1. #1

    Hjälper Det Att Bara Byta Munstycke?

    Jag har skaffat en aerox eu och tyckte att det va tråkigt när min kompis gasa förbi mig enkelt med sin 30-moppe. Visserligen har han dragen v-ring sport luftfilter samt urpluggat rör. Då tog jag av v-ringen på min också samt bytt vikter till 4,8. Nu går den ungefär 62 rakt.


    Men så pajjade min cylinder och så bytte jag ut den men har inte satt tillbaks allt igen. Då fråga min kompis om jag skulle vilja ha ett munstycke ut av honom. Han sa att det skulle hjälpa men jag tvivlar lite. Så innan jag sätter på det så undrar jag, hjälper det?
    Eller drar det bara extra mycket bensin?

    Undrar även om det finns fler ¨gratis¨trim som man kan göra (mer än vringen)? Har försökt strypa av cdi boxen, men det funka inte. Och vill inte strypa av orginal röret. Har även tagit av skorstenen.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av V-J Visa inlägg
    Jag har skaffat en aerox eu och tyckte att det va tråkigt när min kompis gasa förbi mig enkelt med sin 30-moppe. Visserligen har han dragen v-ring sport luftfilter samt urpluggat rör. Då tog jag av v-ringen på min också samt bytt vikter till 4,8. Nu går den ungefär 62 rakt.


    Men så pajjade min cylinder och så bytte jag ut den men har inte satt tillbaks allt igen. Då fråga min kompis om jag skulle vilja ha ett munstycke ut av honom. Han sa att det skulle hjälpa men jag tvivlar lite. Så innan jag sätter på det så undrar jag, hjälper det?
    Eller drar det bara extra mycket bensin?

    Undrar även om det finns fler ¨gratis¨trim som man kan göra (mer än vringen)? Har försökt strypa av cdi boxen, men det funka inte. Och vill inte strypa av orginal röret. Har även tagit av skorstenen.
    finns lite grejjor man kan göra! men köp ett effektrör! finns giannelli next som kostar 900 nytt på twostroke! helt klart värt det och munstycke gör bara så den går liiiiite fortare och drar mer! cdi boxen är ostrypt original!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in