Sidan 19 av 400 Första ... 917181920212969119 ... Sista
    Ska jag släppa bmw'n för 27? Eller tror ni jag kan få mer?

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Din pizza kommer snart.
    Jag kan inte baka pizza.

Citat Ursprungligen postat av Oloof^ Visa inlägg
    Jag kan inte baka pizza.

Rätt skönt ändå ;D

någon som vet om de är mycke jobb att byta från gamla bmw e30 fronten till den " nya " e30 fronten ? har svårt och hitta en ny front till min bil och nya fronten är ändå snyggare , någon som vet något ?

Citat Ursprungligen postat av ciao_i_huet Visa inlägg
    någon som vet om de är mycke jobb att byta från gamla bmw e30 fronten till den " nya " e30 fronten ? har svårt och hitta en ny front till min bil och nya fronten är ändå snyggare , någon som vet något ?
    Nja inte så. Du måste byta hela frontplåten, eventuellt balken med.
    Sen ser det förjävligt ut om du inte byter bak också, vilket inte går alls, då lampor och reservhjulsbalja är annorlunda, Tror nya är bredare med..

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Nån som känner någon som säljer en schysst 330 ci topas blå?

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Nån som känner någon som säljer en schysst 330 ci topas blå?
    http://www.blocket.se/malmo/BMW_330C....htm?ca=11&w=3

Känner iof inte försäljaren, men den är iaf topas blå

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    http://www.blocket.se/malmo/BMW_330C....htm?ca=11&w=3

Känner iof inte försäljaren, men den är iaf topas blå

För dyr......

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

_Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Jag gick in på Realoem´s hemsida lite snabbt och tittade. Jämförde då en -86a med en -90a. Får fram samma sprängskiss (till och med url-länken blir densamma ) Så detta bör vara bolt-on, annars hade detta stått angivet tycker jag! Vågar inte ge ett exakt svar, men om inget annat så är det inget tyngre ingrepp att göra

Kiss my ass!
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

någon som skulle kunna länka till ett par prisvärda stötdämpare? sen behöver man göra hjulinstälning efter man bytt?
    Senast redigerat av Erkan den 2010-07-06 klockan 21:11.

Citat Ursprungligen postat av Oloof^ Visa inlägg
    Nja inte så. Du måste byta hela frontplåten, eventuellt balken med.
    Sen ser det förjävligt ut om du inte byter bak också, vilket inte går alls, då lampor och reservhjulsbalja är annorlunda, Tror nya är bredare med..
    synd de där med bakdelen för min front är krockad och skulle vilja ha en annan front än original, typ en styling front, men bara hittat till nya froten ( tror jag ) men får se hur de blir ;P

Citat Ursprungligen postat av _Sjuan Visa inlägg
    Jag gick in på Realoem´s hemsida lite snabbt och tittade. Jämförde då en -86a med en -90a. Får fram samma sprängskiss (till och med url-länken blir densamma ) Så detta bör vara bolt-on, annars hade detta stått angivet tycker jag! Vågar inte ge ett exakt svar, men om inget annat så är det inget tyngre ingrepp att göra

Kiss my ass!
    fronten verka ju passa men tydligen inte bakdelel och de va tydligen jätte stor skilnad på nya och gamla bakdelen som gjorde så dom inte passa varandra vad jag förstog ?

_Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    fronten verka ju passa men tydligen inte bakdelel och de va tydligen jätte stor skilnad på nya och gamla bakdelen som gjorde så dom inte passa varandra vad jag förstog ?
    Det var frontarna jag jämförde med varandra Bakdelen stämmer inte nu när jag tänker efter. Bra ni uppmärksammade detta! Den har dem andra bakljusen -88 och framåt om jag inte missminner mig
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

Citat Ursprungligen postat av _Sjuan Visa inlägg
    Det var frontarna jag jämförde med varandra Bakdelen stämmer inte nu när jag tänker efter. Bra ni uppmärksammade detta! Den har dem andra bakljusen -88 och framåt om jag inte missminner mig
    hur konstigt skulle det se ut ? eller ska man fortsätta leta en original front till min ? finns verkligen ingen front till min :S en skrot här i helsingborg har en e30 med nya fronten och en skrov har en sån front jag har fast som ny del så han skulle väll ha en 4-5000 för den sa han och de låter inte direkt rimligt när jag köpte bilen för 9k ;P

jag kan ju oxå försöka laga min gamla front eftersom de är plåt så är de bara och slå till så de blir ungefär som de va innan och sen rolla den

hur konstigt skulle det se ut ? eller ska man fortsätta leta en original front till min ? finns verkligen ingen front till min :S en skrot här i helsingborg har en e30 med nya fronten och en skrov har en sån front jag har fast som ny del så han skulle väll ha en 4-5000 för den sa han och de låter inte direkt rimligt när jag köpte bilen för 9k ;P

jag kan ju oxå försöka laga min gamla front eftersom de är plåt så är de bara och slå till så de blir ungefär som de va innan och sen rolla den
    Leta begagnat, jag hittade några stycken när jag behövde byta på min.
    Sök på frontplåt.

Får man övningsköra i Danmark med papprena man har i Sverige?

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    jag är inte säker men skulle inte tro det.. du får inte ens köra utomlands med dom papprena man får när man fått körkort. så tror du måste ha självaste plastkortet innan du kan börja köpa öl i danmark!
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

Citat Ursprungligen postat av hablam Visa inlägg
    jag är inte säker men skulle inte tro det.. du får inte ens köra utomlands med dom papprena man får när man fått körkort. så tror du måste ha självaste plastkortet innan du kan börja köpa öl i danmark!
    Hmm, kanske ska till Danmark på lördag, problemet är att morsan är rädd för storstadstrafik.
    Så får väl köra hela biten tills jag kommer till Danmark då. Så får hon ta över

vad är en bmw e30 325 IM värd när den är nerplockad i så gott som vart ända liten del ?

http://www.blocket.se/hassleholm/Bmw...tm?ca=23_3&w=1

är lite sugen på den, börjar bli klar med mitt andra projekt så vill ha nytt

om den går för mindre än 10 så köp ! annars är du nog dum : )

Hmm, kanske ska till Danmark på lördag, problemet är att morsan är rädd för storstadstrafik.
    Du får icke övningsköra utanför Sveriges gränser. Dessutom har jag läst något att man inte får övningsköra privat i Danmark öht, fast det har jag ingen källa på.

Fyfan va jag hatar alla jävla fartgupp i göteborg. Aja då får man svetsa ihop röret på mitten då.. Och min bil är inte ens låg i mitten om man jämför med många andra..

Citat Ursprungligen postat av GaJoL Visa inlägg
    Fyfan va jag hatar alla jävla fartgupp i göteborg. Aja då får man svetsa ihop röret på mitten då.. Och min bil är inte ens låg i mitten om man jämför med många andra..
    Hahaha fyfan vad jag älskar det. Har likadant på 740n. Bilen är lagom låg, så tittar man under bilen. Då har avgasröret 3cm till backen medan resten av bilen har 8-9

Citat Ursprungligen postat av exzar Visa inlägg
    om den går för mindre än 10 så köp ! annars är du nog dum : )
    precis tänkte om de låter möjligt att få den för 10k ?

Citat Ursprungligen postat av hablam Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    Du får icke övningsköra utanför Sveriges gränser. Dessutom har jag läst något att man inte får övningsköra privat i Danmark öht, fast det har jag ingen källa på.
    It's like this. I Danmark får du inte övningsköra överhuvudtaget, privat alltså. Än desto mindre om du är från Sverige. Så det går desvärre ej. Köpenhamn må vara en storstad, men trafiken är inte alls särskilt illa, det man ska hålla utkik efter däremot är cyklister, cyklister och sa jag cyklister? Även fotgängare. Utöver det ska man tänka på att många vägar i centrala köpenhamn har en tendens att vara enkelriktade. Men det är inte så illa att köra där om man tar det lugnt och sansat

Hoppas det var svar på era frågor

Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    It's like this. I Danmark får du inte övningsköra överhuvudtaget, privat alltså. Än desto mindre om du är från Sverige. Så det går desvärre ej. Köpenhamn må vara en storstad, men trafiken är inte alls särskilt illa, det man ska hålla utkik efter däremot är cyklister, cyklister och sa jag cyklister? Även fotgängare. Utöver det ska man tänka på att många vägar i centrala köpenhamn har en tendens att vara enkelriktade. Men det är inte så illa att köra där om man tar det lugnt och sansat

Danke för att bra svar, men blir tyvär inte danmark

Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg

Woho, då hade jag rätt. Vetefan vart jag hört det om Danmark dock. Jävla idiotisk regel dom har.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in