Det skulle det säkerligen kunna vara. Tror dock bara det är framlyktorna som skiljer, och motorn då.
Jo det är ju så, men motorn är nog inte sämre än någon annan. t4 sägs ju vara rena skräp motorn, men det har man ju inte ändå.. Sen är det väl de andra pisset som jag sa innan med tanklocket och bultcirkeln. I övrigt kan jag väl inte säga att dem är sämre än några andra bilar, har polare som haft 3 st s40 som funkar skitbra. Sen en annan polare som köpte t4 för någon månad sen (03). steg 3 chippad, där började motorlampan lysa efter 1 vecka. Nu verkar det som tändningen börjat krångla med.
Men som sagt, det var ju mitt val och jag är nöjd, tänker köra denna ett tag tror jag. Kommer dock aldrig få för mig att köpa x40 modellen en gång till.

Han är en fd lackerare. Han bruka lackera a traktorer av färg som blivit "felblandat"
Får höra med han om han kan fixsa allt istället, då man ska väl har någon härdning i färgen och skit också va?
Aha okey, då har han förmodligen sakerna som behövs. Jaop du behöver självklart härdare med, men det går bara på en 100 lapp