1. #7501
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Sälje både 528an och 540in o köp en S65 AMG W220
    Typ omöjliga att få tag på, ingen till salu i Sverige, och drygt 45 stycken till salu i Tyskland + dem är för dyra, går fortfarande i skolan, annan sak i fall man jobbade

    A8an va såld när jag kom till bilfirman, såld igår kväll sa han..

  2. #7502
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Fyfan låg bakom en nyare S8 med sportavgas, ha begärt är stort.

  3. #7503
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fyfan låg bakom en nyare S8 med sportavgas, ha begärt är stort.
    -08+ Va? Alltså den med V10an? Vet, är en snubbe i skolan som har en sån med sportavgas som första bil... Han har haft körkortet i 3 veckor är värt att nämnas.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  4. #7504

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Typ omöjliga att få tag på, ingen till salu i Sverige, och drygt 45 stycken till salu i Tyskland + dem är för dyra, går fortfarande i skolan, annan sak i fall man jobbade

    A8an va såld när jag kom till bilfirman, såld igår kväll sa han..
    Haha jo precis, det va därför jag nämnde den
    Lite lättare o får tag i en S55 W220.
    Men nåt som skulle vara kul o se projekt på är ett kompressorbygge på en E55 W210

    Synd, bara leta efter nån annan.

  5. #7505

  6. #7506

  7. #7507
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Haha jo precis, det va därför jag nämnde den
    Lite lättare o får tag i en S55 W220.
    Men nåt som skulle vara kul o se projekt på är ett kompressorbygge på en E55 W210

    Synd, bara leta efter nån annan.
    Jo precis, S55or finns det rätt många. Dock så känns det lite som fel motor i den bilen. Skulle gått på S600 V12Biturbo istället, som jag för övrigt har kollat lite på, riktigt feta med bra potential. Över 600hk och över 1000nm med chip V8 kompressor motorn passar nog bättre i E55an.

    Finns ju redan några stycken E55 w210 ombyggda med kompressor, är ju i princip samma motor i dessa original som i E55 w211 minus kompressorn, vad jag har förstått. Dock är ju 500 w124 karossen 100ggr snyggare än AMG w210 tycker jag.


    Velar som FAN ska man beställa en front läpp?
    Testade för övrigt att bygga en fullmatad 520i touring dvs snik modellen med 4cyl 2L bensinare. Slutnota på strax under 1000000:- !!!! För en JÄVLA 520I :S

  8. #7508
    Får la ta och visa upp min lilla skönhet..

    http://www.garaget.org/?car=224135&image=2452445
    F.D SP_lillen

  9. #7509

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Jo precis, S55or finns det rätt många. Dock så känns det lite som fel motor i den bilen. Skulle gått på S600 V12Biturbo istället, som jag för övrigt har kollat lite på, riktigt feta med bra potential. Över 600hk och över 1000nm med chip V8 kompressor motorn passar nog bättre i E55an.

    Finns ju redan några stycken E55 w210 ombyggda med kompressor, är ju i princip samma motor i dessa original som i E55 w211 minus kompressorn, vad jag har förstått. Dock är ju 500 w124 karossen 100ggr snyggare än AMG w210 tycker jag.


    Velar som FAN ska man beställa en front läpp?
    Testade för övrigt att bygga en fullmatad 520i touring dvs snik modellen med 4cyl 2L bensinare. Slutnota på strax under 1000000:- !!!! För en JÄVLA 520I :S
    Nja jag tycker att det är riktigt gott ös i farsans S500 W220, men visst, en S55 med kompressor på 500hk går ju bättre, o en S65 ännu bättre

    Jo 500E W124 är en utav mina drömbilar som man har råd att äga, fast före den ligge C36 AMG W202

    Jag tycker att du ska beställa läppen, riktigt snygg kommer 540in bli

  10. #7510
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    lämna in på verkstad om du inte kan, dryga fan
    Vad fick du luft ifrån ditt äckliga Volvoslusk?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Senast redigerat av ralley den 2011-09-29 klockan 19:40.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  11. #7511

  12. #7512
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Vadå vem vet? Varför inte stå för vad du är?
    Jag bad om hjälp. Jag vet hur man gör. Om du läser frågan igen kanske du kan se vad jag frågar? Om det att något speciellt du bör tänka på vid justering....

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #7513
    Lugn nu pojkar :* Nu ska vi vara snälla

  14. #7514

  15. #7515
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    vrf fråga om du redan vet?:p
    du är alltid otrevlig på forumet så du fick tbx av din egna medicin.
    Ser du illa eller? Något SPECIELLT man bör tänka på vid Justering av koppling..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #7516

  17. #7517
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Nja jag tycker att det är riktigt gott ös i farsans S500 W220, men visst, en S55 med kompressor på 500hk går ju bättre, o en S65 ännu bättre

    Jo 500E W124 är en utav mina drömbilar som man har råd att äga, fast före den ligge C36 AMG W202

    Jag tycker att du ska beställa läppen, riktigt snygg kommer 540in bli
    Går ju säkert rätt bra S500an också, menade inte på att en S55 AMG på 500hk skulle vara för slö, menade att jag själv tycker att en w220 passar bättre med 600 motorn på lika många hästar, dock högre vrid. Mest pga att bilen andas lyx, vilket också en FET biturbo tolva gör. V8 kompressorn i S55 känns mer racing, och passar bättre i tex E55an (enligt min mening) Dock så ser det ju lite häftigare ut med 4 utblås och AMG paket som S55an har. Bortsett från S65an så skulle jag nog helst ha en S600 Biturbo med AMG paketet.

    Om man ska ha W202 ska det fan vara en C43a Va riktigt nära på att köpa farsans polares C43 AMG kombi i vintras, fullsmetad med allt man kunde få till den Inklusive designo lädret (blå/svart) och Navi, multikontur stolarna eller va dem heter. Lite småfix på bilen, men skulle få den för rätt bra pris.
    Dock så hade han finans på bilen, vilket verkade vara krångligt att lösa in osv, så sket i affären. Han har ju kvar bilen, så om krediten är betald inom en snar framtid så handlar jag nog bilen av honom

  18. #7518

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Går ju säkert rätt bra S500an också, menade inte på att en S55 AMG på 500hk skulle vara för slö, menade att jag själv tycker att en w220 passar bättre med 600 motorn på lika många hästar, dock högre vrid. Mest pga att bilen andas lyx, vilket också en FET biturbo tolva gör. V8 kompressorn i S55 känns mer racing, och passar bättre i tex E55an (enligt min mening) Dock så ser det ju lite häftigare ut med 4 utblås och AMG paket som S55an har. Bortsett från S65an så skulle jag nog helst ha en S600 Biturbo med AMG paketet.

    Om man ska ha W202 ska det fan vara en C43a Va riktigt nära på att köpa farsans polares C43 AMG kombi i vintras, fullsmetad med allt man kunde få till den Inklusive designo lädret (blå/svart) och Navi, multikontur stolarna eller va dem heter. Lite småfix på bilen, men skulle få den för rätt bra pris.
    Dock så hade han finans på bilen, vilket verkade vara krångligt att lösa in osv, så sket i affären. Han har ju kvar bilen, så om krediten är betald inom en snar framtid så handlar jag nog bilen av honom
    Näe jag gillar 6an mer, dock ogillar jag inte V8an. Men 6an låter för jävla gott
    Jo jag tycker verkligen att du ska slå till, mycket trevliga bilar till fina priser. Vet iofs inte hur dyra dom är att äga, men skulle chansa på att dom inte är mycket dyrare än en 500E

  19. #7519

  20. #7520

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Är detta ritattv eller? Låter som en kille som är runt 14 år, som gillar 6an med än v8.
    Nej det är inte rifat.
    Ja jag gillar 3.6 liter rak sexa mer än 4.3 liter v8.

  21. #7521

  22. #7522

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Vem äre då? Antar att de är ngn som blivit bannad.. skriv i pm elr ngt, jobbigt när man inte vet vem de är som skriver

    Edit: blir kamremsbyte nästa vecka.. eller byta allting rättare sagt, billigt och bra.
    Nope, jag är nyreggad.

  23. #7523
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Näe jag gillar 6an mer, dock ogillar jag inte V8an. Men 6an låter för jävla gott
    Jo jag tycker verkligen att du ska slå till, mycket trevliga bilar till fina priser. Vet iofs inte hur dyra dom är att äga, men skulle chansa på att dom inte är mycket dyrare än en 500E
    Slår nog till så fort han har betalat av bilen, om det är inom en snar framtid dvs. Kostar ju självklart en del att köra V8, och även extra när det är bilar som AMG eller special modeller som 500E. Men jag är inte känslig för ägarkostnader men visst har man en gräns. Kollade runt lite, och kan säga att en S600 Biturbo v220 känns i svettigaste laget, förutom 2L milen vid lugn körning (troligen runt 3L vid min körning) så kostar tex byte av tändstift 10000:- eller byte av en (1) tändspole + luftning av kylare 31000:-
    Men kör fan hellre en äldre fetingbil än en nästan ny standard bil för ungefär samma slutkostnad.

  24. #7524

  25. #7525
    Citat Ursprungligen postat av Åsna Visa inlägg
    Nope, jag är nyreggad.
    Hejdå! Dubbelaccet permbannat och förlängd bann på ditt vanliga konto, jävla åsna

    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Ser du illa eller? Något SPECIELLT man bör tänka på vid Justering av koppling..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Sluta hetsa.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  26. #7526

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Mamma och hennes mans nya bil, lite av en udda fågel Dock väldigt snygg i mina ögon!



    Trevligt utrustad med panoramataklucka, touchscreen-nav, bose ljudsystem osv osv.

  27. #7527
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Mamma och hennes mans nya bil, lite av en udda fågel Dock väldigt snygg i mina ögon!



    Trevligt utrustad med panoramataklucka, touchscreen-nav, bose ljudsystem osv osv.
    Cadillac srx Har den V6 eller V8-motorn?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #7528

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Cadillac srx Har den V6 eller V8-motorn?
    Yesbox V6an är det, men den rör på sig rätt okej ändå!

  29. #7529
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Yesbox V6an är det, men den rör på sig rätt okej ändå!
    Nu vill jag inte på något sätt verka negativ, men tror den hade varit lite piggare med en rak 6a

  30. #7530
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Yesbox V6an är det, men den rör på sig rätt okej ändå!
    Hur är den att köra(om du nu har kört den dvs)? Kan tänka mig att komforten inte är allt för dålig i den.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in