1. #1
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228

    Angry Peugeot Snake startar knappt !

    Tjena !

    Köpte ny moppe (Peugeot Snake) för ca 2 veckor sedan, Skulle köra den dagen efter så starta den och gick som en ``klocka´´ trodde jag men efter cirka 10 minuter så fick den sämre och sämre axx och till slut så reagera den inte på gas så den la av ! Jag tänkte att den behövde ``vila´´ lite så det fick den göra, Men den gick bara sämre och sämre och så sa en kompis att jag behövde köpa nytt tändstift så det gjorde jag. Och nu när jag skulle starta den så starta den och gick kanske i 5sek och sen la den av. Och sen så kunde jag inte starta den. Vad f*n är det för fel på den !?
    To much is never enough.. !

  2. #2
    kanske chocken ? börjar ju bli kalt nu! kan säga att min blaster brukar också vara svårstartad, har också den kompis som har en blaster! samma sak.....
    titta annars membranet om de är tätt. har den bra komp?

  3. #3
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    kanske chocken ? börjar ju bli kalt nu! kan säga att min blaster brukar också vara svårstartad, har också den kompis som har en blaster! samma sak.....
    titta annars membranet om de är tätt. har den bra komp?
    Är helt ny med moped Var sitter chocken?, Membranet sitter väll innan för variatorkåpan ? och vad är komp :S Känner mig riktigt dum nu
    To much is never enough.. !

  4. #4
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228
    Har fixat det nu gjorde rent förgasaren och munstyckena ! Nu gick den SJUKT bra !
    To much is never enough.. !

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in