Genesis va? Så galet fin bil!
    F.d summertime

Reg.datum
    Mar 2006
    Är det bara jag som stör mig på folk som inte fattar att man kan köra fortare än 30km/h på snö?

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Är det bara jag som stör mig på folk som inte fattar att man kan köra fortare än 30km/h på snö?
    Irriterande när man försöker hålla sitt egna tempo men de stör tempot hela tiden genom att byta fil framför en etc..

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Morfar köpte ny bil idag! Vart en Mercedes e-klass 2010 =)

Fulaste modellen typ:S iallafall bak ser ut som "kom och hjälp mig" fram är dom snygga, gillar C-klass bättre

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fulaste modellen typ:S iallafall bak ser ut som "kom och hjälp mig" fram är dom snygga, gillar C-klass bättre
    Haha, skämtaru eller?

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    farsan blir galen, ligger uppe i arslet på dom med schaktbilen
    Move bitch!

Haha, skämtaru eller?
    Nepp, jag tycker så

nya c-klass asså

det visar ju vilka fuckos det finns ... nog för att folk kan vara irriterande på vägen och köra sakta. Men som jag idag, jag har absolut zero grepp med bimmern pga kass hjulinställning, därför fick jag ligga i 50-70 på motorvägen hela vägen hem. Kör väl om istället för att klaga. Och inte för att vara smart eller ngt, men lastbilar är väl de som enklast hamnar i diket så vitt jag vet, så din farsa verkar vara en riktigt sopa.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    det visar ju vilka fuckos det finns ... nog för att folk kan vara irriterande på vägen och köra sakta. Men som jag idag, jag har absolut zero grepp med bimmern pga kass hjulinställning, därför fick jag ligga i 50-70 på motorvägen hela vägen hem. Kör väl om istället för att klaga. Och inte för att vara smart eller ngt, men lastbilar är väl de som enklast hamnar i diket så vitt jag vet, så din farsa verkar vara en riktigt sopa.
    Lastbilar hamnar inte oftast i diket, inte de svenska iaf. Sen är det inte så jävla lätt att komma om med bil och släp på små vägar. Sen är det väl bara för dig att hålla dig undan.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    syftade du på mitt inlägg högre upp? om du inte kan hålla trafikrytmen för du har hållit på och kladdat på chassiinställningarna så är du en trafikfara och borde inte vara ute på vägarna . inte så lätt att köra om på krokiga småvägar som svaniis skrev speciellt om man har fullt last och en fisig 300 hk motor men på motorväg är det ju annorlunda. vet inte varifrån du har fått att farsan är en soppa, men han har kört lastbil/bil sen 18 år och är 60 nu. han körde lastbil/bil ungefär 15 år innan du föddes
    Jo, man får tänka på att man bara har 480häst på 60ton.

Hur intressanta är hästarna egentligen? Vridet som spelar roll på såna där maskiner.

Ang det här med folk som kryper, själv kör jag antingen precis på hastighetsbegränsningen eller något under för tillfället. Vill inte sätta bilen i en stolpe, och inte köra in i några kanter. De som inte kan acceptera det är välkomna att glida om. (vilket några gjort, varav en Merca som slutade i total katastrof pga att han fick för sig att 100km/h var en bra omkörningshastighet på en 50väg. Han slutade bak och fram och jag gled sakta förbi honom i min takt.)

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Hur intressanta är hästarna egentligen? Vridet som spelar roll på såna där maskiner.

Ang det här med folk som kryper, själv kör jag antingen precis på hastighetsbegränsningen eller något under för tillfället. Vill inte sätta bilen i en stolpe, och inte köra in i några kanter. De som inte kan acceptera det är välkomna att glida om. (vilket några gjort, varav en Merca som slutade i total katastrof pga att han fick för sig att 100km/h var en bra omkörningshastighet på en 50väg. Han slutade bak och fram och jag gled sakta förbi honom i min takt.)
    Ja det är la klart. Men ändå. Och om folk håller begränsningarna är det lungt, men om man ligger i 60 på 80väg är det fan inte okej. Tänk att mitt ekipage som är 4x2,5x24m @ 60ton klarar av 80 där. Då lär ju en liten personbil också palla med det?

Ja det är la klart. Men ändå. Och om folk håller begränsningarna är det lungt, men om man ligger i 60 på 80väg är det fan inte okej. Tänk att mitt ekipage som är 4x2,5x24m @ 60ton klarar av 80 där. Då lär ju en liten personbil också palla med det?
    Faktum är att en stor lastbil klarar sig bättre på snö, min lilla bil klarar inte av att få däcken genom snön då den väger för lite och därmed flyter jag ovanpå snön (halt) i jämförelse med en lastbil som enkelt trycker sig igenom.
    Däremot på is så absolut borde en personbil vara lättare att manövrera.

Själv kör jag försiktigt som sagt, känns helt onödigt att pressa på de där extra 10km/h, kommer inte fram mycket snabbare ändå i Sthlm, ett rödljus sen är jag ikapp personen som körde om mig...

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    S40 eller V70 ?
    Cirkus 30 000:- handlar det om.
    S40 om du ska ha den.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Faktum är att en stor lastbil klarar sig bättre på snö, min lilla bil klarar inte av att få däcken genom snön då den väger för lite och därmed flyter jag ovanpå snön (halt) i jämförelse med en lastbil som enkelt trycker sig igenom.
    Däremot på is så absolut borde en personbil vara lättare att manövrera.

Själv kör jag försiktigt som sagt, känns helt onödigt att pressa på de där extra 10km/h, kommer inte fram mycket snabbare ändå i Sthlm, ett rödljus sen är jag ikapp personen som körde om mig...

S40 om du ska ha den.
    Jaja, det vet jag. På snö pressar jag ju igenom bättre, men detta handlade om saltad vägbana med lite slaskpölar.

Aja, godnatt och kör försiktigt.

Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Scania R-Serie 720
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    V70 ger mycket mer bil för pengarna du lägger.
    Som ungdom kanske man inte behöver det där jättelika bagageutrymmet däremot?

Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    vad jag lärde mig när jag tog körkort är att man ska hålla trafiktempot. klarar man inte de ska man försöka vara ivägen så lite som möjligt och ibland försöka köra av vid sidan av vägen för att släppa fram eventuella köer som bildas bakom dig. typ nått sånt där står i körkortsboken.
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    http://www.blocket.se/stockholm/Sjuk....htm?ca=11&w=1

Hm varför inte? En m3 v8 med 3.0L rak 6a me 3.2 literns insug, 295hk Det är ju en m3 4.0 v8 fast ser ut som en 1-serie!

Haha, snacka om dålig skojare........

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in