Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Läs inte texten, kolla BARA på bilden... Vad tänker ni på?

http://feber.se/bil/art/198265/eldri...us_presentera/
    aston martin

aston martin blandat med volvo

Hade inbrott i bilen idag.. Det suger!

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Tog dom något/förstörde?
    Dem tog grejer av värde
    De bröt sönder låset på bakluckan, Hur dem kom in fram vet jag inte just nu men antar att de kom in fram först sen ville dem komma in i bakluckan! Och den fungerar inte centrallåste på så den måste man öppna med nyckel

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
    Dem tog grejer av värde
    De bröt sönder låset på bakluckan, Hur dem kom in fram vet jag inte just nu men antar att de kom in fram först sen ville dem komma in i bakluckan! Och den fungerar inte centrallåste på så den måste man öppna med nyckel
    Vad är det för bil?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Dem tog grejer av värde
    hade väl dator o internet o allt möjligt där i?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad är det för bil?
    Volkswagen Jetta Mk2

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    hade väl dator o internet o allt möjligt där i?
    Tänkte säga hur du visste det? Men kom på att du kanske läste det på Facebook

Jo allt är borta

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Volkswagen Jetta Mk2

Tänkte säga hur du visste det? Men kom på att du kanske läste det på Facebook

Jo allt är borta
    Hade du hel/halv eller trafikförsäkring?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Reg.datum
    Mar 2006
    Nitto Invo, bra eller anus? Verkar vara sjukt populära, men i mitt huvud kommer ordet vattenplaning upp.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hade du hel/halv eller trafikförsäkring?
    Halv

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hade inbrott i bilen idag.. Det suger!
    Välkommen till klubben, jag hade det i november. Det enda dom tog var stereon, inre backspegeln och ett solskydd, men dom hade slagit sönder 2 rutor, tändningslåset och allt möjligt så den inte är brukbar. Duktiga som dom var lämnade dom blodspår efter sig och polisen har fått fast dom på det så förmodligen löser försäkringsbolaget in den då skadorna skulle kosta över 40k inkl arbete att fixa.

Sånt suger, men jag hade ändå tänkt sälja skiten!
    Don´t make excuses, make horsepower!

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Välkommen till klubben, jag hade det i november. Det enda dom tog var stereon, inre backspegeln och ett solskydd, men dom hade slagit sönder 2 rutor, tändningslåset och allt möjligt så den inte är brukbar. Duktiga som dom var lämnade dom blodspår efter sig och polisen har fått fast dom på det så förmodligen löser försäkringsbolaget in den då skadorna skulle kosta över 40k inkl arbete att fixa.

Sånt suger, men jag hade ändå tänkt sälja skiten!
    Smarta tjuvar (Kanske inte det smartaste att lämna blod efter sig )
    I min bil glömde de en skruvdragare Dock är jag jäkligt tacksam över att dem inte krossade någon ruta! Värsta som finns i tygklädsel!

Följer detta bygge. Helt ok, faktiskt

http://www.gtr.co.uk/forum/135025-am...-r35-gt-r.html

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Följer detta bygge. Helt ok, faktiskt

http://www.gtr.co.uk/forum/135025-am...-r35-gt-r.html
    Mysigt bygge

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det är dags för att välja vad min vill hålla på med som projektarbete och jag behöver lite tips. Det ska handla om något med fordon.
    Har inte tänkt att bygga något då pengarna inte räcker till.

Turbomotorns historia?

Eller något, tacksam för svar.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Det är dags för att välja vad min vill hålla på med som projektarbete och jag behöver lite tips. Det ska handla om något med fordon.
    Har inte tänkt att bygga något då pengarna inte räcker till.

Turbomotorns historia?

Eller något, tacksam för svar.
    Du behöver ju inte bygga något i stor form! Man kan bygga något litet. Beror lite på vad ni har för regler att gå efter. Jag körde ordentligt med att bygga en bildator och blev nöjd med resultatet, Mycket pill men har lärt mig mycket påvägen.
    Dock fick jag inte använda den så länge då någon snodde den i inbrott i bilen i helgen men fick användning av den i 4månader ungefär.
    Eller du kan riva en förgasare och sätta ihop den igen för att gå igenom vad allt gör eller funkar etc. Finns mycket praktiskt man kan göra utan pengar (Syftar mer på bilförgasare! Då de är lite mer avancerade )

Seat Leon cupra R eller Golf GTI? Vart minst sagt intresserad när jag såg inredningen på Cupran!

http://www.google.se/imgres?imgurl=h...1t:429,r:2,s:0

Seat Leon cupra R eller Golf GTI? Vart minst sagt intresserad när jag såg inredningen på Cupran!

http://www.google.se/imgres?imgurl=h...1t:429,r:2,s:0
    Golf R
    To much is never enough.. !

Citat Ursprungligen postat av Orre Visa inlägg
    Golf R
    jaja, 340000 kostar den.. Max budget är 280, och det måste vara inom VAG och i golfklassen..

jaja, 340000 kostar den.. Max budget är 280, och det måste vara inom VAG och i golfklassen..
    Skoda Fabia vRS är mysig

Annars Polo R?

Skoda Fabia vRS är mysig

Annars Polo R?
    Skrev att det ska vara i golfstorlek. Skoda Fabia RS är inte ok för min pappa och jag håller med honom. Den är inte vacker, verkligen ful är den. Polo R? Har aldrig sett den modellen, du menar inte GTI? Isåfall är den inte aktuell.

Det beror på hur smart man är då man letar. Småbilar är det man tjänar pengar på i utlandet, tyskarna värderar inte dem alls. Här hemma däremot, guldmarknad.

http://www.blocket.se/varmland/Kanon....htm?ca=11&w=3
    http://www.blocket.se/kalmar/BMW_330....htm?ca=11&w=3

Blir nog rätt svettigt att försöka hålla bmw under litern. Men kan ju vara värt någon dl högre förbrukning per mil

S3an går nog under liten om du kör lagligt. Annars så finns det inte så mycket att välja på, 4wd brukar dra minst litern även med klen motor (om man inte kör diesel) Och en diesel 4wd max 10k mil för max 120k blir nog svårt..
    Gick en A3 SB med 2,0 TDI Quattro DSG i förra veckan för 20 000 kr. Fel okänt av säljaren, men jag visste att det endast handlade om ny dator till DSG-lådan. 1800 dollar för en sådan plus en helgs jobb hade genererat skön vinst. Enda felet på bilen var att backen inte gick att lägga i, i övrigt toppskick.

Så att det är omöjligt, oh nej.

Finansmarknaden i öst är helt våldtagen i nuläget och att köpa bilar därifrån (inlösta bilar av kreditbolag) är även det en sjukligt bra marknad. Priserna ligger 40% under de svenska generellt sett. Gissa vad jag gör pengar på?

Skoda Fabia vRS är mysig

Annars Polo R?
    För små för dem.

Golf R är överskattad, drar soppa som ett as jämfört med vanliga Mk6 GTI som med programvara räcker långt! Köp loss en demobil under våren, låga mil, välskötta och oftast BRA med utrustning.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Det beror på hur smart man är då man letar. Småbilar är det man tjänar pengar på i utlandet, tyskarna värderar inte dem alls. Här hemma däremot, guldmarknad.

Gick en A3 SB med 2,0 TDI Quattro DSG i förra veckan för 20 000 kr. Fel okänt av säljaren, men jag visste att det endast handlade om ny dator till DSG-lådan. 1800 dollar för en sådan plus en helgs jobb hade genererat skön vinst. Enda felet på bilen var att backen inte gick att lägga i, i övrigt toppskick.

Så att det är omöjligt, oh nej.

Finansmarknaden i öst är helt våldtagen i nuläget och att köpa bilar därifrån (inlösta bilar av kreditbolag) är även det en sjukligt bra marknad. Priserna ligger 40% under de svenska generellt sett. Gissa vad jag gör pengar på?

För små för dem.

Golf R är överskattad, drar soppa som ett as jämfört med vanliga Mk6 GTI som med programvara räcker långt! Köp loss en demobil under våren, låga mil, välskötta och oftast BRA med utrustning.
    Slutsatsen är alltså Golf GTI före Cupra? Inredningen på cupran skulle fan kunna sitta i en Lambo utan att skämmas!

Reg.datum
    Jul 2010
    Slutsatsen är alltså Golf GTI före Cupra? Inredningen på cupran skulle fan kunna sitta i en Lambo utan att skämmas!
    Det är väl att ta i. cupran ser i mina ögon inte alls bra ut. Gti mk6 alla dar!

Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    En ny Cupra har grundpris på 270k. Med vettig utrustning (mediapaket, R-inredning i läder, bi-xenon) så landar man på rätt stabila 300k, plus vinterdäck. Standard-Cupran fick lite mer socialdemokratisk inredning.

Ingen dum bil, men utsidan ser ut som en övergödd gris medans insidan är fin.

Det är lite som att ragga på fulaste tjejen i klassen för att hon är snäll, who da fuck gör det?

http://www.blocket.se/ostergotland/V....htm?ca=11&w=3
    Det är förmånsbil det handlar om, så ska vara ny ur fabrik. Men GTIn är helt klart grym. Jag försökte bara hitta nått vettigt alternativ Pappa vill ha en grafitgrå vilket jag tycker är riktigt nice!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in