kopplingsfjädrar!!

läste på ett annat forum nyligen att man hade bytt original kopplingsfjädrar i en jawa 210 till ett par vita från en minarelli-motor, detta i sin tur gav piggare start då dom skulle vara hårdare...

någon som har 3 såna fjädrar liggandes eller annan sort i samma styrka o storlek till ett vettigt pris ?

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av esergren Visa inlägg
    läste på ett annat forum nyligen att man hade bytt original kopplingsfjädrar i en jawa 210 till ett par vita från en minarelli-motor, detta i sin tur gav piggare start då dom skulle vara hårdare...

någon som har 3 såna fjädrar liggandes eller annan sort i samma styrka o storlek till ett vettigt pris ?
    kolla hur många ringar det var på fjädrarna.
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

esergen

tyvärr var de ingen bild på de fjädrarna de var bara text där han förklarade snabbt att han bytt.....

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av esergren Visa inlägg
    tyvärr var de ingen bild på de fjädrarna de var bara text där han förklarade snabbt att han bytt.....
    testa sex eller fem rings fjädrar
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

esergen

nu e de så att jag aldrig ägt en nyare modell (är veteranintresserad bara) så något man ska tänka på om man köper dessa? färg, vilken modell, märke, till vilken moppe dom e gjorda osv

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in