Sidan 3 av 3 Första 123
    hahaha, inte fler medlemmar på den tiden? världelöst om fallet så är.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    hahaha, inte fler medlemmar på den tiden? världelöst om fallet så är.
    MNF original var inte heller speciellt stort i början skulle jag tro.

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    333
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    nej men detta är inte original, detta är ett nytt forum för gamla.. MÅNGA som man saknar här...
    Kan tro det, många har förrått oss genom att övergå till bilar, mm.

jag tror ju dock moppe forum kommer å minska! inte för att detta är ett dåligt forum. utan PGA AM kort osv... massa moped handlare jag snackat med säger att hela moped branschen skönk nått så in i helvete när det kortert kom in...:/
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hablam Visa inlägg
    jag tror ju dock moppe forum kommer å minska! inte för att detta är ett dåligt forum. utan PGA AM kort osv... massa moped handlare jag snackat med säger att hela moped branschen skönk nått så in i helvete när det kortert kom in...:/
    de stämmer. När am kortet kom så skulle verkligen ALLA ha a-traktor. Är ingen som kör moppe längre känns det som :/

Röstar för att bannlysa a-traktorn(även om det är jäkligt kul att åka i och köra)!! Den snor moppedister!

Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    333
    halfway to hell

På tal om inget.. Verkar gå bra på 'GarageGo', varit låst sedan 10 maj. Haha..

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    många medlemmar där?
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Kopierar mitt inlägg från "förslag och feedback" eftersom att det passade bättre in i denna tråd.

"Som någon sa tidigare så är det jävligt dåligt drag i forumet tyvärr...
    Varför registrerar sig inte fler medlemmar här?!
    Jag menar Yellowtail har ju totalt förstört det gammla förumet, ser ut som skit, svårt att hitta och ingenting fungerar som det ska.
    Dessutom så går det inte att göra något på det forumet (var där och letade cylinder åt ciaoen på deras marknad), på grund av nån jävla uppdatering som har hållt på minst en en vecka!

Varför droppar alla bara inte från det forumet och kommer hit istället??
    Jag menar, det finns ju inget kvar att hämta där, inte ens alla trådar som Yellowtail så fint lovat att han skulle behålla.
    Tänkte hämta mitt Fs1 projekt därifrån, men det var inget att hämta för tråden var helt fucked up.

Har alla moppekåta jävlar bara gått upp i rök? Vart gömmer de sig, på vilket forum?"

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Speedforce Visa inlägg
    Kopierar mitt inlägg från "förslag och feedback" eftersom att det passade bättre in i denna tråd.

"Som någon sa tidigare så är det jävligt dåligt drag i forumet tyvärr...
    Varför registrerar sig inte fler medlemmar här?!
    Jag menar Yellowtail har ju totalt förstört det gammla förumet, ser ut som skit, svårt att hitta och ingenting fungerar som det ska.
    Dessutom så går det inte att göra något på det forumet (var där och letade cylinder åt ciaoen på deras marknad), på grund av nån jävla uppdatering som har hållt på minst en en vecka!

Varför droppar alla bara inte från det forumet och kommer hit istället??
    Jag menar, det finns ju inget kvar att hämta där, inte ens alla trådar som Yellowtail så fint lovat att han skulle behålla.
    Tänkte hämta mitt Fs1 projekt därifrån, men det var inget att hämta för tråden var helt fucked up.

Har alla moppekåta jävlar bara gått upp i rök? Vart gömmer de sig, på vilket forum?"
    Flera tycks ha gått till TSR, då det forumet växt märkbart på sistone, men som sagt, många har nog förrått oss och gått till bilforum, mm.

själv är man nr. 382

Tror att många inte längre orkar sitta på något moppeforum när yellowtail förstörde allt ...
    man hade sina projekt på ``Gamla mnf ´´ -> GG ... och man orkar inte börja om från början ...
    Och många gav säkert GG en chans och väntar tills det öppnar ,(om det öppnar) innan dom byter för att det är så dåligt

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Flera tycks ha gått till TSR, då det forumet växt märkbart på sistone, men som sagt, många har nog förrått oss och gått till bilforum, mm.
    Hellre att dom går till ett bilforum än TSR.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in