Sidan 1 av 2 12 Sista

Lightbulb Motor & Fordonskompaniet LKPG Meet Intressekoll.

Hejsan

Mitt namn är Carl Stolt och arbetar bland annat på Motor & Fordonskompaniet som ansvarig över alla mopeder och dylikt. Vi har sålt ATV`s och liknade i snart 1 år här i Linköping men nu har vi även börjat med att sälja mopeder.

Vi tänkte gå in och sponsra den aktuella träffen här i Linköping men inte fått någon vidare respons och vi vill inte delta i en träff som inte är 100 % laglig.

Så vi tänkte anordna en på Linköping Motorstadion.

Men det vi vill veta är hur är intresset för detta ? Är det intressant med en helt laglig träff som är riktigt bra anordnat ?

Det vi hade tänkt är ju som vanligt "dragrace" "stunt" och "finest ride" men även tänkt att kanske ha Gokart banan och köra "Race" vad tror ni om det ?

Så nu vill vi ha lite svar om detta är en bra ide och även tips o idéer och förslag.

Mer info om oss finns på http://www.atv4x4.se/index.php

Senast redigerat av Stolt den 2011-05-10 klockan 14:49.

Reg.datum
    Aug 2010
    detta låter mycket intressant ! kommer nog om det blir något ! dvs om hojjen blir färdig!

En person visar intresse ? Verkar inte som detta är någon vidare hit ?

Någon som har några förslag och tips ? Vad tror ni om ha typ race eller köra gokart banan på tid och se vem som är snabbast runt om ?

låter bra!
    men är det tänkt att ni skall fälja typ sthlms regelelement då eller?
    Team HER
    8.25@201m NO NX
    7.4@150m

Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Låter awsm, intresse finns nog ska du se, dock så är det inte mycket folk i lkpg som hänger här. En grupp på ansiktsboken osv skulle nog locka folk.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

Låter fint, jag är väldigt intresserad!
    1

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Låter finemang
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Låter intressant, kommer såvida jag inte jobbar eller hojjen inte skulle vara klar.

Dock svårt/jobbigt att ha både banracing och dragracing på samma dag. Satsa på ett av dem till att börja med. Jag skulle ha arrangerat två träffar om tid/ekonomi finns, ett dragrace och en banracingtävling. Har möjlighet att delta i båda.

Banracing banracing banracing!!

Jag är på!

Kan inte några försöka hitta locka folk ?
    Intresset borde ju vara ganska stort.
    Staytuned.

Lätt på om det blir lagligt och seriös dragracing.

Larsson_aeroxs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Hoppas de blir seriöst och inte som lkpg träffarna förrra året bara !

Det kommer bli väldigt seriöst om det blir av men tycker att intressent är ganska svagt

Citat Ursprungligen postat av Stolt Visa inlägg
    Det kommer bli väldigt seriöst om det blir av men tycker att intressent är ganska svagt
    Tyvärr så är det som det är nu. Finns iaf en liten skara väldigt seriösa personer här i vårt avlånga land som vill ha seriösar evenemang. Jag skulle utan vidare problem kunna pröjsa 500 för att få köra på ett seriöst lagligt evenemang med tidtagning osv, men då vill jag också få valuta för pengarna. Eftersom det är så pass få lagliga träffar årligen så ser jag inget problem med att kunna betala för mig. Vet inte hur det är med dom andra dock?

Har du startat evenemangstråd på fler forum än detta?

Låter Kanon (Y)

Kolla intresset på www.2-takt.se också, där hänger en skara äldre folk som brukar vara intresserade att vara med på riktiga träffar.

Hoppas att ni får igång detta arrangemang. 2-takt har kört två dragrace i år, har väl varit helt okej med folk, inte för mycket, och inte för lite

Reg.datum
    Sep 2010
    jag är intresserad
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Jag och en hög med polare är intresserade! Detta kan nog locka mycket folk, bra idé!

Kommer självklart och kör lite dragrace om det blir av! Verkar riktigt kul detta!

någon som vet när träffen blir av ??

Vi får hoppas på det bästa och visa mer intresse, om vi får ett spikat datum så kommer det nog att locka fler.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    låter intressant, skall konsultera med dom andra i HER
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Det blir inte något av detta meet elr? Ja tror de skulle kunna göra storsuccé...

Reg.datum
    Mar 2011
    Om det blir nått är jag lätt på! Har några kompisar här i skogarna som också är intresserade av motorer som man kan lura med
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    Om det blir nått är jag lätt på! Har några kompisar här i skogarna som också är intresserade av motorer som man kan lura med
    Du widell, vi ska inte snacka me dom o försöka dra ihop nåt meet nu mot höstkanten?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in