Citat Ursprungligen postat av Orre Visa inlägg
Jag vet ju inte riktigt hur du har det ställt, men det är först när man har sin egen bil som man själv måste lägga ner varenda krona på som man brukar inse hur jävla dyrt det är med bil..

Man kan inte sitta och glo på massa siffror på nätet på medelförbrukning osv och försöka räkna ut vad det kommer kosta att äga en bil för helt plötlsligt kan oväntade kostnader dyka upp.
Jag har bil, och jag vet att pappersförbrukningen inte alltid stämmer men det kan ge en fingervisning!

Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
1. Du är definitivt inte mogen nog att ta körkort. Det har du ju klart och tydligt bevisat precis.
2. Du har INGEN aning om ägande och driftskostnader på en bil, det märks det med.
3. Du HAR INGET KÖRKORT och sitter och snackar om att du ligger i 180km/h på Serbiska vägar - WTF?!
4. Du verkar ju ALDRIG ha varit i Tyskland, för inte en enda sak av vad du säger stämmer. Där är mer väg på Autobahn idag, som har begränsad hastighet, än där är fri fart. Och där är generellt en rekommenderad hastighet på 130km/h.
5. DU GÖR BORT DIG!
6. Att det tog sån tid att fatta varför det bara handlar om dom "fetaste", Snabbaste bilarna - DU ÄR FRÅN SERBIEN!? Det förklarar en del.

Jag, och många andra här - SKITER i om du kör en äcklig, rostig gammal Merca (som är gjord av Porsche, eller vad du nu har för comeback).. Vi skiter i vilken status man har beroende på om man kör 320 eller 330. Vi SKITER i att du kör 180 på motorvägen i Serbien och tycker det är så jävla coolt. Och mest av allt, vi skiter nog i dig med. För du har då inte tillfört NÅGOT vettigt i denna tråden, eller någon annan tråd för den delen!

Jag har åkt hela vägen genom tyskland 20ggr så jag har nog varit där endel ska du veta. Sa inte jag att det var mer begränsad väg jämfört med fri fart?? Och jag äger själv en bil så har nog koll på vart mina pengar försvinner!!
Varför skulle det vara så att det bara är dom fetaste bilarna som gäller om man kommer ifrån serbien?? Dom kompisarna som jag har som kommer ifrån serbien och samtidigt har bil kör: Audi a5 1.8tfsi, Audi a4 2.0TSQ, BMW 320d e90 och mercedes S350 4-matic.. Ingen av dom bilarna är ju speciellt feta, Så fattar inte hur du kan komma med något sådant....
Och vart säger jag att just jag sitter och kör 180km/h??? Jag säger att det är en bekväm hastighet att åka i, men inte att jag kör den.......

Och jag har en fråga. Vart i helvette finns den rosten du pratar om på min pedantskötta och nylackerade 500E. Låt mej skratta.!! Skulle jag tycka att det är coolt att åka 180km/h?? Det är fan vanlig motorvägshastighet + moms. Det känns inte ens snabbt!!!