Exclamation Min Debi DRD PRO bara dog... Hjälp!

Idag när jag körde hem idag från skolan så dog bara min moppe och fick inte igång den. Men efter 1-3 minuter så gick den igång igen och gick precis som vanligt. Vad var det som hände? Kan någon hjälpa mig med detta problemet.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av johncarlssson Visa inlägg
    Idag när jag körde hem idag från skolan så dog bara min moppe och fick inte igång den. Men efter 1-3 minuter så gick den igång igen och gick precis som vanligt. Vad var det som hände? Kan någon hjälpa mig med detta problemet.
    Felpost, be en mod flytta tråden!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Hände så med min rrx med men den starta igen som tur va.... har du trimmat? eller utsatt motorn för mycket jobb?
    Citat Ursprungligen postat av johncarlssson Visa inlägg
    skulle haft a-traktor istället!

den värmenöp nog.

Kolla så de inte är något med choken* min stanna och starta och höll på så ett tag, lämna in den på verkstad då de ultratvätta och å greja med föggen, sen gick den hur bra som helst

Har hänt med min med, jag fick skit i förgasaren så jag kunde inte köra för fem öre -.-
    Kolla så du inte fått skit i munstycker eller något sådant.
    Eller så har du bara råkat använda chocken, ;D

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in