Sidan 31 av 63 Första ... 21293031323341 ... Sista
  1. #901
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Sant, annars är det bara att fulkoppla med strömbrytare, men förmodligen går det lätt att fixa bara men försöker!
    Joo det lutar väl lite åt det hållet, tycker faktiskt den är ganska snygg för att vara en 744, har som sagt 940-front, takvinge och vinge på bakluckan.

    Men man lär ju bli kallad volvoraggare om man har den iaf, men det är jag väl redan, haha.
    Visst går de o få dem snygga. Behöver inte bli kallad volvoraggare sålänge du inte har rakt rör o kör som fasen, jag har min relativt original har inte blivit kallad volvoraggare en ända gång o en gång när jag körde polarens som dönar rätt bra o tonade rutor o bakljus o grejs va de en som skrek volvoraggare efter mig

  2. #902

  3. #903
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jo det handlar nog också ganska mycket om hur man kör!
    Den kan ju vara den ultimata volvoraggar-bilen, liksom en mattsvart rollad 740 med vinge och 3" från katten, plus en slirande koppling!
    Precis, 740 är billiga o bättre bil är svårt o hitta, farshan har också 740 som han köpte nästan ny 93 o har haft den sen dess, kört ca 45 tusen mil med den, gått 5 när han köpte den, den har stannat en gång under all den tiden o då va de bränslepumpsrelät annars har den aldrig krånglat, de är kvalite!

    Haha ne usch för 3tums o mattsvart

  4. #904

  5. #905
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jo dom är riktigt bra, har haft 245an i familjen sen 99 och den har inte krånglat mycket, och gick igenom besiktningen med blankt papper i tisdags!

    Jag är faktiskt väldigt sugen på den, men det beror ju mest på pris, max nån tusenlapp.
    Ja de är fina grejer är väl därför dem är så populära bland många

    En 740 för 1000kr är ju ingenting o tveka på särskilt inte om den startar

  6. #906

  7. #907
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nja det är inte så farligt, men blir väl några slantar om man vill få den ganska schysst!

    Får ta och höra med han vad han ska ha och vad som behöver fixas för besiktning.
    Ja men de är det värt

    Gör så Släng upp en bild om du köper den

  8. #908

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nja det är inte så farligt, men blir väl några slantar om man vill få den ganska schysst!

    Får ta och höra med han vad han ska ha och vad som behöver fixas för besiktning.
    annars får du gärna tipsa mig vill ha ngt att plåga i 2 månader, 850'n är för tråkig när det är halt
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  9. #909
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Bytte gasdämpare till bagageluckan/dörren, sicken skillnad det blev! Nu slipper man få bulor för att man lastar
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #910


    Min volvo med sommarkläderna på

  11. #911
    Citat Ursprungligen postat av Emil-94 Visa inlägg


    Min volvo med sommarkläderna på
    Jävligt schysst lack och stil! Kanske lite lägre, men fin ändå!
    Fast är det olika färg på fram & bak dörrarna ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #912
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Jävligt schysst lack och stil! Kanske lite lägre, men fin ändå!
    Fast är det olika färg på fram & bak dörrarna ?
    Nja vill gärna komma in i garaget så ingen mer sänkning. Sen angående lacken det blev nog något fel på kortet. Är samma irl, om ni undrar så är detta bild från föregående ägare men den ser likadan ut

  13. #913

  14. #914
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Emil-94 Visa inlägg


    Min volvo med sommarkläderna på
    Wrong tread mate!
    Nej men det ser riktigt bra ut, kanske ska vi starta en tråd för Volvos FWD-modeller också?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #915

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Wrong tread mate!
    Nej men det ser riktigt bra ut, kanske ska vi starta en tråd för Volvos FWD-modeller också?
    Jag tycker då alla Volvos oavsett modell är välkomna här.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  16. #916

  17. #917

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Håller med dig, bra jävla onödigt att starta en till tråd för enbart de framhjulsdrivna bilarna.
    True! Samma märke så.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  18. #918
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Håller med dig, bra jävla onödigt att starta en till tråd för enbart de framhjulsdrivna bilarna.
    Bra jävla onödigt att starta en tråd enbart för volvo överhuvudtaget, biltråden är ju för alla bilar.

  19. #919
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Jag tycker då alla Volvos oavsett modell är välkomna här.
    Ett sånt beslut kräver en lång överläggning!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #920
    Jo jag håller med dom är ju tillverkade under samma tak och är ritade av samma personer.

  21. #921
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Bra jävla onödigt att starta en tråd enbart för volvo överhuvudtaget, biltråden är ju för alla bilar.
    Nej. Passar inte den här tråden dig så behöver du inte posta eller kolla i den. Ingen tvingar dig att gråta.

    Ska vi dra en "årsmodelsgräns" vid 1999 då Volvo blev sålt till ford?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #922
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nej. Passar inte den här tråden dig så behöver du inte posta eller kolla i den. Ingen tvingar dig att gråta.

    Ska vi dra en "årsmodelsgräns" vid 1999 då Volvo blev sålt till ford?
    Jag har inte gråtit nåt, säger bara att det är lika onödigt att starta en sån här tråden som en tråd för enbart framhjulsdrivna volvos.

  23. #923
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Hörs om typ 5 dagar? Blir det lagom?

    Eller så ber du om ursäkt
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Nej jag är fett gangster och kan inte bannas.Vi lät det bara vara men det borde gå att sträcka ut det och fästa det på lämpligt sätt.
    Damn bitch!

    Mx fidde sa något liknande, är dock rädd att materialet är skört, kanske bäst att köpa nya dörrinsidor?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #924
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Rensade lite oft, så inge mer sånt nu..okej?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  25. #925
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Damn bitch!

    Mx fidde sa något liknande, är dock rädd att materialet är skört, kanske bäst att köpa nya dörrinsidor?
    Prova fixa själv, blir det skit köper du nya då.

    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Rensade lite oft, så inge mer sånt nu..okej?
    Jag har inte en aning om vad du pratar om.

  26. #926

  27. #927
    Namn:  269658-2584048.jpg
Visningar: 312
Storlek:  55,5 KB

    Synd att de är fejk annars hade de vart fett

    Edt:
    Här är en bild som förra ägaren tagit på bilen jag köpte precis Inte alls lika fin nu kan jag ju meddela.
    Namn:  259798-2510029.jpg
Visningar: 303
Storlek:  77,4 KB
    Senast redigerat av Yoohan den 2012-03-05 klockan 10:04.

  28. #928

  29. #929
    http://www.blocket.se/alvsborg/Borbe....htm?ca=16&w=1

    Polarn säljer sina Borbet fälgar, hade suttit fint på en 940!

  30. #930
    Fint nu har man svetsdiff på 745an

    Förresten är det någon som vet vilken bakaxel som är rätt ihop med m46 lådan, 10,31 lr 10,41 ?
    Senast redigerat av elisson den 2012-03-07 klockan 23:24.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in