1. #10351

  2. #10352
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    det enda som skiljer på fk och ft motorn är wastegaten. resten e lika.
    köp rätt chipp, du måste uppge boxnr.
    dom 5 hästarna finns inte, det e bara bullshit.
    tänkte om de var någon skillnad på dom 2 olika.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  3. #10353

  4. #10354

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Vad säger sbp om man sätter dit såna täckpluggar där lamptorkarna sitter?
    Dom lär väl inte bryr sig för lamptorkarna är endå inget att ha eller måste man?

  5. #10355
    Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    574
    Citat Ursprungligen postat av Ködden Visa inlägg
    Vad säger sbp om man sätter dit såna täckpluggar där lamptorkarna sitter?
    Dom lär väl inte bryr sig för lamptorkarna är endå inget att ha eller måste man?
    Det är helt okej. Många som gör det

  6. #10356
    Nya fälg o däck

    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  7. #10357
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Någon som vill köpa en orientblå metallic BMW 540IA Touring 99a? Fullservad, kvitton på 145000:- senaste 10 åren, 27000 ärliga mil, skattad+besiktad.
    Pris runt 22-25k Billigt för den här bilen!!

    Byte typ BMW 745 e65, Audi A8 03 eller nyare, MB S500 w220 och då ger jag självklart pengar emellan.


  8. #10358
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  9. #10359

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Dennis Visa inlägg
    Det är helt okej. Många som gör det
    Okej, fint.
    Läste något om man har xenon var man tvungen att ha det...

  10. #10360
    Hej har några frågar ang. en bil som jag är lite små sugen på. Bilen är denna, http://www.blocket.se/vasternorrland...8.htm?ca=2&w=2 . Det vore shyst om någon kunde kolla över dess uppgifter ang. bess och skatt o se om någonting ser konstigt ut då jag själv aldrig ägt en bil förut här : https://www21.vv.se/fordonsfraga/Fra...natFordon.aspx . Ser ex. att den haft 8 ägare, något som jag borde tänka på? Killen som säljer förmodligen är nysvensk har även endel andra bilar utlagda ex. http://www.blocket.se/vasternorrland...2.htm?ca=2&w=2 och några till. Tycker bilen ser sjukt fin men känns som något är konstigt med säljaren... Och btw, är detta en fas 1, 1,5 eller 2? Och vad skiljer dessa åt, skulle ni rekommendera den här?

    tacksam för alla svar!

  11. #10361
    Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    574
    Citat Ursprungligen postat av Ködden Visa inlägg
    Okej, fint.
    Läste något om man har xenon var man tvungen att ha det...
    Har du xenon måste du ha fungerade högtrycksspolning och automatisk höjdreglering till strålkastarna.

  12. #10362

  13. #10363

  14. #10364

  15. #10365

  16. #10366

  17. #10367

  18. #10368

  19. #10369

  20. #10370

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Jaså, du är klar med utbildningen eller? Yes man har ju inte hört något än, ganska gött faktiskt. Får gjort mkt som fan, funderar på o köra och hämta en stol med armstöd..

    håller inte wg tätt så släpper den efter på ladd ju? elelr vad menar du?
    Läcker i klockan. Blir typ samma funktion som när man drar wg slangen på s/v40. Blandningen brukar kunna bli knas med att bilen går för snålt, mina stift såg dock bruna och fina ut.

  21. #10371
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ska bli intressant och se ifall jag märker någon skillnad på K&N insats filtret som beställdes idag, eller om det är placebo effekt. Får vara värt att försök iaf, hoppet upp till ett öppet gör ett för stort hål i plånboken just nu
    MSD tändnings spolen och kablarna hjälpte tyckte jag iaf


  22. #10372

  23. #10373

  24. #10374

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Aha okej! Jag har 1 år kvar.. börjar vi jobba imorgon har vi iaf sovmorgon, klockan 9 ska dom träffas!

    så mkt läcker det väl inte att det går så snålt skulle jag tro. så fruktansvärt avancerade bilar ede inte;D
    du menar att membranet läcker alltså? har en ställbar liggande

    btw så kör ja ju t kors o då blir det samma grej ju men min går inte särskilt snålt bara man inte tokladdar
    Har hört att det skall kunna hända iaf. Aahrå det stämmer! Jaså, hur mkt ska du ha för den då?

    Har dålig koll på just turbo så det säger mig inte så mycket.. Nae kör man "lugnt" går det ju, men nog inte bra i längden att köra med läck...

    Konverterat min stol idag iallafall. Köpte en stol med armstöd och rev sönder, sen strippa min org och på o klabba.. Fått dit allting, skulle dock slå in stödet en sista gång så pajjade mekanismen. Plockade isär allt, men fick inte riktig ordning på det. Så får fortsätta glo imorgon, irriterande när man är efterklok..

  25. #10375

  26. #10376

  27. #10377

  28. #10378

  29. #10379

  30. #10380

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in