1. #9631
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    tycker du det? har funderat på att ta bort, men får se vad jag gör! tackar så mycket

    Ser jävligt bra ut faktist! Fräsch 945 verkligen! =)

    Zerox: vad äre för effekt i den då?
    lite smårost, men annars fin som fan, inte en oljefläck på motorn och den har ändå gått 37k mil! tack så mycket

    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Vad för tum på fälgarna?
    18 tum fixar bättre bild snart, ser knappt fälgarna ju! vet ej om ja ska köra dessa, eller 18tum r fälgar, har såna liggande med men ska lackas oranga
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  2. #9632
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    tycker du det? har funderat på att ta bort, men får se vad jag gör! tackar så mycket

    lite smårost, men annars fin som fan, inte en oljefläck på motorn och den har ändå gått 37k mil! tack så mycket

    18 tum fixar bättre bild snart, ser knappt fälgarna ju! vet ej om ja ska köra dessa, eller 18tum r fälgar, har såna liggande med men ska lackas oranga
    Ta bort dom nu till sommaren iallafall, om man ska ha såna är det snyggare med högre profil.

  3. #9633

  4. #9634
    Ikväll gick bakaxeln, nu blire svetsdiff

  5. #9635
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Menar du att det är så dålig kvalite på saab? Klart dem håller, dedär var ju ingenting

    Provkörde bilen idag för första gången på jäävligt länge! Var riktigt härligt o sjunka ner i recarostolen och klistermärket på framrutan som gör att man känner sig instängd

    Allting funkade bra. Förutom servon och gasen var seg. Var packningen till servopluggen som var kass igår, sen glömde vi fylla på oljan. Så det funkade med lite mer olja, och gasen fixade jag enkelt med. Satte även på m fronten för att se om den passar. Har självklart läppen, nät + alla lister+ dimljus som ska på sen. Ska bara skicka in det på lack först.

    Precis efter man kört en goo runda
    Lite sugen på E36a som nästa bil faktiskt, M3 dock eller 328 cab

    Men de ser fint ut!

  6. #9636
    Någon omgång spackel samt slipning så är skiten snart klart för lack



    Liten helhetsbild på hur spoilern ser ut på.

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  7. #9637

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Drar stänkisarna i när du svänger? Annars är den inte tillräckligt låg

    Sa inte att dom går sönder enbart för sådant, dock tycker jag man kan ha lite mer respekt för en Turbo-X, för mig känns det som att någon står och gasar skiten ur en Koenigsegg
    Okejokej Jag har ingen aning om hur många turbo x som har tillverkats. Menade bara att en bil ska rastas

    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Lite sugen på E36a som nästa bil faktiskt, M3 dock eller 328 cab

    Men de ser fint ut!
    Mjo dom är väl ganska fräcka Tyckte dom var balla förr men tröttnat ganska rejält på utseendet nu. Okej, låter bra Min nästa bil kommer nog bli en japs

    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Någon omgång spackel samt slipning så är skiten snart klart för lack



    Liten helhetsbild på hur spoilern ser ut på.

    Nice, har du fått igång bilen?

  8. #9638
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Drar stänkisarna i när du svänger? Annars är den inte tillräckligt låg



    Okejokej Jag har ingen aning om hur många turbo x som har tillverkats. Menade bara att en bil ska rastas



    Mjo dom är väl ganska fräcka Tyckte dom var balla förr men tröttnat ganska rejält på utseendet nu. Okej, låter bra Min nästa bil kommer nog bli en japs



    Nice, har du fått igång bilen?
    Kommer bli fint

    Väntar på tråget fortfarande =/, kommer förhoppningsvis nästa vecka
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  9. #9639

  10. #9640

  11. #9641
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Aha okey, härligt!
    Ah, redigt. Börjar bli sjukt taggad . Bara att hålla tummarna
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  12. #9642

  13. #9643
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha men jag menade ju mellan stänklapp och mark På passaten låg mina i marken efter jag sänkt, dock börjat slita till sig nu Men ryck innerskärmarna o valsa då? Så kan hjulen ligga i skärmen


    haha aah! Men lär väl gå igång
    De bör den göra! .
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  14. #9644

  15. #9645

  16. #9646

  17. #9647
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Om det är någon som har eller vet någon som kan ha, eller har en sån här servicehandbok, hör av er!!


    http://www.tradera.com/volvo-service...0805_149168600
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  18. #9648

  19. #9649

  20. #9650

  21. #9651

  22. #9652

  23. #9653

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Kul att folk får upp ögonen för hur grymma BMW vagnarna verkligen är Skulle jävligt gärna vilja åka med en E6x M5, måste vara helt sinnes!

  24. #9654

  25. #9655
    Intygar rimlig i ägarperspektiv också!
    Fick åka en E61 M5, dvs M5 kombi i somras.. med p507 knappen intryck så
    Skit i jämförelse med 1M om vi enbart blickar mot körglädje och exklusivitet.

    Kompisen tvättade upp sin idag efter arbetstid, vilken bil det är!


    Han gick från att äga M6 till att plocka ut en ny 1M och säger själv att 1M är den bästa bilen M-kontoret släppt sen E30 M3.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  26. #9656
    Tänkte höra ifall någon känner igen detta problem.

    Om jag tex lägger i ettan på bmwn så glappar spaken rätt mycket i sidleds. Växel eller så hoppar inte ur utan är bara spaken som går att röra rätt mycket i sidleds. Så tänkte höra ifall någon vet vad felet är?

    Kan tänka mig att de är någon bussning.
    Senast redigerat av JuppeN den 2012-03-07 klockan 13:27.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  27. #9657

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Skit i jämförelse med 1M om vi enbart blickar mot körglädje och exklusivitet.

    Kompisen tvättade upp sin idag efter arbetstid, vilken bil det är!


    Han gick från att äga M6 till att plocka ut en ny 1M och säger själv att 1M är den bästa bilen M-kontoret släppt sen E30 M3.
    Många som verkar ha blivit förälskade i 1M. Dock väger den 1590kg i tjänstevikt, mer än E46 M3, vilket jag inte riktigt förstår. Ska inte grejen med den bilen vara att det är en liten go-cart? Om inte annat så har BMW verkligen lyckats trolla bort känslan av att den väger mycket.

  28. #9658

  29. #9659
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Skit i jämförelse med 1M om vi enbart blickar mot körglädje och exklusivitet.
    I körglädje runt banan så får nog e61 M5 se sig slagen av 1M, men kan inte hålla med om att 1M skulle vara mer exklusiv.. Inte en chans, E61 M5 kostade betydligt mer, man fick drygt 2 stycken 1m coupe för en M5 e61, M5 är som bil betydligt mer exklusiv med sin utrustningsnivå och V10 motor osv och egentligen bland det viktigaste: M5 e61 är väldigt ovanlig jämfört med 1M coupe, ca 1000 stycken M5 e61 tillverkades och ca 3000 1M coupe tillverkades.

  30. #9660

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in