1. #7471
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Kolla in här och lägg gärna en röst, har ju inte ens fem
    http://www.garaget.org/?car=246131&image=2503509
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  2. #7472
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Ifall du frågar mig ser den linkade bilen ut som en tvättäkta förortskrigares ride. Nej, kör hellre på ett par carlsson fälgar och låt bilen vara otonad.

    Mvh
    Jag tycker att den är rätt fet, men hur som helst så finns det bara 2 E400 cdi till salu i Sverige, och denna verkar vara den bättre av dessa två. Fälgar och toning är ju lättfixat.

  3. #7473

  4. #7474
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Hallå killar. Behöver lite hjälp.

    Ni som kört Polo, har några funderingar kring kopplingsvajerbyte. Det är så att den gått av. Eftersom att det är manuell justering undrar jag om det är något speciellt jag skall tänka på.

    Om det är någon som bytt uppskattar jag en liten guide om hur man går tillväga på bästa sätt.

    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #7475
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Körde om en pinvgin gubbe i en XC90 idag på motorvägen, det var helt tomt i innerfilen, men han låg där stolt i 105 i ytterfilen, jag låg och sniffade han tätt i rumpan och blinkade med helljusen. Han reagerade inte. Så tog och körde om han på innersidan, då jävlar blev de fart på grejerna, då började han blinka med helljusen och han typ verkligen skakade på huvudet. Sen så körde han om mig i typ 150.. Va fan?

  6. #7476

  7. #7477

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Letar lite bil åt en polare som fyllde 18år i lördags. Han är fast besluten om att hans pengar ger honom otur, så nästan allt ska spenderas på en biljävel så han blir av med dem.

    Vad rekommenderar ni för ca 180000:-? Helst BMW eller Mercedes och helst diesel.
    S400 cdi (W220) ?

  8. #7478
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Körde om en pinvgin gubbe i en XC90 idag på motorvägen, det var helt tomt i innerfilen, men han låg där stolt i 105 i ytterfilen, jag låg och sniffade han tätt i rumpan och blinkade med helljusen. Han reagerade inte. Så tog och körde om han på innersidan, då jävlar blev de fart på grejerna, då började han blinka med helljusen och han typ verkligen skakade på huvudet. Sen så körde han om mig i typ 150.. Va fan?
    Finns hur många sånna som helst på vägarna, idioter. De är bara att höja fingret och se glad ut

  9. #7479
    Jag å polarn låg på motorvägen i ca 140km/h när vi ser något närma sig fort i bakspegeln så vi svänger in i höger fält (lite trafik) visar sig då att det är en brud i en ferrari som kör med en hand å sminkar sig med den andra å glider minst 180km/h.

    Våra miner va nog rätt löljliga vi bara stirrade på varandra tysta i häpnad.
    En svensk tiger!

  10. #7480

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Jag å polarn låg på motorvägen i ca 140km/h när vi ser något närma sig fort i bakspegeln så vi svänger in i höger fält (lite trafik) visar sig då att det är en brud i en ferrari som kör med en hand å sminkar sig med den andra å glider minst 180km/h.

    Våra miner va nog rätt löljliga vi bara stirrade på varandra tysta i häpnad.

    Hahaha, nice brud!

  11. #7481

  12. #7482
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Körde om en pinvgin gubbe i en XC90 idag på motorvägen, det var helt tomt i innerfilen, men han låg där stolt i 105 i ytterfilen, jag låg och sniffade han tätt i rumpan och blinkade med helljusen. Han reagerade inte. Så tog och körde om han på innersidan, då jävlar blev de fart på grejerna, då började han blinka med helljusen och han typ verkligen skakade på huvudet. Sen så körde han om mig i typ 150.. Va fan?
    Om du fick registreringsnr så kan vi leta upp han björn? Ja bor ju nära så tar med mig alu trä.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  13. #7483

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Om du fick registreringsnr så kan vi leta upp han björn? Ja bor ju nära så tar med mig alu trä.
    Hahaha det heter väl alurör?

  14. #7484
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Fick punktering idag, har dock ett reservhjul i full storlek. Har troligtvis dock hittat ett par 19" Nitro Oxide. Känner inte för att köpa 15"s däck(alla däck är slitna)
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2011-09-28 klockan 19:22.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #7485
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Hahaha det heter väl alurör?
    alu basebollträ tror jag han menar men baseball är osynligt som i allt annat
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  16. #7486
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Vad tycker moppenet?? Bör jag köpa en frontläpp? Ser ju lite fetare ut på bild tycker jag, har dock aldrig set hur det ser ut i verkligheten. Någon som sett irl? Vetefan om det kanske ser lite "för mycket"
    ut?


    fler bilder: http://www.garaget.org/?car=173790&image=2499648

  17. #7487

  18. #7488
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    ena stunden 19 sen 18 sen 17 sen ny turbo sen nytt chip? bestäm dig?
    Chippade boxar är beställda Turbo känns onödigt för tillfället då däck och fälgar känns viktigare
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #7489
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Hahaha det heter väl alurör?
    tänkte alu baseballträ men rör fungerar säkert^^
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  20. #7490

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Vad tycker moppenet?? Bör jag köpa en frontläpp? Ser ju lite fetare ut på bild tycker jag, har dock aldrig set hur det ser ut i verkligheten. Någon som sett irl? Vetefan om det kanske ser lite "för mycket"
    ut?


    fler bilder: http://www.garaget.org/?car=173790&image=2499648
    Helt galet

    Btw, såg din 500'a på blocket. Varför sälja?

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Chippade boxar är beställda Turbo känns onödigt för tillfället då däck och fälgar känns viktigare
    Och imorn känns turbo viktigare än däck o fälgar.
    Jag håller faktiskt med Ekan, du kan fan aldrig bestämma dig.
    Först kunde du inte bestämma dig om vilken bil du skulle köpa, och nu det här.

  21. #7491
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Helt galet

    Btw, såg din 500'a på blocket. Varför sälja?



    Och imorn känns turbo viktigare än däck o fälgar.
    Jag håller faktiskt med Ekan, du kan fan aldrig bestämma dig.
    Först kunde du inte bestämma dig om vilken bil du skulle köpa, och nu det här.
    Gråt ut i Pm istället för att ta det här. Man FÅR ställa frågor i den här tråden idiot!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #7492

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Gråt ut i Pm istället för att ta det här. Man FÅR ställa frågor i den här tråden idiot!
    Nej, men jag börjar störa mig extremt mycket på ditt velande hela tiden.

  23. #7493

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Nej, men jag börjar störa mig extremt mycket på ditt velande hela tiden.
    Håller faktiskt med lite där...

  24. #7494
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Nej, men jag börjar störa mig extremt mycket på ditt velande hela tiden.
    Gråt ut i pm då istället för att ta det här...

    Är det någon som vet vilken månad man får köra med vinterdäck(dubb)?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #7495

  26. #7496

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Gråt ut i pm då istället för att ta det här...
    Kommer du inte på nåt bättre?

  27. #7497
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Från sista oktober?

    Oj, från första oktober var det visst..
    Tack Bara två dagar då
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #7498
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Helt galet

    Btw, såg din 500'a på blocket. Varför sälja?
    Jo, riktigt sugen på en läpp, kostar ju inte så mycket heller. Så är nog värt att prova

    Ska troligtvis inte sälja den. La ut den typ direkt efter en snabb motorvägstur med den nya viskokopplingen som resulterade i sprängd visko och massa olja i motorrummet. Blev så less, så slängde ut den på blocket. Jävla dyra dessa visko kopplingar :S
    Dock så bytte farsan till en renoverad original visko dagen efter, och sen dess har bilen börjat fungera bättre och bättre för varje dag Blir också mer fäst vid den var dag som går. Och sen så är det ju ett väldigt stort + att bilen bara ökar i värde. Har fått flera kommentarer och mejl om att jag ska behålla bilen. Lär ångra mej om jag säljer den.
    Men,men inget i skrivet i sten, sugen på att kanske köpa en till nyare bil. Har kollat på typ BMW 545 e60/e61, 745 e65/e66, E55 AMG w211 (kompressor), Audi RS6 eller A8 D3 osv. Men ska nog sälja av 528an först. Sen får vi se. Egentligen är det smartare att sälja av 540in istället för 500E'n om jag ska tänka lite ekonomiskt, dock SJUKT fäst vid 540in också.

    Edit:
    Just nu lutar det iaf åt att bara sälja iväg 528an, och lägga pengarna på att få Mercan i 100% toppskick, och om jag kanske kommer på något kul till 540in, som kanske ny slutdämp?
    Senast redigerat av alleexs den 2011-09-29 klockan 01:13.

  29. #7499
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Iväg och kolla på en Audi A8 4.2 04a nu då

  30. #7500

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Jo, riktigt sugen på en läpp, kostar ju inte så mycket heller. Så är nog värt att prova

    Ska troligtvis inte sälja den. La ut den typ direkt efter en snabb motorvägstur med den nya viskokopplingen som resulterade i sprängd visko och massa olja i motorrummet. Blev så less, så slängde ut den på blocket. Jävla dyra dessa visko kopplingar :S
    Dock så bytte farsan till en renoverad original visko dagen efter, och sen dess har bilen börjat fungera bättre och bättre för varje dag Blir också mer fäst vid den var dag som går. Och sen så är det ju ett väldigt stort + att bilen bara ökar i värde. Har fått flera kommentarer och mejl om att jag ska behålla bilen. Lär ångra mej om jag säljer den.
    Men,men inget i skrivet i sten, sugen på att kanske köpa en till nyare bil. Har kollat på typ BMW 545 e60/e61, 745 e65/e66, E55 AMG w211 (kompressor), Audi RS6 eller A8 D3 osv. Men ska nog sälja av 528an först. Sen får vi se. Egentligen är det smartare att sälja av 540in istället för 500E'n om jag ska tänka lite ekonomiskt, dock SJUKT fäst vid 540in också.

    Edit:
    Just nu lutar det iaf åt att bara sälja iväg 528an, och lägga pengarna på att få Mercan i 100% toppskick, och om jag kanske kommer på något kul till 540in, som kanske ny slutdämp?
    Sälje både 528an och 540in o köp en S65 AMG W220

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in