1. #11041
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Har ingen auxingång i min originalstereo i bilen. Finns det någon annan möjlighet så jag kan lyssna på musik, typ spotify, via min iPhone?
    Via en Fm sändare
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  2. #11042

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Fm sändare. Fungerar si sådär.
    Blir kass kvalitet

    Någon här ifrån som ska till vallåkra?

  3. #11043

  4. #11044
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Har ingen auxingång i min originalstereo i bilen. Finns det någon annan möjlighet så jag kan lyssna på musik, typ spotify, via min iPhone?
    Vad har du för bil? I princip alla bilar går ju att modifiera för AUX, Ipod interface osv. Bara man slantar upp för det dvs. Kan lätt gå på ca 10 loppor t.ex, att få ett original ipod interface i en tidig BMW E60.

  5. #11045
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^;386776
    [IMG
    http://i48.tinypic.com/20upwug.jpg[/IMG]
    Den är fet! En ide skulle ju kunna vara att köra på original blinker/lyktor, fast med M-sport paket och M5/facelift grill. Tror ärligt att det skulle bli rätt fett (och ovanligt)

    Fick f.ö hem mina nya Falken däck 255/35-R20. Ivrig som man va så tryckte jag på gummit på fälgarna hemma i garaget (lite jobb i och med 20" lågprofil) tänkte köra obalanserat tills verkstäderna öppnar igen på måndag, så ska jag montera fälgarna på bilen. Märker då att hjulbultarna tar typ 3 varv Jävla torsk, får köpa nya imorgon....

    Edit: ännu mer torsk är att jag lyckades repa klarlacken på fälgarna med däckjärnet Aja lärt mig en läxa iaf. Montera ALDRIG däcken hemma själv. I alla fall inte på exklusiva alu fälgar. Du kommer göra repor på kanten. Garanterat!

  6. #11046

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819

    Tack! Ja jag tror det hade varit ballt med! Men vet inte hur det blir med hela m paketet, är ju utskuret för slutrör i kofångaren bak i m, men inte i original. Och har ju inget slutrör då jag tycker de vart clenare utan, annars får man modda lite bara. är sc styling de blligaste stället man kan köpa front på eller? tror den ligger strax under 2k där, men sen ligger frakten på 600 om jag inte minns fel.. Passar facelift njurarna på min då? M-lister hade varit snyggt med, den kromkanten längst orglisterna är väl ingen personlig favorit.

    Nae fyfan vad surt! Det med hjulbultarna kunde ju hänt sen i vilket fall. Det tråkigaste är väl att repa klarlacken på sprillans fälgar.. Menmen, vad man ska man göra. Sakerna ska ju användas och någon gång gör du ett misstag till o göra en kråka på fälgen (förmodligen). Men skittråkigt såhär nu direkt Men krängde du inte däcken från insidan?

  7. #11047

  8. #11048
    Citat Ursprungligen postat av Ködden Visa inlägg
    Blir kass kvalitet

    Någon här ifrån som ska till vallåkra?
    Blåtand...? Men det har du nog inte om du inte har AUX.....

  9. #11049

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Övre kylarslangen exploderade innan, lagom paff man blev när det lät som en däck explosion och det började ryka under huven. Blev ståendes i över 1 timme innan man äntligen fick tag på någon som kunde bogsera hem mig. Tur att inte alla man känner var på vallåkra.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  10. #11050

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Fyfan Den är tråkig som fan! Även som jag antar att dom gör, ersätter dig genom att fixa den kommer det aldrig bli lika bra som det varit.. Hoppas iallafall dom lackar hela bakskärmen sen, så kommer de förmodligen inte synas så jättetydligt om några år.. Tråkigt som fan, men vad ska man göra..

    Lite sugen på usa skylt bak. Hade varit ballt? Vet att man kan beställa det via transportstyrelsen. Tror ni man kan mytta att jag har en bmw m5 lucka som kommer från usa, så jag får helt enkelt inte plats med min org skylt, eller går dom inte på den tro?



    Sådär blev det iallafall med stance nation klirret i framrutan, ser dock fetare ut irl är på bilden. Nu är ju snart framrutan fylld haha, nej men funderar på att ta bort fatlace (det lilla vita). Och ha kvar sb stance, som går längst a stolpen, blev kanske för mkt vitt
    Såg den vid väla när du körde förbi på parkeringen vid runt 18.30
    Fet var den!

  11. #11051
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Tack! Ja jag tror det hade varit ballt med! Men vet inte hur det blir med hela m paketet, är ju utskuret för slutrör i kofångaren bak i m, men inte i original. Och har ju inget slutrör då jag tycker de vart clenare utan, annars får man modda lite bara. är sc styling de blligaste stället man kan köpa front på eller? tror den ligger strax under 2k där, men sen ligger frakten på 600 om jag inte minns fel.. Passar facelift njurarna på min då? M-lister hade varit snyggt med, den kromkanten längst orglisterna är väl ingen personlig favorit.

    Nae fyfan vad surt! Det med hjulbultarna kunde ju hänt sen i vilket fall. Det tråkigaste är väl att repa klarlacken på sprillans fälgar.. Menmen, vad man ska man göra. Sakerna ska ju användas och någon gång gör du ett misstag till o göra en kråka på fälgen (förmodligen). Men skittråkigt såhär nu direkt Men krängde du inte däcken från insidan?
    Du kan ju plasta om diffusern så att den blir slät utan slutrör. Funderar på att bygga om en M5 diffuser så att det bara blir hål för avgassystem på ena sidan. Har ju diffusern hemma, måste bara orka fixa det
    Yes facelift/M5 grill passar rakt på. Om du ska dra på M-front så bör du byta listerna till helsvarta, annars ser det konstigt ut, då dem är helsvarta på fronten.

    Såja, 9.5x20" Brabus med 255/35-R20 Falken (strechat)

  12. #11052

  13. #11053
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Vad har du för bil? I princip alla bilar går ju att modifiera för AUX, Ipod interface osv. Bara man slantar upp för det dvs. Kan lätt gå på ca 10 loppor t.ex, att få ett original ipod interface i en tidig BMW E60.
    Har en Opel Corsa.
    Är inte jättesugen på att lägga speciellt mycket pengar på bilen då jag inte planerat att ha kvar den speciellt länge.
    Men att klämma in så man kan ha aux hade ju inte vart helt fel det.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  14. #11054
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Har en Opel Corsa.
    Är inte jättesugen på att lägga speciellt mycket pengar på bilen då jag inte planerat att ha kvar den speciellt länge.
    Men att klämma in så man kan ha aux hade ju inte vart helt fel det.
    Är det en äldre bil utan integrerad stereo så går det ju lätt och billigt att bara byta ut stereon mot typ billigaste modellen med aux. Finns nog för strax över 500:- för nått snik.

  15. #11055

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    jaså, var precis när vi kommit ner men vart inge ös på väla så vi körde vidare. Tack!

    Du kan ju plasta om diffusern så att den blir slät utan slutrör. Funderar på att bygga om en M5 diffuser så att det bara blir hål för avgassystem på ena sidan. Har ju diffusern hemma, måste bara orka fixa det
    Yes facelift/M5 grill passar rakt på. Om du ska dra på M-front så bör du byta listerna till helsvarta, annars ser det konstigt ut, då dem är helsvarta på fronten.


    Såja, 9.5x20" Brabus med 255/35-R20 Falken (strechat)
    Jo jag tänkte det med, men så snygg tycker jag inte m- kofångaren än.. Funderar över om det blir m njurarna eller om jag bara kör svarta original sålänge.
    Självklart kommer listerna fixas till, hatar den kromkanten redan som det är..

    Det blev ju riktigt schyst! Ser fan lyxigt ut hehe..

    M5 vingen beställd nu iallafall. (bara den lilla läppen som ligger på bagaget).

    Ska ge det ett försök med lagliga usa skyltar också.

  16. #11056

  17. #11057
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    sänk den annars var det bara pengar i sjön
    Sänkning kommer när jag har tid haha Ska försöka lura nivåregleringen elektriskt, dvs programera om så fort jag får hem utrustningen till datorn. Om det inte går så får väl någon firma fixa det åt mig, eller så bygger jag nya stag till nivåregleringen.

  18. #11058

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jaså, var precis när vi kommit ner men vart inge ös på väla så vi körde vidare. Tack!
    Mm var inget ös där alls sedan spärrade dom av parkering en stund efteråt, så vi körde till hyllinge där vart det fullt ös!

  19. #11059

  20. #11060

  21. #11061

  22. #11062
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Rent spontant; Alla som är intresserade av 5-serien, A6, eller E-klass, varför inte köpa en XF?
    dyra reservdelar och dyra reparationer, har jag för mig Gubbig också som gurra sa...

  23. #11063

  24. #11064
    De är fantastiska!
    Var en som ville byta en xjr mot subarun, men njaa.. Ovanliga bilar och dyra delar, känns även gubbiga.. (mer gubbiga än 5 series alltså)


    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    dyra reservdelar och dyra reparationer, har jag för mig Gubbig också som gurra sa...
    Jag tänker mer på de nya, som inte har gubbstämpeln på sig. Nybilsgaranti och hela biten bara att lämna in och se glad ut. Ett bra mycket roligare val än tyskarna som var och varannan människa kör tycker jag.
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  25. #11065

  26. #11066

  27. #11067

  28. #11068
    Borttagna fjädrar. Orörda genomslagsgummin.

    Är en 33cl's burk som står framför bilen. Är drygt en cm under den övre kanten på burken.

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  29. #11069
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Borttagna fjädrar. Orörda genomslagsgummin.

    Är en 33cl's burk som står framför bilen. Är drygt en cm under den övre kanten på burken.

    Fint! Fick du slå in skärmkantena nåt eller går de fritt när du svänger ?

  30. #11070
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in