1. #10951
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Köpte mig en 740 för en Ciao idag, inredningen ska flyttas över. Skinn inredning med classic trä osv får hoppas på att det blir mysigt

    Så det är nu dåra..
    Namn:  IMG_20120807_163828.jpg
Visningar: 670
Storlek:  95,1 KB

    Stolarna som ska i..
    Namn:  IMG_20120807_220725.jpg
Visningar: 603
Storlek:  107,5 KB

    Återkommer med ny bild när inredningen är monterad i bilen.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  2. #10952

  3. #10953
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Köpte mig en 740 för en Ciao idag, inredningen ska flyttas över. Skinn inredning med classic trä osv får hoppas på att det blir mysigt

    Så det är nu dåra..
    Namn:  IMG_20120807_163828.jpg
Visningar: 670
Storlek:  95,1 KB

    Stolarna som ska i..
    Namn:  IMG_20120807_220725.jpg
Visningar: 603
Storlek:  107,5 KB

    Återkommer med ny bild när inredningen är monterad i bilen.
    Inga Sparco Sporstolar?
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  4. #10954
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    Inga Sparco Sporstolar?
    Haha nej, det är ingen a-traktor
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  5. #10955
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Haha nej, det är ingen a-traktor
    skit i det! Det ska vara sportstolar! Jag ska tillåmed ha det i min hyper atos!
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  6. #10956

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Är det inte automatluftning i locket? Eller någon luftskruv i toppen på kylaren? fyll på, stäng locket. Starta bilen, öppna locket och tryck på alla kylslangar. Då får man ut den mesta luften.

    Fan vad många som har hört av sig med byte.

    Saab 93 1.8t-03
    Corrado g60- 92
    Golf g60- 91
    audi a4 tdi- 97
    Saab 95 2,3t-04
    Honda civic v-tec vti-98
    Volvo 850r- 95

    Inget som lockar jättemycket..

    Dock ingen som velat köpa den för pengar, endast nån som frågade om den kunde exporteras till norge..
    Om golfen är i bra skicka så hade jag bytt dirr. Inga bilar som växer på träd precis

  7. #10957

  8. #10958
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    skit i det! Det ska vara sportstolar! Jag ska tillåmed ha det i min hyper atos!
    Så tänkte jag också när jag var runt sådär 14
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  9. #10959
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Du är typ, 16 va?
    18 om 3 månader, why u ask? :3
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  10. #10960

  11. #10961
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    What the.. I don't even...
    hahahahhah va? xD
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  12. #10962
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Ville bara dela med mig av detta


    (Notera att bilden är beskärd.)

  13. #10963
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Ville bara dela med mig av detta


    (Notera att bilden är beskärd.)
    Vann du?
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  14. #10964
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Om golfen är i bra skicka så hade jag bytt dirr. Inga bilar som växer på träd precis
    Törstig, G-lader kompressorn kräver "mycket" underhåll, slö bil...
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  15. #10965
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Ville bara dela med mig av detta


    (Notera att bilden är beskärd.)
    I vilken bil ska du ha den?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  16. #10966

  17. #10967
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    Vann du?
    Japp!
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    I vilken bil ska du ha den?
    Troligen bilen som införskaffas till våren om den inte säljs till någon bättre behövande.

  18. #10968
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    What the.. I don't even...
    Haha kan inte annat än att hålla med dig typ DAFUQ, ska man åka runt i en atos vill man ju vara typ osynlig inte flashig.
    En svensk tiger!

  19. #10969
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Haha kan inte annat än att hålla med dig typ DAFUQ, ska man åka runt i en atos vill man ju vara typ osynlig inte flashig.
    hahahahah inte många som har atos inte! (Finns ganska många anledningar varför.. xD) Men jag ska få min någorlunda fräsh iaf!
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  20. #10970

  21. #10971

  22. #10972

  23. #10973

  24. #10974
    Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    hahahahah inte många som har atos inte! (Finns ganska många anledningar varför.. xD) Men jag ska få min någorlunda fräsh iaf!


    Bilen blir inte fräsch av att trycka i massa fula eftermarknadsdelar som inte passar in för fem öre och kladdar med däckpenna. Håller med Blastergurra, köper man en snål bil gör man det av ekonomiska skäl (uppenbarligen). Men hela den idén går inte riktigt ihop om du köper massa delar till den.


    Det enda jag kan tänka mig är värt att göra på en Atos är att fixa bra ljud.
    F.d summertime

  25. #10975

  26. #10976

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Törstig, G-lader kompressorn kräver "mycket" underhåll, slö bil...
    Den är iallafall snålare än subban han har nu. Slö bil, beror på vad man jämför med. En Smart Fortwo eller Mercedes Sl65 AMG...

  27. #10977
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Såja.. mätarhuset "renoverat", stötfångaren fram omlackerad, ny höger baklykta då den gamla tog in fukt. A8'an börjar ta sig
    Idag drog jag iväg en beställning på nya fälgar + navringar. Blev original Brabus 20" 9.5" breda runt om. Dessa lär skos med 255or runt om för lite strech.

    Sen ska jag väl skicka iväg bilen på sänkning genom datorn: http://www.blocket.se/stockholm/Sank....htm?ca=11&w=1

    Fundarar även på att lämna in bilen igen på lackering, nu när stötfångaren är så fräsch kanske man ska lämna in för lackering av huv, skärmar och speglar direkt? Och sen högra bakskärmen också, då det finns dörr uppslag där.

  28. #10978

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Såja.. mätarhuset "renoverat", stötfångaren fram omlackerad, ny höger baklykta då den gamla tog in fukt. A8'an börjar ta sig
    Idag drog jag iväg en beställning på nya fälgar + navringar. Blev original Brabus 20" 9.5" breda runt om. Dessa lär skos med 255or runt om för lite strech.

    Sen ska jag väl skicka iväg bilen på sänkning genom datorn: http://www.blocket.se/stockholm/Sank....htm?ca=11&w=1

    Fundarar även på att lämna in bilen igen på lackering, nu när stötfångaren är så fräsch kanske man ska lämna in för lackering av huv, skärmar och speglar direkt? Och sen högra bakskärmen också, då det finns dörr uppslag där.
    Fan, är de inte lönsammare att köpa en nyare A8 för lite mer som du inte behöver lägga en massa pengar på att fräscha upp? Förstår självklart grejen med att pilla med sina saker och förfina dom, men ändå.. Just a thought!
    Bild på fälgarna? Anar att dom lär sitta rätt schysst på kärran!

  29. #10979

  30. #10980

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Underhåll är väl egentligen inga problem. Subarun är inte heller bara att gasa med som en svenssonvolvo, lite mer saker man måste hålla koll på.
    Slö är väl som tidigare nämnt, det berors väl på vad man jämför med? Kanske seg om man jämför med subarun. Med 160hk eller vad det är + kompressorn är ju inte jättelite.

    Ställt den i garaget nu iallfall och glider runt i pickisen sålänge. Fått säkert 25 olika bytesförslag, dock bara ointressant..

    Fattar inte hur man ens orkar lägga energin på o maila mig o fråga om jag vill byta mot en bmw 540, chevrolet blazer. Var en 525 ia nu, vill dock inte ha automat.. En 328 toruing med, han skickade dock aldrig bilder..
    Byt mot 540. drar väl strax över 1 liter.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in