Sidan 4 av 4 Första ... 234

Ämne: RC - tråden

Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Tänk på att köpa batterier med så många mah som möjligt Brukar vara lite dyrare med mer mah men dem håller längre.
    bättre att köpa ett batteri med 1600mah etc som e billigt sen en bra laddare

edit om man ska va snål
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    uppladdningsbara e ju bäst eftersom du kan ladda upp dem igen o dem håller snäppet längre än vanliga (1600mah ca 2 timmar)
    Tänk på att köpa batterier med så många mah som möjligt Brukar vara lite dyrare med mer mah men dem håller längre.
    ahh okej tackar, det var vanliga AA ja hade, blir att införskaffa uppladdningsbara då
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    ahh okej tackar, det var vanliga AA ja hade, blir att införskaffa uppladdningsbara då
    sen eftersom du inte tävlar så har du en extra kontakt i mottagaren som e till för transponder i vanliga fall men köp då en mätare som mäter späningen på batteriet så kan du hålla koll på att den inte skenar kostar 170 såpänn

Ingen som håller på att porta metanolmotorer då? Portade mitt första foder igår.

Jag vet. Och så göer man kanaler på utsidan.

Citat Ursprungligen postat av Manne95 Visa inlägg
    Ingen som håller på att porta metanolmotorer då? Portade mitt första foder igår.
    finns ingen mening med det mer än en kul sak om du menar i tävlingssyfte då. försämrar ju bara hållbarheten

Rätt sjukt hur man kan bygga något sånt här egentligen... hade lätt gjort det om jag kunnat

Har en kyocho 1:10 buggy som jag säljer! ge mig ett bud barrre! Riktigt bra "fjärkonntroll" eller fan man kallar det, tror dock dragstarten e pajj, följer med lite smått och gått

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ingen som har typ nån till salu för några hundringar ? den behöver inte vara helt komplett elr vad man ska säga , kan saknas lite delar osv Skicka PM elr skriv i tråden

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Ingen som har typ nån till salu för några hundringar ? den behöver inte vara helt komplett elr vad man ska säga , kan saknas lite delar osv Skicka PM elr skriv i tråden
    Nån vadå?? Bil, flygplan, helikopter, båt? Jag har massa saker till salu.

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Nån vadå?? Bil, flygplan, helikopter, båt? Jag har massa saker till salu.
    ojj sorry glömde skriva de men de är bil jag är ute efter

Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    ojj sorry glömde skriva de men de är bil jag är ute efter
    Jag har! den har stått och samlat damm i några år. så vill bara bli av med den! ge bud, kan skicka bilder. PM:a mig
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Mitt mål är att i framtiden ha MINST 30st fungerande moppar.

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av korren Visa inlägg
    Jag har! den har stått och samlat damm i några år. så vill bara bli av med den! ge bud, kan skicka bilder. PM:a mig
    Jag har skickat PM med msn så vi kan snacka där ist

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ingen som vill köpa min Traxxas Rustler? går i ca 70km/t. Ska in på service bara, använd i ca 20-30min

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    jag hade en madforce som jag fick sprojlans ny för några år sedan. mycket krångel var det med den! tillslut värmenöp den och alla lager gick käpprätt åt skogen.
    blev en ny motor, gxr28. jag sålde bilen efter ett tag. nu har jag nån sketen gammal kyosho, som inte riktigt funkar som den ska. startsnöret är för kort. och den där "rullen" som snöret ligger i, den där plastkransen har gått sönder på två ställen så jag är rädd att snöret kommer hoppa ur spåret. Jag orkar inte pilla med och byta och sätta i ett längre snöre så just nu får den bara stå.
    har 4l metanol som bara står, synd att jag inte har tid för grejerna
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    TjenaTjena! Någon som vill köpa en CEN GST 7.7? Fick den av farsan som köpt den på någon mässa... Får den inte och gå bra! Inga problem för den som kan men jag kan inte haha HAr inte ork för o hålla på heller! http://www.cenracing.com/cars/gst/gst.html <--- Sån är det!! Org pris ligger på 16 000 men jag köpte den för 9 000kr tror jag! Bud som gäller! Bara testkört den på MAX halvgas! Går som in i helvete! Hat 3 liter bränsle som ingår också! 16% nitroglycerin Toppar runt 65KM/h Men den är stoooooor! Man kan släppa den från ca 1.5 meter ner i asfalt utan att dämparna slår igenom! Galen maskin! Maskin har väll gått 20 min max
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    TjenaTjena! Någon som vill köpa en CEN GST 7.7? Fick den av farsan som köpt den på någon mässa... Får den inte och gå bra! Inga problem för den som kan men jag kan inte haha HAr inte ork för o hålla på heller! http://www.cenracing.com/cars/gst/gst.html <--- Sån är det!! Org pris ligger på 16 000 men jag köpte den för 9 000kr tror jag! Bud som gäller! Bara testkört den på MAX halvgas! Går som in i helvete! Hat 3 liter bränsle som ingår också! 16% nitroglycerin Toppar runt 65KM/h Men den är stoooooor! Man kan släppa den från ca 1.5 meter ner i asfalt utan att dämparna slår igenom! Galen maskin! Maskin har väll gått 20 min max
    Nitroglycerin var det ja!
    Nitrometan är det som man brukar blanda i soppan..

Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nitroglycerin var det ja!
    Nitrometan är det som man brukar blanda i soppan..
    Hahahh hihi DEt låter coolare med nitroglycerin
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in