Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
Schyssta länkar Bjorviken och Hejsvejs, ska snacka med farsan igen. Men som sagt så är Japanare helt uteslutet. Kommer aldrig gå, tyvärr. Försökt flera gånger med Honda Prelude, Mazda RX-8, Honda Civic, CRX, Nissan Skyline. Inget funkar.
Kom på ett till krav jag har, turbo. Är helt jevla turbo sjuk. Kanske går över men. Vissa utav Golf GTi såg ju riktigt fräscha ut ni länka
SÄG TILL DIN FARSA ATT INTE LÄGGA SIG I DITT JÄVLA BILVAL! Hans otroligt dåliga omdöme ska inte påverka dig, och det är trots allt du som ska använda bilen.

Tips är även att kolla Ibiza Cupra Mk2 (finns inga på blocket just nu men kanske kommer upp), lite lättare och därmed kvickare än Golf Gti men samma motor och allt. lite mer unika än Golf Gti också

Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
Ett stort MEN, Har kört min mors C70 endel och kan säga så fort men leker lite (gasar mycket etc) så rör sig bensinmätaren lite för mycket! Inget billigt att tanka heller när tanken är lite större än min vanliga bil
Dock så är de flesta bilarna med lite större motorer törstiga! Kanske nåt man får leva med
Men så är det i min Ibiza också, och alla andra bilar med någorlunda kraft. Kan enkelt få upp min i 1,5 liter/mil utan att ens ta i... Men ska man leka så vet man om det, det kostar men samtidigt kan man tycka att det är värt det också.

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
MK4 V6 var det ja mena med 4hjulsdrift kolla på så många Golf med 6or så blev inte riktigt bra förut

Men va tycker ni om Golf MK4 V6 då?
Kostar att äga kan man enkelt sammanfatta den med, men väldigt trevlig under vintern. Motorn är det väl inget jätteklös i, och är en sån där mer komfortinriktad spis än sportig.

Däremot en underbar bil att glida runt i, och visst rör den på sig om man vill också