1. #1

    Cross/sm köpes snabbt i stockholm med omnejd

    Vill köpa en cross eller sm moppe innan februari 2012 (min kusin fyller 15 då)

    Krav:
    Ska vara eu (och regestreringshandlingar ska finnas)
    Ej trimmad, kan vara avstrypt men alla strypningar ska gå att sätta tillbaks och finnas kvar.
    Helt laglig, inget jox och chox
    spansk, italiensk eller japan

    Önskemål:
    Oskruvad
    mörk färg (svart, grå eller blå)
    i stockholm eller inte så långt ifrån
    inget fantasi pris
    gärna moped som inte funkar billigt!
    inget sönderskruvat styling piss


    Kontaktas vi pm eller telefon 0769-483738

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    Vill köpa en cross eller sm moppe innan februari 2012 (min kusin fyller 15 då)

    Krav:
    Ska vara eu (och regestreringshandlingar ska finnas)
    Ej trimmad, kan vara avstrypt men alla strypningar ska gå att sätta tillbaks och finnas kvar.
    Helt laglig, inget jox och chox
    spansk, italiensk eller japan

    Önskemål:
    Oskruvad
    mörk färg (svart, grå eller blå)
    i stockholm eller inte så långt ifrån
    inget fantasi pris
    gärna moped som inte funkar billigt!
    inget sönderskruvat styling piss


    Kontaktas vi pm eller telefon 0769-483738
    Köp en ny moppe som faller för alla dina krav
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  3. #3
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Köp en ny moppe som faller för alla dina krav
    Han kanske inte vill betala det priset? -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Han kanske inte vill betala det priset? -.-
    då kan han nästan säga hejdå till oskruvad
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  5. #5
    om ni inte har ett skit att tillföra så skriv inte, fynd går att göra! tex så köpte jag en rrx för två år sedan som hade gått 27mil mins inte exakt vad jag betalade men har för mig att det var runt 3700 (och ja den var ärlig och oskruvad)

    Moppen jag söker nu ska vara till min kusin vars familj inte badar i pengar

  6. #6

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    då kan han nästan säga hejdå till oskruvad
    då kan du nästan hålla käften
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  7. #7
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    om ni inte har ett skit att tillföra så skriv inte, fynd går att göra! tex så köpte jag en rrx för två år sedan som hade gått 27mil mins inte exakt vad jag betalade men har för mig att det var runt 3700 (och ja den var ärlig och oskruvad)

    Moppen jag söker nu ska vara till min kusin vars familj inte badar i pengar
    Jag tror att du drömde om du tror att du fick en oskruvad rrx som gått 27 mil för 3700.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag tror att du drömde om du tror att du fick en oskruvad rrx som gått 27 mil för 3700.

    Tror gör man i kyrkan, och jag är ateist, vad du tror på bryr jag mig inte om, kan ju tillägas att jag har varit ägare till en bra bit över 500 mopeder, och jo det finns fynd

  9. #9
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    Tror gör man i kyrkan, och jag är ateist, vad du tror på bryr jag mig inte om, kan ju tillägas att jag har varit ägare till en bra bit över 500 mopeder, och jo det finns fynd
    Okej
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  10. #10
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    Tror gör man i kyrkan, och jag är ateist, vad du tror på bryr jag mig inte om, kan ju tillägas att jag har varit ägare till en bra bit över 500 mopeder, och jo det finns fynd
    Moppenets myttare nummer ett! Tack för ett skönt morgongarv!

    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Okej

  11. #11
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    Tror gör man i kyrkan, och jag är ateist, vad du tror på bryr jag mig inte om, kan ju tillägas att jag har varit ägare till en bra bit över 500 mopeder, och jo det finns fynd
    Hahahhaha, och bara så du vet, du får nog åka bra mycke längre än 27 mil för att hitta en moppe för 3700:-
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Hahahhaha, och bara så du vet, du får nog åka bra mycke längre än 27 mil för att hitta en moppe för 3700:-
    Va?? om du ska vara slängd i käften så får du komma med något bättre davzz, läs din egen text och förklara logiken i ditt inlägg!

  13. #13
    tror inte det finns allt för många cross/sm som inte är italienskt eller spanskt

    EDIT: Läste fel :|
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  14. #14
    Blå Derbi Senda x-race 07, har gått snart 700mil mil servad regelbundet. Stylad med absolut inte inte sönderskruvad och alla original delar finns. har aldrig någonsin varit trimmad Riktigt fin moped För ett vettigt bud är den din.

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag tror att du drömde om du tror att du fick en oskruvad rrx som gått 27 mil för 3700.
    Han måste ha menat en oskruvad, fast krockad RRX..
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    du själv då? du kallar ju folket "omogna babianer".

  16. #16
    Tråden kan tas bort, har fått tag på en malaguti xsm (dt50r sm) för ett bra pris, och ja otrimmad oskruvad, trasig, med nya däck, betalade bara vad däcken hade kostat

    Men nu går den fint

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in