Insugsrör trim till Sachs 505

Någon som har ett sådant liggande, se bilderna:

Namn:  505_1.jpg
Visningar: 515
Storlek:  16,9 KBNamn:  505_2.jpg
Visningar: 601
Storlek:  18,2 KB

Alternativt någon som vet var man kan köpa ett?

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Det där ser inte ut att vara jätte optimalt för prestandan.. varför inte bara svetsa ett eget insug som
    är hälften så kort? Med det där insuget så kommer du inte få mycket gassvar.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Bra tanke, skall dock inte sitta på en Sachs utan bara användas som ämne till annat.

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Coolvette Visa inlägg
    Bra tanke, skall dock inte sitta på en Sachs utan bara användas som ämne till annat.
    Aha ok. Jag tror tyvärr inte att någon har ett sånt här insug liggandes på forumet men det är ju värt ett försök.
    Du kan inte använda vanliga rörstumpar istället som finns hos järnhandel t.ex.?
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Aha ok. Jag tror tyvärr inte att någon har ett sånt här insug liggandes på forumet men det är ju värt ett försök.
    Du kan inte använda vanliga rörstumpar istället som finns hos järnhandel t.ex.?
    Hittar jag inget så får jag ju lösa det på annat sätt.
    Missade en auktion på Tradera igår, kom till datorn en minut efter avslut...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in