Hybridvisning

Behöver verkligen ett svar!

Jag blev av med min stalkeri förra veckan så idag fick jag tillbaks den. men dom hade tagit bort mitt ramnr och motornr. nu kommer frågan jag hann aldrig anmäla den stulen men hur ska jag göra nu med ramnr ? ska jag knacka tillbaks det eller vad ska jag göra? 30moped är det och har papper på den.

hur ska ja gå till väga ?
    forza mma crew

Citat Ursprungligen postat av Nitro Visa inlägg
    Jag blev av med min stalkeri förra veckan så idag fick jag tillbaks den. men dom hade tagit bort mitt ramnr och motornr. nu kommer frågan jag hann aldrig anmäla den stulen men hur ska jag göra nu med ramnr ? ska jag knacka tillbaks det eller vad ska jag göra? 30moped är det och har papper på den.

hur ska ja gå till väga ?
    kan du la i smyg?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    kan du la i smyg?
    om jag blir stoppad vad händer då ? om dom märker att den är ny knackad igen :S
    forza mma crew

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Är något trasigt på den? Eller slitet som det inte var innan..

Vad har du för försäkring?

Har du bara trafikförsäkring och inget har hänt med den så är det nästan bäst att knacka dit nummer igen som du skrev, eftersom polisen bryr sig knappt om såna här brott..

hann aldrig å försäkra den för att jag hade den bara i 12 timmar. nee fan det som var förstört var ett handtag och en liten repa på höger bakkåpa. den är stylad och den har sina speciella kännetecken.
    forza mma crew

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in