och kommer ut på strippen år istället!

Citat Ursprungligen postat av tnr Visa inlägg
    jag har också funderat lite på det, funderar på aeroxen om den inte blir såld så bygger jag om den och kommer ut på strippen år istället!
    bygg

bygger och bygger. har ju min hyper fast hela projektet står ju still.

de beror mer på pengarna än hur många de är som tävlar. finns nog ingen random moppepojk som vill lägga ner 10-20k på en moppe egentligen.
    Jag skulle iaf aldrig göra det! Sure, rent ekonomiskt skulle jag nog kunna göra det, men det vore ganska onödigt imo!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    och hur många DU finns de per 1000 moppepojkar?
    haha sant ^^
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    exakt

handlar om intresse. och inte många som har de.
    Jag har intresset men inte dom pengarna som behövs.
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Reg.datum
    Aug 2010
    jag bygger växlad hyper.. visst det kostar som fan men åandra sidan är det väldig lärorikt ! varför inte så många bygger tror jag beror på att det kostar så mycket pengar och att det nya AM-kortet gör att många avstår moppe...

Citat Ursprungligen postat av martin66 Visa inlägg
    jag bygger växlad hyper.. visst det kostar som fan men åandra sidan är det väldig lärorikt ! varför inte så många bygger tror jag beror på att det kostar så mycket pengar och att det nya AM-kortet gör att många avstår moppe...
    Om man vill bygga hyper så bryr man sig nog inte om AM-kortet.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

här har ni min. bara lite inställningar med tändning samt förgasare, ev. byte av förgasare, samt ett v-force3 membran inväntas.
    samt ett mindre drev
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Det planeras lite

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    fixar man garageplats så kommer projektet att snurra igång igen.
    do it lennart!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Om jag får hem derbin från min pappa som jag ej pratar med så blir de nog te att bygga nått av den om pengarna räcker till, men blir dock inte förens nästa sommar i sådana fall:/
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    Om jag får hem derbin från min pappa som jag ej pratar med så blir de nog te att bygga nått av den om pengarna räcker till, men blir dock inte förens nästa sommar i sådana fall:/
    okej! fast jag ska bygga nu i vinter också, då är jag i stortsett klar till sommarn!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    okej! fast jag ska bygga nu i vinter också, då är jag i stortsett klar till sommarn!
    okej jo men får se om jag kan få hem den under vintern så jag kan få klart den tills sommarn
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Bygger YZ80-dapp i vinter!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    jag tkr det är allt mindre och mindre folk som bygger hyper, eller rättare sagt bygger överhuvudtaget,

jag va rätt sugen nu till vintern, men vet inte om de känns så nödvändigt eftersom inga andra bygger nu för tiden...
    För att det är billigare och bättre att köpa en motorcykel än att trimma en moped.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    För att det är billigare och bättre att köpa en motorcykel än att trimma en moped.
    Det är ju pillet som är det roliga !

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in