1. #1

    Aerox fälgar på trumbromsblock

    Satt och funderade lite på lösningar över om man skulle kunna få det att funka , Kom på en ide som borde funka .

    Det sitter jö en spacer på insidan från fälgen som man fäster skivan i ? Borde man inte kunna svara en spacer som e ihålig ?
    Så du skruvar fälgen i spacen . Tänkte om någon tänkt på ngt liknande , elr om någon har en ide.
    hade varit jävligt smidigt om man kom på en enkellösning då det hade underlättat en del vid många byggen

  2. #2
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    går säkert att svarva och fräsa till en annan spacer bara sätta kortare skruvar och inte tänka på nån skiva fräsa ur i spacern för plats för bromsklossar och annat, sen bara sätta kortare skruvar frän aerox fälgen och sen göra så allt passar, klart
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    går säkert att svarva och fräsa till en annan spacer bara sätta kortare skruvar och inte tänka på nån skiva fräsa ur i spacern för plats för bromsklossar och annat, sen bara sätta kortare skruvar frän aerox fälgen och sen göra så allt passar, klart
    Något liknandde tänkte jag , fast jag gör nog en helt ny spacer ist för fräsa ur en org , Det borde jö gå tycker man .

  4. #4
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av ml65 Visa inlägg
    Något liknandde tänkte jag , fast jag gör nog en helt ny spacer ist för fräsa ur en org , Det borde jö gå tycker man .
    bara börja måtta och allt om du vill det då
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in