Hybridvisning
-
2011-09-16, 22:57 #1
Roliga minnen sen ni var små!
Orkade inte söka om det fanns,men tror inte det.
Som topic,skriv något roligt minne sen ni va små börjar med ett.
Simon och jag var väl runt 12-13 år skulle leta upp hans syrra på vintern.
Vi tog skotern och skulle köra lugnt och leta,slutade att vi låg på en smal väg 120 blås utan hjälm och handskar och lekte.
Dagen efter gjorde vi samma fast med hjälm och handskar kom väl ca 3km hem ifrån så fick vi soppatorsk, man var ung å dum då
Komigen å posta några skojiga minnen!
Tabort tråden om den är tråkig å onödig!M42B18Power!
You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!
-
2011-09-16, 23:04 #2
Som omogen 13 åring sa jag mitt på en lektion att muslimer var en belastning för samhället. Det slutade med hemringning, samtal med rektor och "antimobbningsteamet"...
Tände fyrverkerier på julavslutningen i 7an och avbröt rektorn när han höll tal, dock han jag springa i väg och två polare fick all skit (prick i registret osv). Var "cool" och åkte moppe som 14 åring på en vrål trimmad Neos(polaren körde), sen blir vi jagade av Polisen , polaren får då den mest idiotiska idén och kastar av sig hjälmen. Som förstör vindrutan på polisbilen
Dock så kom vi undan
-
2011-09-17, 09:22 #3
-
2011-09-16, 23:05 #4
När jag var nio år så ramlade jag med ansiktet ner i en sandlåda. Det var jätteroligt.
-
2011-09-16, 23:08 #5
- Reg.datum
- Jul 2010
-
2011-09-16, 23:12 #6
Kan berätta en rolig sak en kompis gjorde. Han och hans kompisar var ute och lekte en dag sen kom det en äldre kille på en Cross (möjligtvis en crossmoped) Och alla tyckte det var jätte häftigt. Då sa hans kompis "Jag känner en som säljer crossar vi möts här klockan åtta i morgon och ta med alla pengar ni har så ska jag skaffa crossar till alla. Nästa morgon snodde min kompis hans mammas plånbok och tog med alla småpengar han hade. "Här ta allt jag vet inte hur mycket det är i plånboken men ta det. (ingen annan kom) Och självklart så undrade killens mamma vart han fått pengar och plånboken från. Vilket slutade med att hans mamma fick lämna tillbaka den.
-
2011-09-17, 02:21 #7
-
2011-09-16, 23:26 #8
Ja, på den vägen där vi toppade skotern har vi haft kul med din DT när vi var mindre!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
-
2011-09-17, 03:18 #9
När jag var ca 4-5år gammal så jagade jag en gubbe på 70 bast med en pinne och knallpistol
Ganska jätte elakt när jag tänker efter :S
§6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.
-
2011-09-17, 08:43 #10
Skrämde ett par Jehovas Vittnen, hahaha!
Jag och en kompis, vi var typ 4-5 år ? Vi var ute på hans gård, då vi ser två damer, ~50-60 år, som går in till granngården. Då vi hade sett såna förut, så visste vi vad de ville, bara predika om att vi skulle ansluta oss till deras religion typ.
Så vi sprang bakom ett par buskar och väntade, så när de kom, så hoppade vi fram och ropade så himlen föll ner! De skrek, vi skrattade, sprang in i huset och låste dörren.
När vi kom in, satt kompisens pappa vid köksbordet och asgarvade.
Tanterna gick sin väg direkt, kom inte ens och knackade på.... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
-
2011-12-08, 14:46 #11
vi (14-15år) tog en kompis farsas bil och stack ut o körde rally på massa grusvägar , slutade med att vi fick punka och körde hål i lådan sen kom hans morsa på oss
-
2011-12-08, 17:43 #12
Jag och syrran var på en lekplats, av någon konstig anledning ligger där en kastrull. Vi börjar bråka var på min syster kastar kastrullen rakt på munnen. En tand flög ut...
Sent from my GT-I9100 using TapatalkUrsprungligen postat av Sogat