Tjena!
min rieju rrx dör vid fullt gaspådrag!, ända sättet jag kan hålla den vid liv är att hålla in choken. Detta sker efter att jag kört en kort strecka... borde jag gå upp eller ner i munstycke, eller låter det bara som att tändstiftet är dåligt?