Sidan 14 av 63 Första ... 4121314151624 ... Sista
  1. #391
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    IMO va de mycket om man jämför med vad jag fick ge för den här
    1000 fick jag ge för den, de ända felat va ett rost hål vid pedalerna
    Ja de va bra pris, men de gäller ju att hitta bilarna också. Överpris som fan på alla rwd volvo ute på blocket nu
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Den fick jag, lite rost på förardörren och bakre skärmkanterna, och sen lite under men det orkade ja inte bry mig om.
    Men de där är en 240, de vill ingen ha hehe

  2. #392

  3. #393
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    funnkade i ängelholm iaf

    5mm spacers å ett våldtaget ok så passar fälgen fram...

    Jävla påhitt med större bromsskivor i fram på 90an..
    Men i bak passa dom utan problem

    Sen takräcke med extraljus för vintern [Check]

    Kommer två till tills den sista


    Sjukt bra bild, elle?^^
    sa ju att det inte passar
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  4. #394
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    funnkade i ängelholm iaf

    sa ju att det inte passar
    men var inte mycket som fattades, några mm. å i bak passa dom fint.
    Är ju på grund av större bromsskivor i fram på 90'an å framåt. Så tidigare modeller med den mindre skivan passar dom utan problem.

    men de där du sa om att de bara fanns 14". De är helt fel då de finns 15" äkta.
    Senast redigerat av JuppeN den 2011-12-07 klockan 19:39.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  5. #395
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    men var inte mycket som fattades, några mm. å i bak passa dom fint.
    Är ju på grund av större bromsskivor i fram på 90'an å framåt. Så tidigare modeller med den mindre skivan passar dom utan problem.

    men de där du sa om att de bara fanns 14". De är helt fel då de finns 15" äkta.
    fick för mig att fejk var 15 o 14 äkta men kan ha fel
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  6. #396
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    fick för mig att fejk var 15 o 14 äkta men kan ha fel
    Jo, vet inte hur de är med 14" men vissa säger att de är o äkta, de är 15" som är "original"

    jag har ialf ett par 15" äkta turbo fälgar.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  7. #397

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Då har man införskaffat sig ett par hova baklampor i nyskick. Fattas bara vita blinkers fram nu.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  8. #398
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Någon som säljer ett set Hydra fälgar i bra skick, behöver inte ha däck? Börjar överväga att "orginalrenovera" bil istället för att styla/trimma den.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #399
    Satt i lite dioder i 745an ikväll, blir jävligt fint faktiskt, men långt ifrån klart, ska i mycket fler sen. Bara satt i några jag hade hemma för o se hur de blir, kommer köra på allt blått o rött vid fötterna Inte de bästa bilderna men alltid nåt



  10. #400
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Satt i lite dioder i 745an ikväll, blir jävligt fint faktiskt, men långt ifrån klart, ska i mycket fler sen. Bara satt i några jag hade hemma för o se hur de blir, kommer köra på allt blått o rött vid fötterna Inte de bästa bilderna men alltid nåt


    skaffa någon behaglig färg istället så blir det mycket snyggare, blå förstör ju mörkerseendet helt.

  11. #401
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    skaffa någon behaglig färg istället så blir det mycket snyggare, blå förstör ju mörkerseendet helt.
    Jag tycker de va riktigt mysigt med blå, körde en liten sväng ikväll va inga problem med mörkerseendet vad tycker du man ska ha istället då ?

  12. #402
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Jag tycker de va riktigt mysigt med blå, körde en liten sväng ikväll va inga problem med mörkerseendet vad tycker du man ska ha istället då ?
    något som liknar org belysningen skulle ju lätt vara snyggast, annars skulle väl färgen som är på pilarna i mätartavlorna passa ganska bra

  13. #403
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    något som liknar org belysningen skulle ju lätt vara snyggast, annars skulle väl färgen som är på pilarna i mätartavlorna passa ganska bra
    Okej är bara vanliga glödlampor i mätarhuset just nu men lyser lite blågrönt typ

  14. #404

  15. #405
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    gulgrönt annars vilket är den behagligaste enligt mig
    audi/vw blå suger, o bmw röd blir bara jobbigt i längden
    Min instrumentering lyser lite blått faktiskt Syns dock inte så bra på bilden, inte alls som i polarens 740 där lyser de gulgrönt
    Ska fundera lite på vad jag ska ha för lampor, men blir blå tills vidare

  16. #406

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Min instrumentering lyser lite blått faktiskt Syns dock inte så bra på bilden, inte alls som i polarens 740 där lyser de gulgrönt
    Ska fundera lite på vad jag ska ha för lampor, men blir blå tills vidare
    Lite grönaktigt är också rätt snyggt, typ som 850 har original i knapparna.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  17. #407
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Ja de va bra pris, men de gäller ju att hitta bilarna också. Överpris som fan på alla rwd volvo ute på blocket nu

    Men de där är en 240, de vill ingen ha hehe
    hah joo 240 vill man ju ha fick ge 500 spänn för den här med rasad bakaxel

    Uploaded with ImageShack.us

  18. #408

  19. #409
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Lite tonade strålkastare fram, hur blir det tror ni? De blir väl svart/grå-toning isf, och bilen är röd.

    Känns som det blir lite mycket a-traktorstuk, men jag har 2 strålkastare ligger som jag skulle kunna prova på, men om nån har bilder så skulle de va bra!
    Tonade framlyktor brukar aldrig bli bra, enligt mig iaf Men om du har två som ligger så prova, tona inte för mkt bara! relativt lätt o få bort toningen igen, med thinner eller liknande

  20. #410

  21. #411
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jo du kan nog ha rätt, blir alldeles för mycket atraktorstuk, och det vill jag väl inte ha.. (Fast jag har japsdämp..)
    Kom på att jag har nog 4st strålkastare ligger, så det är nog bar att testa!
    Kan ju inte gå mer än åt helvete så bara kör men en lätt toning skulle kunna funka, svarta eller mörka strålkastare ser ut som skit o ja de blir epa stuk om dem e svarta typ xD

  22. #412

  23. #413

  24. #414
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Precis, inte ovanligt att man ser epor med verkligen kolsvarta lysen, de är ju bara så fult!
    Och visst borde man tona blinkersglas med, annars blir de en lite konstig brytning emot dom? Det är vad jag tror iaf.
    Ja visst kan man de tonade faktiskt ett par skärmblinkers idag, oranget glas då, blev jävligt bra med lite mörkare typ, la på två lager toning Men bara o testa sig fram tills de blir bra

  25. #415

  26. #416
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Bara att köpa en burk på biltema, 50kr kan man offra.
    Men jag tror att det skulle se bättre ut om jag hade haft vita blinkersglas, men hade jag haft det så skulle jag kanske inte behöva tona alls..
    Precis
    Haha jo men kan nog bli rätt ok ändå, då den skrikiga orangea färgen försvinner o blir mer diskret

  27. #417
    Ja, men frågan är väl hur länge till? finns väl inget annat än smulor kvar snart av bilen.

    Var på OKq8'as tvätthall och tvättade bilen ordentligt, och givetvis så lyckades jag förstöra infästningen för tanklocket.

    Har också tagit ut generatorn ur bilen och den är redigt slut i släpringarna så det får bli en från skorten eller en renoverad. Också ska jag snart ut och fortsätta slipa på plåtfälgarna .
    L.S./M.F.T.

  28. #418
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  29. #419
    Min skönhet



    Tips på vad man ska göra med den! 14tum turbo fälgar ligger på lack, kommer te veckan
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  30. #420

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in