Sidan 394 av 400 Första ... 294344384392393394395396 ... Sista
  1. #11791

  2. #11792
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Funderar på att köpa coilovers till BMW:n (523i e39).
    Kan dock ingenting om detta, vad gäller? Någon som vet?

    Såg dessa, billigt tycker jag?
    http://shop.klracing.se/sv/artiklar/...r-bmw-e39.html
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #11793
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  4. #11794
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Jag fick precis sålt moppen och ska snart sälja min gamla Nissan så jag har en hel del pengar över till min nya bil. Några tips på vad som kan göras? Nya högtalare (och slutsteg?) är ett måste då jag inte ens kan spela radiomusik utan att det låter skit och sen ska jag rostskydda skiten då där är lite rost vid vänster hjulhus bak. Höger bakhjul låste sig även när den stod över helgen så det måste också fixas.

    Några egentligen tips på vad som kan göras?

    Om ni inte ser det så är bilen en Toyota Celica ifrån -99

  5. #11795
    Bilen nyservad och ska in på mappning, laddar bara 0.8 nu och effekten ligger runt 250, efter mappning blir det en bra bit över 300, siktar på 1.7 i ladd.



    en bild tillsammans med polarens GTR också.


  6. #11796
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    en bild på audin då. Köpte ju som sagt coils till den men dom får ligga, efter en diskussion med min bror kom vi fram till att jag ska köpa "riktiga" coils senare istället för billiga skit coils.

    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #11797
    Citat Ursprungligen postat av MaWa_aka_H^5 Visa inlägg
    Bilen nyservad och ska in på mappning, laddar bara 0.8 nu och effekten ligger runt 250, efter mappning blir det en bra bit över 300, siktar på 1.7 i ladd.

    'bild

    en bild tillsammans med polarens GTR också.

    'bild
    Tycker jag känner igen din polares bil, finns det någon film på den ute på tuben?

  8. #11798
    K/Bs avatar
    Reg.datum
    Aug 2012
    Ort
    Nossebro
    Inlägg
    110
    Själv så ska jag byta min Xps med både körförbud o skuren cylinder(ikr, dafuq) mot denna skönhet :

    Citat Ursprungligen postat av Löfarn Visa inlägg
    Fet är det sånhär toggetuningutankåporgasres?
    Bäst<3

  9. #11799
    _Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Kristianstad, Skåne!
    Inlägg
    258



    Ganska nyligen sålt min compact som jag har haft på somrarna i några år. Tanken är att spara lite kulor och köpa jänkare nästa år, eller nästa igen. Får hålla ögonen öppna efter rätt bil. Snöat in mig på 4d Impala -64, grymt härlig modell.
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

  10. #11800
    Citat Ursprungligen postat av _Sjuan Visa inlägg

    *BILD*


    Ganska nyligen sålt min compact som jag har haft på somrarna i några år. Tanken är att spara lite kulor och köpa jänkare nästa år, eller nästa igen. Får hålla ögonen öppna efter rätt bil. Snöat in mig på 4d Impala -64, grymt härlig modell.
    Åh satsa på en impala.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  11. #11801
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Namn:  1069975_10200919471822176_1171540801_n.jpg
Visningar: 883
Storlek:  75,1 KB

    har ni inga synpunkter?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #11802
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Namn:  1069975_10200919471822176_1171540801_n.jpg
Visningar: 883
Storlek:  75,1 KB

    har ni inga synpunkter?
    Sänk den o beställ nya reg skyltar

  13. #11803
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag fick precis sålt moppen och ska snart sälja min gamla Nissan så jag har en hel del pengar över till min nya bil. Några tips på vad som kan göras? Nya högtalare (och slutsteg?) är ett måste då jag inte ens kan spela radiomusik utan att det låter skit och sen ska jag rostskydda skiten då där är lite rost vid vänster hjulhus bak. Höger bakhjul låste sig även när den stod över helgen så det måste också fixas.

    Några egentligen tips på vad som kan göras?

    Om ni inte ser det så är bilen en Toyota Celica ifrån -99
    Tycker verkligen inte om denna modellen, så nu tycker jag att du ska göra något åt detta, tycker du ska antingen lacka, plastidippa eller foliera bilen svart eller mattsvart, sen ett par snygga fälgar, inga kromade spinners eller nått, nått i stil med rota gtr eller te37 som är svarta, sen sänkt givetvis. det kan jag tänka mig bli väldigt snyggt!

    Edit:
    Här har du en som är jävligt snygg!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  14. #11804
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Sänk den o beställ nya reg skyltar
    det kommer. ska sätta på 10-15mm spacers i bak så blir det ännu fetare. vart fixar jag nya regskyltar och hur?
    och det är sportchassi så den är 25mm lägre än den vanliga. vet inte om jag ska skaffa sänkningsfjädrar eller gå på coils.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #11805

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det kommer. ska sätta på 10-15mm spacers i bak så blir det ännu fetare. vart fixar jag nya regskyltar och hur?
    och det är sportchassi så den är 25mm lägre än den vanliga. vet inte om jag ska skaffa sänkningsfjädrar eller gå på coils.
    Nya regskyltar skaffar du hos transportstyrelsen. Satsa på coils så bli den go...

  16. #11806
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Ködden Visa inlägg
    Nya regskyltar skaffar du hos transportstyrelsen. Satsa på coils så bli den go...
    ja jag hittade. problemet är att acceptabla coils är så jävla dyrt.. vill inte ha nå skrot ta-technix..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #11807

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ja jag hittade. problemet är att acceptabla coils är så jävla dyrt.. vill inte ha nå skrot ta-technix..
    Jo sant men tror endå det är bättre än sänkfjädrar som bara förstör stötdämpare riktigt snabbt... Jag fick bra rabatt på ksport coils så beställde ett kit såna till min..

  18. #11808
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Ködden Visa inlägg
    Jo sant men tror endå det är bättre än sänkfjädrar som bara förstör stötdämpare riktigt snabbt... Jag fick bra rabatt på ksport coils så beställde ett kit såna till min..
    okej! det är ju det att stenhårda coils känner på grejerna såsom länkarmar, osv väldigt mycket.

    Nu när jag fått lön är ju frågan om man ska lägga massa pengar på audin eller köpa en till, roligare bil? vad tycker ni?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #11809
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Nu när jag fått lön är ju frågan om man ska lägga massa pengar på audin eller köpa en till, roligare bil? vad tycker ni?
    Alltid kul med flera bilar att välja på, men frågan är ju vad du ska köpa. Är det en gammal skitbil så satsa hellre på nuvarande, är det en nyare fet och/eller rolig kärra så köp en till

  20. #11810
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Alltid kul med flera bilar att välja på, men frågan är ju vad du ska köpa. Är det en gammal skitbil så satsa hellre på nuvarande, är det en nyare fet och/eller rolig kärra så köp en till
    jo det är det ju!

    Tjaa, det är väl cirka 25.000kr jag har att spendera på vad som helst. Så jag vet inte, man får ju inte så mycket fint för dom pengarna. alternativt försöka sälja b6an och köpa en nyare audi quattro från 07-08 och framåt

    kul att du tittar in förövrigt! det var längesen man såg dig här
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #11811
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    beställt nya regplåtar, plastidip som jag ska "lacka" de gråa listerna längst ned med, samt kromlisterna. Led regbelysning, och DRL led slingor att sätta vid dimljusen i "ribban" i undre grillen. Hoppas detta blir bra!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #11812
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo det är det ju!

    Tjaa, det är väl cirka 25.000kr jag har att spendera på vad som helst. Så jag vet inte, man får ju inte så mycket fint för dom pengarna. alternativt försöka sälja b6an och köpa en nyare audi quattro från 07-08 och framåt

    kul att du tittar in förövrigt! det var längesen man såg dig här
    Skulle antingen bara spara pengarna, eller göra något annat kul för dem. T.ex resa, själv har jag rest runt en jävla massa typ halva jorden senaste halvåret. Tycker det ger mer per krona än gamla bilar haha. Annars skulle jag väl bytt till en nyare helt enkelt. Känns dumt med en gammal bil som antagligen ändå bara kommer att stå. Har ju själv en MB C230 Kompressor 99/00 vid sidan om A8'an och 500En, och den står ju konstant. Onödiga uppbundna pengar säger jag

    Jo länge sen jag kolla förbi här, men moppenet verkar ju fortfarande leva. Vet inte om jag har laddat upp bilder på dessa förut. Men här är i alla fall bruksbilen sedan förra sommaren. En Audi A8 4.2q. Bytte till nya 20" RS4 nu i maj och och fick front, framskärmar, höger bakskärm, bakstötfångaren lackerat i början Juli, tryckt på 22mm spacers bak och kodat/sänkt nivåregleringen runt om ca 20mm bak och 25mm fram. Ska fixa spacers fram, lite mer sänkning, polering, konservering, led och lite annat skit när jag kommer hem från semestern.



    Sen min superfina 100% original 500E W124. Detta är då "finbilen"/ "Hobbybilen" Helt nylackerad osv. Grävt stora hål i min plånbok hela våren med mystiska fel och svindyra special reservdelar, bortsett från all lackering osv. Men nu verkar vi i alla fall hittat felet och nya delar är på väg hem. Har i princip bytt all motorelektronik förutom tändkablar och delarna som är på väg hem nu känns det som..

    När jag kommer hem väntar polering, konservering, byte av rotorer, beställa spacers fram (har redan bak) Sen smacka på dem nya RH split fälgarna (äkta) och sänka.


    "Extrabilen" En relativt fin lågmilad MB C230 Kompressor automat 99/00. Ska dock säljas och bytas till en antingen roligare eller mer praktisk extrabil/andra bil, eller kanske en snålare nyare brukis som ändå är fet och kul att köra med bra effekt. Då får A8an bli extrabil (Eller rent av spara pengarna)

  23. #11813
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    [QUOTE=alleexs;416566]Skulle antingen bara spara pengarna, eller göra något annat kul för dem. T.ex resa, själv har jag rest runt en jävla massa typ halva jorden senaste halvåret. Tycker det ger mer per krona än gamla bilar haha. Annars skulle jag väl bytt till en nyare helt enkelt. Känns dumt med en gammal bil som antagligen ändå bara kommer att stå. Har ju själv en MB C230 Kompressor 99/00 vid sidan om A8'an och 500En, och den står ju konstant. Onödiga uppbundna pengar säger jag

    Jo länge sen jag kolla förbi här, men moppenet verkar ju fortfarande leva. Vet inte om jag har laddat upp bilder på dessa förut. Men här är i alla fall bruksbilen sedan förra sommaren. En Audi A8 4.2q. Bytte till nya 20" RS4 nu i maj och och fick front, framskärmar, höger bakskärm, bakstötfångaren lackerat i början Juli, tryckt på 22mm spacers bak och kodat/sänkt nivåregleringen runt om ca 20mm bak och 25mm fram. Ska fixa spacers fram, lite mer sänkning, polering, konservering, led och lite annat skit när jag kommer hem från semestern.



    Sen min superfina 100% original 500E W124. Detta är då "finbilen"/ "Hobbybilen" Helt nylackerad osv. Grävt stora hål i min plånbok hela våren med mystiska fel och svindyra special reservdelar, bortsett från all lackering osv. Men nu verkar vi i alla fall hittat felet och nya delar är på väg hem. Har i princip bytt all motorelektronik förutom tändkablar och delarna som är på väg hem nu känns det som..

    När jag kommer hem väntar polering, konservering, byte av rotorer, beställa spacers fram (har redan bak) Sen smacka på dem nya RH split fälgarna (äkta) och sänka.


    "Extrabilen" En relativt fin lågmilad MB C230 Kompressor automat 99/00. Ska dock säljas och bytas till en antingen roligare eller mer praktisk extrabil/andra bil, eller kanske en snålare nyare brukis som ändå är fet och kul att köra med bra effekt. Då får A8an bli extrabil (Eller rent av spara pengarna)


    det låter bra. Som det ser ut nu så ska jag bara fixa till min lite och åka runt med, audi quattro är trots allt en riktigt bra vinterbil så det kanske blir att byta bil till våren/sommaren istället! Min är ju inte så gammal ändå och känns heller inte stenålder, det mesta på b6an är ju likadant som den nyare b7an, utsidan är väl det som skiljer bilarna mest.
    Pengarna jag inte vet vad jag ska göra med får helt enkelt sitta kvar på kontot som du föreslog, allt behöver ju inte gå till bilar.
    Riktigt fina bilar! A8an är riktigt fläskig, gillar den enormt.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #11814
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Skulle antingen bara spara pengarna, eller göra något annat kul för dem. T.ex resa, själv har jag rest runt en jävla massa typ halva jorden senaste halvåret. Tycker det ger mer per krona än gamla bilar haha. Annars skulle jag väl bytt till en nyare helt enkelt. Känns dumt med en gammal bil som antagligen ändå bara kommer att stå. Har ju själv en MB C230 Kompressor 99/00 vid sidan om A8'an och 500En, och den står ju konstant. Onödiga uppbundna pengar säger jag

    Jo länge sen jag kolla förbi här, men moppenet verkar ju fortfarande leva. Vet inte om jag har laddat upp bilder på dessa förut. Men här är i alla fall bruksbilen sedan förra sommaren. En Audi A8 4.2q. Bytte till nya 20" RS4 nu i maj och och fick front, framskärmar, höger bakskärm, bakstötfångaren lackerat i början Juli, tryckt på 22mm spacers bak och kodat/sänkt nivåregleringen runt om ca 20mm bak och 25mm fram. Ska fixa spacers fram, lite mer sänkning, polering, konservering, led och lite annat skit när jag kommer hem från semestern.



    Sen min superfina 100% original 500E W124. Detta är då "finbilen"/ "Hobbybilen" Helt nylackerad osv. Grävt stora hål i min plånbok hela våren med mystiska fel och svindyra special reservdelar, bortsett från all lackering osv. Men nu verkar vi i alla fall hittat felet och nya delar är på väg hem. Har i princip bytt all motorelektronik förutom tändkablar och delarna som är på väg hem nu känns det som..

    När jag kommer hem väntar polering, konservering, byte av rotorer, beställa spacers fram (har redan bak) Sen smacka på dem nya RH split fälgarna (äkta) och sänka.


    "Extrabilen" En relativt fin lågmilad MB C230 Kompressor automat 99/00. Ska dock säljas och bytas till en antingen roligare eller mer praktisk extrabil/andra bil, eller kanske en snålare nyare brukis som ändå är fet och kul att köra med bra effekt. Då får A8an bli extrabil (Eller rent av spara pengarna)
    det låter bra. Som det ser ut nu så ska jag bara fixa till min lite och åka runt med, audi quattro är trots allt en riktigt bra vinterbil så det kanske blir att byta bil till våren/sommaren istället! Min är ju inte så gammal ändå och känns heller inte stenålder, det mesta på b6an är ju likadant som den nyare b7an, utsidan är väl det som skiljer bilarna mest.
    Pengarna jag inte vet vad jag ska göra med får helt enkelt sitta kvar på kontot som du föreslog, allt behöver ju inte gå till bilar.
    Riktigt fina bilar! A8an är riktigt fläskig, gillar den enormt.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #11815


    Gått och blivit volvoraggare

  26. #11816
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Skulle antingen bara spara pengarna, eller göra något annat kul för dem. T.ex resa, själv har jag rest runt en jävla massa typ halva jorden senaste halvåret. Tycker det ger mer per krona än gamla bilar haha. Annars skulle jag väl bytt till en nyare helt enkelt. Känns dumt med en gammal bil som antagligen ändå bara kommer att stå. Har ju själv en MB C230 Kompressor 99/00 vid sidan om A8'an och 500En, och den står ju konstant. Onödiga uppbundna pengar säger jag

    Jo länge sen jag kolla förbi här, men moppenet verkar ju fortfarande leva. Vet inte om jag har laddat upp bilder på dessa förut. Men här är i alla fall bruksbilen sedan förra sommaren. En Audi A8 4.2q. Bytte till nya 20" RS4 nu i maj och och fick front, framskärmar, höger bakskärm, bakstötfångaren lackerat i början Juli, tryckt på 22mm spacers bak och kodat/sänkt nivåregleringen runt om ca 20mm bak och 25mm fram. Ska fixa spacers fram, lite mer sänkning, polering, konservering, led och lite annat skit när jag kommer hem från semestern.



    Sen min superfina 100% original 500E W124. Detta är då "finbilen"/ "Hobbybilen" Helt nylackerad osv. Grävt stora hål i min plånbok hela våren med mystiska fel och svindyra special reservdelar, bortsett från all lackering osv. Men nu verkar vi i alla fall hittat felet och nya delar är på väg hem. Har i princip bytt all motorelektronik förutom tändkablar och delarna som är på väg hem nu känns det som..

    När jag kommer hem väntar polering, konservering, byte av rotorer, beställa spacers fram (har redan bak) Sen smacka på dem nya RH split fälgarna (äkta) och sänka.


    "Extrabilen" En relativt fin lågmilad MB C230 Kompressor automat 99/00. Ska dock säljas och bytas till en antingen roligare eller mer praktisk extrabil/andra bil, eller kanske en snålare nyare brukis som ändå är fet och kul att köra med bra effekt. Då får A8an bli extrabil (Eller rent av spara pengarna)


    det låter bra. Som det ser ut nu så ska jag bara fixa till min lite och åka runt med, audi quattro är trots allt en riktigt bra vinterbil så det kanske blir att byta bil till våren/sommaren istället! Min är ju inte så gammal ändå och känns heller inte stenålder, det mesta på b6an är ju likadant som den nyare b7an, utsidan är väl det som skiljer bilarna mest.
    Pengarna jag inte vet vad jag ska göra med får helt enkelt sitta kvar på kontot som du föreslog, allt behöver ju inte gå till bilar.
    Riktigt fina bilar! A8an är riktigt fläskig, gillar den enormt.
    Alltid lika roligt när du tittar in här och visar upp bilder på dina fina bilar!

    Nu när jag har börjat jobba så skall jag också börja kolla på en nyare bil. Då 940in har börjat krångla (senast kopplingsras igår..), har en lånebil (V70) men vill ha något bak eller fyrhjulsdrivet. Vet du om man kan få en hyffsat fräsch BMW 7-serie e65 eller en Audi A8 2003- för runt 100 k? Eller bör man spara mer för att slippa framtida dyra reparationer?
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg


    Gått och blivit volvoraggare
    Den såg väldigt fräsch ut!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #11817
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    http://www.garaget.org/?car=328829

    nästa månad ska den in för lackering av stötfångare och skärmar och efter det är bilen till salu om någon är intresserad.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  28. #11818
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Alltid lika roligt när du tittar in här och visar upp bilder på dina fina bilar!

    Nu när jag har börjat jobba så skall jag också börja kolla på en nyare bil. Då 940in har börjat krångla (senast kopplingsras igår..), har en lånebil (V70) men vill ha något bak eller fyrhjulsdrivet. Vet du om man kan få en hyffsat fräsch BMW 7-serie e65 eller en Audi A8 2003- för runt 100 k? Eller bör man spara mer för att slippa framtida dyra reparationer?

    Den såg väldigt fräsch ut!
    Dem billigaste A8'orna av nyare karossen börjar ju på ca 100k, kan vara smart att hålla sig borta från dessa, men gå och kolla. Ibland så hittar man ju en fräsch för lägsta priset ändå. Tex jag brukar ju nästan alltid sälja mina bilar "billigast på blocket" men dem är ändå väldigt påkostade och nästan alltid i toppskick, bara för att bli av med dem snabbt. Jag själv köpte en till synes schysst A8, men har fått lägga ned ett par tio tusingar i reparationer på fel som uppkom strax efter inköpet. Men nu är bilen i toppskick förutom ett lager i fördelningslådan som ska bytas snart (antagligen hela fördelningslådan, men har en "ny" Automatlåda ink fördelningslåda på G)

    BMW 745 är ju allmänt lite äldre och billigare, så antagligen mycket lättare att hitta en schysst bil för 100k, jag upplever även 745an som snäppet billigare att köra (ingen kamrem, och antagligen lägre förbrukning, mors 545 drar på samma sträcka som min a8 ca 15-20% mindre, så en 745 bör i alla fall ligga 5-10% lägre än A8, men man köper inte en lyxbil för dess förbrukning..)

    Själv upplever jag A8'an som en bättre, snyggare och modernare bil än E65 745. Innan jag köpte A8'an så provade jag även S500 och 745 e65, och föredrog A8'an utan tvekan. Är dock sugen på att eventuellt byta min C230 kompressor till en annan "andra bil" och då lutar det mot en BMW 745, eller möjligtvis en S500 facelift. (Om jag nu inte säljer av två av bilarna och skaffar en nya modellens 750 F01 eller nya A8, alt någon sportbil typ 996 turbo eller Ferrari 360/550.. Blivit sugen på sportbil nämligen haha

    Men ha pengar på kontot till reparationer oavsett bilval!

    Fått på nya fälgar/spacers på 500E'n



    Polarens 745 och min A8


  29. #11819
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Här kommer en av mina 740is.
    Namn:  DSC02689.jpg
Visningar: 604
Storlek:  106,6 KB
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  30. #11820
    Min 540, även till salu om någon är sugen.
    Namn:  Delar till salu 015.jpg
Visningar: 627
Storlek:  104,5 KB

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in