Sidan 14 av 400 Första ... 412131415162464114 ... Sista
  1. #391
    Citat Ursprungligen postat av ciao_i_huet Visa inlägg
    funderar på att byta ut min motor i e30in från 320 till 525ans motor ( m20b25 ) får motorn för 3000 om jag plockar ut den och då får jag låna verktyg och motorlyft, 3500 så plockar han ut den, är de ett okej pris eller ska jag leta vidare ? och vad behövs mer än själva motorn för att få det att fungera ordentligt ?
    jag har för mig att det är olika sumpar på 5 serien och 3 serien. så du kan behöva köpa ny sump isåfall
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  2. #392
    Lite av en chock jag fick när jag satt och bläddrade igenom Stanceworks och såg att där var en kille som har en E36a som ser ut till 95% som jag vill ha min! Så jävla fet!



    Kan bara älska den!

  3. #393
    http://www.blocket.se/skaraborg/Bmw_....htm?ca=13&w=1

    Helt åt helvete prissättning, eller varför räds folk för att vara intresserade?

  4. #394
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    http://www.blocket.se/skaraborg/Bmw_....htm?ca=13&w=1

    Helt åt helvete prissättning, eller varför räds folk för att vara intresserade?
    Jag skulle hellre köpa en vanlig 325'a istället för en som är sneak "M3-Kittad".

    No offence, du skulle säga samma sak.

  5. #395
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Jag skulle hellre köpa en vanlig 325'a istället för en som är sneak "M3-Kittad".

    No offence, du skulle säga samma sak.
    Jag SÄGER till och med samma sak.

    Men fullt m3-paket + lack blir fan mycket pengar ändå. Sen fälgar, vinge och läpp på det.
    Så här dött borde det inte vara.

    Jag ställer fan av bilen snart om folk inte börjar ringa eller höra av sig.

  6. #396
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    Jag SÄGER till och med samma sak.

    Men fullt m3-paket + lack blir fan mycket pengar ändå. Sen fälgar, vinge och läpp på det.
    Så här dött borde det inte vara.

    Jag ställer fan av bilen snart om folk inte börjar ringa eller höra av sig.
    Sänk priset en aning Det är liite dyrt för en 92a utan vanos som gått såpass långt.

  7. #397
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Sänk priset en aning Det är liite dyrt för en 92a utan vanos som gått såpass långt.
    30 släpper jag för. Men lägger jag ut den för 30 har jag en känsla av att folk ska pruta ytterliggare 5 tusen.

    Tänker jag fel?

  8. #398
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    30 släpper jag för. Men lägger jag ut den för 30 har jag en känsla av att folk ska pruta ytterliggare 5 tusen.

    Tänker jag fel?
    Do it. Jag skulle aldrig orka fiska efter dom där extra femtusen, men det är jag. ^^

  9. #399
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Do it. Jag skulle aldrig orka fiska efter dom där extra femtusen, men det är jag. ^^
    Jag vill ha 30, la ut för 35 för att folk ska pruta.
    Inte så jag faktiskt förväntar mig dom 35, får jag det så fine, tack så mycket. Men inte mer.

    Får sänka priset till 30 nästa vecka och hoppas på det bästa och vägra prutning.

  10. #400
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    Jag vill ha 30, la ut för 35 för att folk ska pruta.
    Inte så jag faktiskt förväntar mig dom 35, får jag det så fine, tack så mycket. Men inte mer.

    Får sänka priset till 30 nästa vecka och hoppas på det bästa och vägra prutning.
    Sänk till 32k istället Pilen gör mycket, och att där inte står något om prut gör bara gott.. Sen får man vara strikt när dom försöker. Det var jag, låg ute för 22k och sa STENHÅRT nej till mindre än 20k när vi kom dit, och det fick jag. Han försökte med 19500 också, men inte en chans att den fick åka för mindre än 20

  11. #401
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Sänk till 32k istället Pilen gör mycket, och att där inte står något om prut gör bara gott.. Sen får man vara strikt när dom försöker. Det var jag, låg ute för 22k och sa STENHÅRT nej till mindre än 20k när vi kom dit, och det fick jag. Han försökte med 19500 också, men inte en chans att den fick åka för mindre än 20
    Hmm. Okej, får pröva det istället då!
    Kanske ta en bättre bild än totalt överexponerad skräpbild.

    Grattis på födelsedagen förresten Jocke!
    Försökte skriva på facebook men det buggade ur helt.

  12. #402
    http://www.blocket.se/ostergotland/B....htm?ca=14&w=1 bra pris? imo va den jävligt fräsch me de svarta fälgarna!

  13. #403
    http://www.blocket.se/kronoberg/Lada....htm?ca=21&w=1 Grymt sugen på denna.
    Tänk den, dunder-sänkt, breddade plåtisar, jalusi, dubbla antenner, lite sugistrimm och en höbal på taket.
    Senast redigerat av prokid den 2010-06-20 klockan 21:59.

  14. #404
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    Hmm. Okej, får pröva det istället då!
    Kanske ta en bättre bild än totalt överexponerad skräpbild.

    Grattis på födelsedagen förresten Jocke!
    Försökte skriva på facebook men det buggade ur helt.
    Bilden gör mycket den med. Fick många mails där dom bara skrev att det var en fet bil jag hade och dom önskade att dom hade pengar. Sånt är lite kul också

    Och tack så mycket Nu är den dock över för min del, men har varit en bra dag! Jobb, sen hem och äta god mat och dricka öl med goda vänner (Y)

    Citat Ursprungligen postat av prokid Visa inlägg
    http://www.blocket.se/kronoberg/Lada....htm?ca=21&w=1 Grymt sugen på denna.
    Tänk den, dunder-sänkt, breddade plåtisar, jalusi, dubbla antenner, lite sugistrimm och en höbal på taket.
    Kan ju inte säga annat än att det visar sig många gånger att det är tur att folk har olika smak. Skämt eller ej, så finns det folk som tänker som du beskrev

  15. #405
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg


    Kan ju inte säga annat än att det visar sig många gånger att det är tur att folk har olika smak. Skämt eller ej, så finns det folk som tänker som du beskrev
    Hehe, ja det är tur. Men jag vill ha en slit och släng bil, som jag kan glida runt i och låtsas vara seriös. Jag skulle nog aldrig kunna ha en blank och fin BMW, även om jag många gånger ville.
    Men jag älskar lada, så är det bara

  16. #406
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    http://www.blocket.se/skaraborg/Bmw_....htm?ca=13&w=1

    Helt åt helvete prissättning, eller varför räds folk för att vara intresserade?
    Jag tror att du har skrivit alldeles för mycket i annonsen, det räcker med något kort och koncist. Det blir för mycket helt enkelt. Är det några som har ringt på annonsen?

  17. #407
    Citat Ursprungligen postat av Achwell Visa inlägg
    Jag tror att du har skrivit alldeles för mycket i annonsen, det räcker med något kort och koncist. Det blir för mycket helt enkelt. Är det några som har ringt på annonsen?
    Word, onödigt att skriva att den passar som busbil, turbobygge osv. Bättre bild och lite lägre pris will do it. Förstår fortfarande inte hur alla dessa e36 kan ligga så högt i pris, även fast din är fin.

  18. #408

  19. #409
    Citat Ursprungligen postat av Achwell Visa inlägg
    Jag tror att du har skrivit alldeles för mycket i annonsen, det räcker med något kort och koncist. Det blir för mycket helt enkelt. Är det några som har ringt på annonsen?
    Citat Ursprungligen postat av GaJoL Visa inlägg
    Word, onödigt att skriva att den passar som busbil, turbobygge osv. Bättre bild och lite lägre pris will do it. Förstår fortfarande inte hur alla dessa e36 kan ligga så högt i pris, även fast din är fin.
    Tack för tipsen grabbar!

    Får skriva om annonsen, utlämna många detaljer och skriva enbart det viktiga.
    Dum som jag var så la jag ut bilen precis innan en västkustresa, och då mailade en snubbe och sa att han skulle komma och "köpa" samma dag som jag kom hem. Men när jag väl fick tag på honom sa han att han köpt annan bil.

    Jag vet inte riktigt varför de ligger så högt heller. Dock är det ett läge man måste utnyttja.

    Bättre bild, mindre text, mindre turbo/bus osv. Och sänka priset 3 lax.
    Får se om det blir någon skillnad.

  20. #410
    Citat Ursprungligen postat av ExXe Visa inlägg
    Tack för tipsen grabbar!

    Får skriva om annonsen, utlämna många detaljer och skriva enbart det viktiga.
    Dum som jag var så la jag ut bilen precis innan en västkustresa, och då mailade en snubbe och sa att han skulle komma och "köpa" samma dag som jag kom hem. Men när jag väl fick tag på honom sa han att han köpt annan bil.

    Jag vet inte riktigt varför de ligger så högt heller. Dock är det ett läge man måste utnyttja.

    Bättre bild, mindre text, mindre turbo/bus osv. Och sänka priset 3 lax.
    Får se om det blir någon skillnad.
    Det blir det alltid!

  21. #411
    HAhaha 124km/h på 80 väg= fail utan körkort nu ett tag

  22. #412
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    HAhaha 124km/h på 80 väg= fail utan körkort nu ett tag
    Awsome

  23. #413
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    HAhaha 124km/h på 80 väg= fail utan körkort nu ett tag
    Ajaj, inte kul! Själv höll jag 260km/h på 110-väg nyligen. Dock klarade jag mig

  24. #414
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Ajaj, inte kul! Själv höll jag 260km/h på 110-väg nyligen. Dock klarade jag mig
    Inte med din kärra va?

    Faan vilken jävla nackdel det kan vara med låg bil med breda rims, tog i som fan med 7 fjortisar i
    To much is never enough.. !

  25. #415
    när vi pratar om rims, förstörde ja pappas idag, inte kul 19" split fälgar.. me de mesta gick att polera bort, en fick riktas om.. inte kul med tanke på att fälgar e sjuk dyrt.

  26. #416
    Citat Ursprungligen postat av Orre Visa inlägg
    Inte med din kärra va?

    Faan vilken jävla nackdel det kan vara med låg bil med breda rims, tog i som fan med 7 fjortisar i
    Nope .. Morsans stod i vägen så vart tvungen att ta den

  27. #417
    http://www.garaget.org/?car=207144 Bilen uppe på Garaget nui får gärna kommentera samt rösta
    www.Earpill.com - addictive music

  28. #418
    Citat Ursprungligen postat av Henkaboy Visa inlägg
    http://www.garaget.org/?car=207144 Bilen uppe på Garaget nui får gärna kommentera samt rösta
    Skulle kunna tro att det är XC70

  29. #419
    Seriöst, hur fan kan dom ha så många olika kylare till E36!?
    Har köpt två olika nu och ingen passar. Blir att beställa en helt ny imorgon..

  30. #420
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Skulle kunna tro att det är XC70
    just nu ja blir ju bättre snart
    www.Earpill.com - addictive music

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in