1. #10171
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Varför ska du punda med olika fälgar?
    Men i alla fall, det värsta som kan hända är väl typ att ABS Lampan tänds, och även ACS/DSC osv, men dessa har du nog inte på 535an.
    Okej okej, nej hade inte tänkt att göra de, bara undrade Har faktiskt ABS
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  2. #10172
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Okej okej, nej hade inte tänkt att göra de, bara undrade Har faktiskt ABS
    Okej bra, sen kan det ju fungera också, men finns folk som fått ABS problem pga fel rulldimension.
    Jo, ABS är ju typ självklart, men menade ACS/DSC

  3. #10173
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Okej bra, sen kan det ju fungera också, men finns folk som fått ABS problem pga fel rulldimension.
    Jo, ABS är ju typ självklart, men menade ACS/DSC

    Jo precis Var lite osäker vilket av dom du menade

    Men bör ju fungera sen igen när man slänger på rätt hjul så att säga? Lär ju inte vara något som går sönder direkt?
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  4. #10174
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Jo precis Var lite osäker vilket av dom du menade

    Men bör ju fungera sen igen när man slänger på rätt hjul så att säga? Lär ju inte vara något som går sönder direkt?
    Precis, om den tänds så släcks den troligtvis så fort du rullat några meter med rätt däck. Dock inget jag kan garantera, kanske behövs släckas med dator (Har dock mycket svårt att tro det) :p

  5. #10175
    bytte till mig den där jävla skabb crxen, fan va najs den är att köra

  6. #10176
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    bytte till mig den där jävla skabb crxen, fan va najs den är att köra
    Nu har du något att meka med framöver iaf
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  7. #10177

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Sugen på en ny bil!

    Är nästan helt övertygad om att jag ska diesel, kommer löna sig och så jävla mycket skönare att köra! Så skulle gärna ta emot tips på bra bilar i max 20k klassen. Kollar lite på antingen Passat, gamla modellen. Billiga i inköp, går hur snålt som helst men skittråkiga? Bmw 525 TDS, svindyr i skatten, lär väl dra en hel del MEN har ju bakhjulsdrift så är ju rolig iaf! eller Audi A4/A6 tdi, rätt kul bil, men då vill man ju helst ha quattro men då stiger ju både priset och förbrukningen.

    Så vad tycker ni? har ni några andra förslag?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  8. #10178

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Sugen på en ny bil!

    Är nästan helt övertygad om att jag ska diesel, kommer löna sig och så jävla mycket skönare att köra! Så skulle gärna ta emot tips på bra bilar i max 20k klassen. Kollar lite på antingen Passat, gamla modellen. Billiga i inköp, går hur snålt som helst men skittråkiga? Bmw 525 TDS, svindyr i skatten, lär väl dra en hel del MEN har ju bakhjulsdrift så är ju rolig iaf! eller Audi A4/A6 tdi, rätt kul bil, men då vill man ju helst ha quattro men då stiger ju både priset och förbrukningen.

    Så vad tycker ni? har ni några andra förslag?
    Jag personligen har svårt att se charmen med gamla dieslar, oavsett märke. Vibrerande, tråkigt ljud, mycket krångel och dessutom inte så snåla. Kompisens gamla 520TDS -92 snitta 0.7 typ sa han. Det kan jag göra med min 323Ci om jag tar de lite lugnare och kör lite mer landsväg.. Motorn var skum på den också, dog och höll på lite när som.

  9. #10179

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Jag personligen har svårt att se charmen med gamla dieslar, oavsett märke. Vibrerande, tråkigt ljud, mycket krångel och dessutom inte så snåla. Kompisens gamla 520TDS -92 snitta 0.7 typ sa han. Det kan jag göra med min 323Ci om jag tar de lite lugnare och kör lite mer landsväg.. Motorn var skum på den också, dog och höll på lite när som.
    Jag är bonde i botten, need to say more? Gratis soppa om man hjälper till hemma, osv.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  10. #10180

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Jag personligen har svårt att se charmen med gamla dieslar, oavsett märke. Vibrerande, tråkigt ljud, mycket krångel och dessutom inte så snåla. Kompisens gamla 520TDS -92 snitta 0.7 typ sa han. Det kan jag göra med min 323Ci om jag tar de lite lugnare och kör lite mer landsväg.. Motorn var skum på den också, dog och höll på lite när som.
    Jag är bonde i botten, need to say more? Gratis soppa om man hjälper till hemma, osv.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  11. #10181
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Jag är bonde i botten, need to say more? Gratis soppa om man hjälper till hemma, osv.
    Haha! Exakt samma här!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  12. #10182

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Jag är bonde i botten, need to say more? Gratis soppa om man hjälper till hemma, osv.
    Aa tänkte på det, det är ju en klar fördel!

  13. #10183

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Haha! Exakt samma här!
    Det är grymt ju
    Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Aa tänkte på det, det är ju en klar fördel!
    precis! och sen tkr jag det är coolt med dieselrök :$
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  14. #10184
    Jag kör en Mercedes w124 250D, går riktigt billigt men är inte speciellt pigg Bakhjulsdrift, väldigt bekväm bil

  15. #10185
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Det är grymt ju

    precis! och sen tkr jag det är coolt med dieselrök :$
    Dieselrök <3, bara ställa upp dieselpumpen lite så sotar det satan
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  16. #10186
    Någon av er krappar här som ska till barkaby-träffen imorgon?
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  17. #10187
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Någon av er krappar här som ska till barkaby-träffen imorgon?
    Vad är det för träff där? Är ju FÖ svea crusing ikväll som varje sista fredagen i månaden med start idag.
    Moppemorfar

  18. #10188
    Citat Ursprungligen postat av CiaoBella Visa inlägg
    Vad är det för träff där? Är ju FÖ svea crusing ikväll som varje sista fredagen i månaden med start idag.
    http://www.facebook.com/events/313031915405744/
    Rätt fett 3k pers~~
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  19. #10189

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Någon av er krappar här som ska till barkaby-träffen imorgon?
    Jag
    Kåtmorfar<3

  20. #10190
    Har pappsens Hyundai Genesis den här helgen, jävligt rolig bil
    F.d summertime

  21. #10191

  22. #10192
    http://www.garaget.org/?car=260038

    Lite nya bilder på ****n!



    Så jävla synd att aero three spoke inte finns i 19", hur fett hade inte de här varit?
    Senast redigerat av Mrpalmer den 2012-04-29 klockan 16:56.
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  23. #10193
    Har lite funderingar på att sälja e34an ändå, känner att ekonomin å bilen inte gillar vandra


    Så tänkte kolla vad ni tror jag kan få för hinken?


    Bmw e34 535i - 88'a. Precis slagit om till de magiska numret 29996 på kilometervisaren.


    * M-ratt
    * Solfilm på rutor runt om, förutom fram. Lagom mörk.
    * Stora OBC'n (färddator).
    * Farthållare (Dock ur funktion)
    * Sätesvärme fram
    * Stolar samt baksäte i svart skinn
    * El-hissar runt om
    * El-taklucka
    * 17" mille miglia 1000 sommarhjul, dåliga däck.
    * 15" Bmw original fälgar till vintern. 2 mindre bra däck.
    * Aerodynamic frontläpp
    * Sänkt
    * Mörka blinkers fram samt skärmblinkers
    * Baklampor vita/röda briljant, nästan nya
    * Ny olja + oljefilter + stift

    Oskattad, skatten ligger på 2400kr

    De är vad jag kommer på nu!






    Senast redigerat av JuppeN den 2012-04-29 klockan 20:59.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  24. #10194
    Behöver hjälp grabbar! Ge mig förslag på fräcka matta lacker, typ frozen grey från BMW. Helst nån lila nyans. Nån som sett nån fräck sån?

  25. #10195
    Nismos avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    80
    Så nu har man äntligen fått på coilsen o dom nya fälgarna

    Nissan Skyline R33 GTR
    http://www.garaget.org/?car=186820

  26. #10196

  27. #10197
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Passaten såld idag..

    Hatar jävla sop***gubbar som kastar soptunnan på ens bil.. Kul att man ser att soptunnan hänger på bagageluckan när man kommer ut.. Bmwn alltså.
    Lär ju iofs inte vara sopgubbarna.... Tror inte dom jobbar valborg.... Låter mer som grabbar i 20-årsåldern! Nån som känner en....?

  28. #10198

  29. #10199
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jo det var sopgubbarna.. Dem flesta jobbar på valborg? Eller iallafall många som jobbar. Var ute hos tjejen dessutom som bor 3 mil utanför stan i ett lugnt område. Hennes granne hade sett dem tydligen. Inte kollat, men antar att dom gett bilen en kyss på sidan med.
    Kan varit mitt fel då jag tydligen blockat dem lite, men vem fan tänker på när det är soptömning hemma hos någon annan haha

    Här är iallafall 2 bilder från halmstad streetmeet, tror det var ca 700 bilar där. Skoj som fan! Sett några stycken bilder på bilen, kul att det var någon som fotade den trots att jag bara var där 30 min typ.. Vet man att man lyckats i vinter Blir dock att ut o ta lite fina bilder på den nu i dagarna, sedan lägga ut på blocket..!


    Ahh....sorry, fick för mig att inlägget var från tidigt i morse. Att du hade kommit ut nu i morse och hittat bilen så. Då känns det ju som om det är unga män med alkohol i kroppen som gör så. Men nu var det nog sopgubbarna. Jag hade nog tagit en bild och sen ringt sophämtningsfirman. Ja, bilen ser bra ut, kul!

  30. #10200

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in