Exclamation Gilera stalker

Tjena, jag har lite problem med min stalker 03:à!!
    Till problemet!!
    Äh den startar inte när den är kalla, man får kicka i typ (10min) sen startar den när den vill!! Startgas går den igång sen dör den.. Äh så får man göra så några gånger.. Så känns det som om det inte är nåt komp i skiten.. När du väll får igång den så kan du köra sen när den är varm så är det nästan samma sak
    Igen. Och då är den lixom ändå varm men ändå så startar den inte.. ? Och sen när man kör full gas och nästan toppar den låter det rrrrrrrr i motorn som om man hör kolven
    Åka upp och ner as as snabbt? Kan den vara slut? Inte bytt på cirka: 2000mil? Så det är kanske därför den inte startar? För att den inte får nån komp? Tacksam för svar snälla ? Och den börjat gå sämre och sämre för varje dag jag kör den (om jag får igång den!!) den axx:ar lite senare och inte samma kraft i den lite svårt att förklara..

Dax å byta cylinder, ringar,kolv elr nått kanske? mät kompet.

om du skriver att den inte får nån komp, så är de nog kolvringarna eller så ddrar den kanske tjuvluft! titta de

Det är komp i den men den lixom startar inte.. Känns om den blir lättare och lättare att kicka? Och den låter död men aa svårt att förklara.. Startar inte när den är varm?

Hur mäter man kompet?

köp bara ny cylle typ en polini corsa full kit där man får med kolvringar och allt sånt
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

först ska jag kolla om det är det som är felet!! köpte ny kolv igår och ska prova om det blir bättre!

Reg.datum
    Mar 2011
    Testa snapsa igång den innan du byter kolv, lägg i lite bensin genom tändstiftshålet ner i cyllen. Sen testar du starta
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

varför ska man göra det?

Gianelli har jag?

skrev fel :$

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in