1. #1

    SÅLD! Ta bort eller lås!!

    Tjena! Ska nu sälja min ( Bmx GT compe ) eller byta mot något roligt, kom med förslag, säljer bmx:en då jag inte använder den mera, har stått still i mitt garage nu ett tag utan användning. Är i bra skick, förutom lite små repor på ramen och styret, men det är inget som märks så lite som det är, mina bromshandtag har tyvärr gått sönder, så har monterat av alla vajrar och båda bromsarna, det ända som behövs nytt är då 2 bromshandtag som finns på biltema tex för en billig peng..
    Vajrarna medföljer såklart!

    Kedjan är i bra skick, även dreven som kedjan snurrar på, inget har någonsin gått sönder eller krånglat. Däcken är nästintill helt nya, aldrig
    \" sladdat \" med däcken eller så, utan bara använt den att cykla till och från skolan och till träningar osv. Handtagen är lite utslitna längst ut, men det är absolut inget man hakar upp sig på.

    Jag hade tänkt mig 1000 för den, jag köpte den ny för 2000, och så dåligt skick är den inte...
    Pris kan diskuteras vid snabb affär, vill bli AV med den!

    Skicka ett pm till mig vid mer info, eller mejla mig för bilder osv - [email protected]

    Mvh Jocke!
    Senast redigerat av Roxxen96 den 2011-10-22 klockan 15:20.

  2. #2
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Okej, nu har du lagt ut 3 st säljestrådar angående denna cykel..
    Du skulle istället kunna frågat en mod om han kunde flytta din första tråd hit?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Okej, nu har du lagt ut 3 st säljestrådar angående denna cykel..
    Du skulle istället kunna frågat en mod om han kunde flytta din första tråd hit?
    Jag vet, jag är jätte ledsen. Första tråden va på fel ställe, andra tråden blev helt konstig då jag är ny på detta forum, den sista blev bra.. Vem kontaktar jag om dom ska ta bort de 2 trådar som inte ska vara kvar? Ledsen för besväret..

  4. #4
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Roxxen96 Visa inlägg
    Jag vet, jag är jätte ledsen. Första tråden va på fel ställe, andra tråden blev helt konstig då jag är ny på detta forum, den sista blev bra.. Vem kontaktar jag om dom ska ta bort de 2 trådar som inte ska vara kvar? Ledsen för besväret..
    ¨

    Kolla med Rexxy eller Pad105
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    ¨

    Kolla med Rexxy eller Pad105

    Tack så mycket! Ska snacka med dom direkt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in