1. #1
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507

    Kicken vägrar "åka upp"

    Tja, har bytt kickfjäder eftersom jag trodde att det var den som gjorde så att kicken inte åker upp igen efter att man kickat en gång(måste dra upp den med foten), men även när jag har bytt fjäder så kvarstår problemet..
    Vet någon vad problemet kan vara?
    Tack på förhand!


  2. #2

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Likadant för mig ibland att den stannar nere , vill också ha svar
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  3. #3
    smörj kickaxeln, så gjorde jag och det funka efter det

  4. #4

  5. #5
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Wd40, kleta lite fett
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Wd40, kleta lite fett
    Vad har WD40 med fett att göra?
    Fett är det man ska använda för att smörja denna typ av grejer (efter att de demonterats och rengjorts så man verkligen får in fettet där det behövs givetvis), WD40, 5-56 och liknande sprayoljor funkar för att få loss en kärvande skruv eller annat som bara behöver smörjning kortsiktigt men är värdelöst till saker som ska ha bra smörjning under lång tid.

  7. #7
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Vad har WD40 med fett att göra?
    Fett är det man ska använda för att smörja denna typ av grejer (efter att de demonterats och rengjorts så man verkligen får in fettet där det behövs givetvis), WD40, 5-56 och liknande sprayoljor funkar för att få loss en kärvande skruv eller annat som bara behöver smörjning kortsiktigt men är värdelöst till saker som ska ha bra smörjning under lång tid.
    Mena att en liten dusch wd40 brukar funka, sen kletar man lite fett

    Gjorde så på polarns viva, funkar utmärkt
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  8. #8
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Tack för svaren, att jag inte tänkte på det! Har bara duschat sakerna med 5-56, men inte kletat fett haha


  9. #9
    Jojo, jättebra idé att dränka grejerna i dålig olja så fettet inte fäster ordentligt...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in