Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
Jaha, vafan, Glömde jag den. Men jag skickar med den i det paketet med bromspumpen och framaxelen?
För du skulle ha det eller?
fast igentligen behöver ja inget insug så ska vi dra av 50kr från de ja ska köpa nu då?