Trådad visning
-
2012-01-12, 19:04 #11
tack så mycket! gött, det är riktigt roligt att trimma b230 motorer, riktigt enkla att få fart i! fint, vx3 kammen känns väldigt rapp i min, är han nöjd med sin?
för övrigt så höll jag på att bryta ihop idag. Kommer ner och brorsan säger att jag får plana min gamla topp och byta igen, då han varit in på Volvo, och okunniga som dom är så säger dom att en topp från F motorn(530) inte passar på E motorn då spridarna på F motorn är grövre. så enligt dom var det bara att byta topp igen, då mina spridare glappade och inte höll tätt. mätte lite och insåg senare hur jävla fel dom hade, tycker dom som jobbar där borde skaffa sig lite kunskap innan dom börjar påstå saker. Topparna är exakt likadana förutom att nya är portad och planad, så det var bara o-ringarna som glappade och var slut, som tur var
förresten, vad kan jag ta för denna 530 toppen? Den är riktigt fräsch, är icke planad men planar den efter köparens behov. vad är den värd tycker du?
Uploaded with ImageShack.us
haha jo det är lite roligt. själv tycker man en bil på 150-160 hk är piggt.. folk lär ju vakna nån gång..jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.