tja! jag undrar om blocket ska vara blästrat inuti vevpartiets plats eller om de ska vara polerat för bäst flöde ?
Ursprungligen postat av Mattyyy Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?
Forumets regler