Dåligt axx på slider med zx rör

Jag har en slider 2010 med zx rör, 4,3 grams vikter som följde med röret och 92 munstycke. Moppen axxar jätte bra i början när man kör den (precis när man har satt på trimmet). Men sen efter typ några kilometer när man har kört lite så blir axxet jätte dåligt. Jag har provat byta upp mig till 100 munstycke men det vart ingen skillnad. Har ingen aning om vad felet är, Är väldigt tacksam för svar!

kolla om kolvringar e lite halv kassa och kolla luftfiltret kan även ha sotat igen i avgasröret men har väldigt svårt att tro det eftersom du precis hade satt på det ps rengör förgasare
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Jag gjorde runt luftfiltret igår och moppen har gått 90 mil orginal och sen 140 med trim..

men kolla skruva loss och öppna förgasare och torka rent var försiktig så du inte tar sunder nått vet du säkert redan och testa funkar ej det olla röret för säkerhets skull kolvringar kollar du om inget hjälper den funkar säkert snart igen kan vara det att du vant dig också vid axxet för zx gör inte så mycket utan cylinder igentligen

Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Citat Ursprungligen postat av SlickePott Visa inlägg
    men kolla skruva loss och öppna förgasare och torka rent var försiktig så du inte tar sunder nått vet du säkert redan och testa funkar ej det olla röret för säkerhets skull kolvringar kollar du om inget hjälper den funkar säkert snart igen kan vara det att du vant dig också vid axxet för zx gör inte så mycket utan cylinder igentligen
    olla röret tror jag inte hjälper
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

Okej ska kolla allt tack!

Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    olla röret tror jag inte hjälper
    ne jag vet jag sa ju i första kommentaren att jag har svårt att tro det har hänt nått med det men svara mitt pm

Hade samma sak på min slider, dock hade jag ett yazuni Z, jag drog i kopplingsfjädrar då fungerade det grymt gött

Men det var det att den gick bra i början :S och min polare har inte bytt kopplingsfjädrarna :/

Citat Ursprungligen postat av Dave Visa inlägg
    Men det var det att den gick bra i början :S och min polare har inte bytt kopplingsfjädrarna :/
    Byt dem då. Du ska ha gula till zxet.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    hahahhahhaha

ont: har samma sak på min neos, har dock inte startat den än efter att jag bytt kopplingsfjädrar osv

skrev jag verkligen olla röret? ojsan fan kan jag tänkt att jag skulle skriva då?

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    skrev jag verkligen olla röret? ojsan fan kan jag tänkt att jag skulle skriva då?
    Kolla?
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

mm mycket möjligt faktiskt men olla röret fan va roligt man kan ha med svenska ord som man moddar om lite grann

Bytte fjädrarna, det vart ingen skillnad

Jag har 88 och bytt kopplingsfjädrarna nu, den går lite bättre min inte fullt bra så jag ska nog prova rengöra förgasaren.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in