Sidan 60 av 63 Första ... 10505859606162 ... Sista
  1. #1771
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ja det borde sitta i dom flesta. Tror jag har ECC till och med, fast den behöver fyllas på..
    Härligt, tyg är riktigt vidrigt. Måste nog fylla på min med, den kyler typ när den känner för de..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #1772

  3. #1773
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    En 960 utan tyg är fan ingen 960!
    Du mena skinn va? Tyg hör inte hemma i en sån direktörsvagn
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #1774

  5. #1775
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Haha jaa, usch för tyg.
    Fyfan vad vidrigt de blir med åren..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #1776

  7. #1777
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Mm, skiten impregneras verkligen, medans skinn "bara" är att torka av.
    Har märkt det, förstår inte varför folk snålar med 10-15 k när de köper en NY bil?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #1778

  9. #1779
    Det är nu man vill ha 744, undra dock hur länge det dröjer innan de flesta kör runt med sådana lysen.

    http://www.vparts.se/se/special/volv...-modellen.html

  10. #1780
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Det är nu man vill ha 744, undra dock hur länge det dröjer innan de flesta kör runt med sådana lysen.

    http://www.vparts.se/se/special/volv...-modellen.html
    så fina men de ska tydligen va dålig kvalité på dem, så tycker att de e lite överpris..

  11. #1781
    Citat Ursprungligen postat av HondaPojken Visa inlägg
    så fina men de ska tydligen va dålig kvalité på dem, så tycker att de e lite överpris..
    Kvaliten går kanske inte säga så mycket om, de har väl precis kommit? Vet dock att de fanns förr.
    Överpris, ja 1500 hade varit bättre.
    Men grymt snygga

  12. #1782

  13. #1783
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Kvaliten går kanske inte säga så mycket om, de har väl precis kommit? Vet dock att de fanns förr.
    Överpris, ja 1500 hade varit bättre.
    Men grymt snygga
    tex en kille som inte är nöjd http://www.garaget.org/forum/viewtop...id=119917&p=12

  14. #1784
    Citat Ursprungligen postat av HondaPojken Visa inlägg
    Ofasen, det var lite tråkigt.

  15. #1785
    Köpt vintersläde Chippad och 3" från turbon, behövs väll inget mer? Svetsa diffen också iof.


  16. #1786
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Köpt vintersläde Chippad och 3" från turbon, behövs väll inget mer? Svetsa diffen också iof.

    Ser goo ut!

  17. #1787
    Vad för koppling/lamell till 945an? Ska köras på gata och är tänk att få ut cirka 250-300hk.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  18. #1788

  19. #1789
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Köpt vintersläde Chippad och 3" från turbon, behövs väll inget mer? Svetsa diffen också iof.

    ser fräsch ut. Dags för mig att köpa någon vinterbil också, frågan är vad man ska ha?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #1790
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ser fräsch ut. Dags för mig att köpa någon vinterbil också, frågan är vad man ska ha?
    740 eller 940 såklart!

  21. #1791
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    740 eller 940 såklart!
    möjligt, eller bmw med 6a
    stor motor, lätt bak och en jäävla massa krängande och sladdande!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #1792
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    möjligt, eller bmw med 6a
    stor motor, lätt bak och en jäävla massa krängande och sladdande!
    Dock lite dyrare med delar till dom om man stöter på en snövall eller något annat roligt!

  23. #1793
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Dock lite dyrare med delar till dom om man stöter på en snövall eller något annat roligt!
    delar till bmw's är faktiskt inte så extremt dyra som folk tyvärr fått för sig, men med tanke på hur vanliga 740/940 är så finns det ju en hel uppsjö med begagnade delar till dem, så det är ju lättare att hitta delar till dom.
    Men det är sant, sätter man en 740 i en vall och får en bula i skärmen/dörren eller liknande så höjer man ju knappt ögonbrynet, haha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #1794
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ser fräsch ut. Dags för mig att köpa någon vinterbil också, frågan är vad man ska ha?
    Bra bilder lurar ögat, samtliga skärmar är kassa haha

    Turbo är bra gött att ha på vintern och som sagt, delarna kostar ju ingenting.

  25. #1795
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    delar till bmw's är faktiskt inte så extremt dyra som folk tyvärr fått för sig, men med tanke på hur vanliga 740/940 är så finns det ju en hel uppsjö med begagnade delar till dem, så det är ju lättare att hitta delar till dom.
    Men det är sant, sätter man en 740 i en vall och får en bula i skärmen/dörren eller liknande så höjer man ju knappt ögonbrynet, haha
    Jaså det har jag alltid trott, man är ju bra sugen på att köpa e39 till sommaren!
    haha ja var och varannan 740 är ju buliga.

  26. #1796
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Bra bilder lurar ögat, samtliga skärmar är kassa haha

    Turbo är bra gött att ha på vintern och som sagt, delarna kostar ju ingenting.
    haha, jaha. Men det var väl inte så noga..
    Ja, mycket möjligt att det blir en 940 ltt eller liknande.
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Jaså det har jag alltid trott, man är ju bra sugen på att köpa e39 till sommaren!
    haha ja var och varannan 740 är ju buliga.
    Ja, e39orna kan bli rätt fina. Blastergurras är ju verkligen en fröjd för ögonen! Jag har varit inne på en e39 525 som andrabil men det får vänta, nu när jag har börjat kosta på audin. Förövrigt så har jag inte fått på coilsen än, då dom dumma tyskjävlarna dragit i för grova bultar(m10 som är någon tiondel grövre än vanliga m10 bultar) till staget som håller fast styrleden vertikalt som självklart även är i alu, så bultjäveln har ärjat fast och vägrar lossna, trots diverse svordomar och storsläggan. Aja, på't igen i helgen!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #1797
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha, jaha. Men det var väl inte så noga..
    Ja, mycket möjligt att det blir en 940 ltt eller liknande.


    Ja, e39orna kan bli rätt fina. Blastergurras är ju verkligen en fröjd för ögonen! Jag har varit inne på en e39 525 som andrabil men det får vänta, nu när jag har börjat kosta på audin. Förövrigt så har jag inte fått på coilsen än, då dom dumma tyskjävlarna dragit i för grova bultar(m10 som är någon tiondel grövre än vanliga m10 bultar) till staget som håller fast styrleden vertikalt som självklart även är i alu, så bultjäveln har ärjat fast och vägrar lossna, trots diverse svordomar och storsläggan. Aja, på't igen i helgen!
    Att blastergurras är fin håller jag verkligen med om!
    Och tyskar som ska vara erkänt duktiga bilbyggare! hehe. Nej det är ju inte för roligt när det ärjat fast, men den kommer så småningom.

  28. #1798
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Att blastergurras är fin håller jag verkligen med om!
    Och tyskar som ska vara erkänt duktiga bilbyggare! hehe. Nej det är ju inte för roligt när det ärjat fast, men den kommer så småningom.
    Ja, duktiga är dom men dom krånglar till det så att man inte ska klara av att göra nånting själv. Nåja, idag tar jag vinkelslipen och slipar av skallen på baksidan, och så drar jag ut den med hjälp av muttern. Alu och vanlig stålbult är aldrig en bra kombo.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #1799
    Passar fjädrar från en 940 till 945?

    edit: Hur funkar det med bes? om jag bygger klart 945an som är i grund en ltt, och byter till större turbo osv osv,
    och ställer ner laddet så den inte har mer en 134häst som en ltt har, då borde det ju inte vara några problem eller?
    Måste en ha broms papper på att det inte överstrider eller hur ligger det till?
    Senast redigerat av mickeidiket den 2013-09-28 klockan 20:18.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  30. #1800

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in