1. #11281
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ojj.. Denna föll inte mig i smaken alls.. Men inte jag som har den heller, kul att du fick nån rolig bil Är det en gts-t eller vad är det för något?
    Håller med Gurra, föll inte mig heller i smaken men det är ju du som ska va nöjd.
    Här har du en länk till bilen Gurra:
    http://www.garaget.org/?car=305545

  2. #11282

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Där ja. Hade börjat med att rycka vingen.

    Men det måste väl ändå vara en GTS-T??
    Vanliga GTS är ju utan turbo? Och han hade ju skrivit att den laddar 0.5...

  3. #11283
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    18" TWS fälgar. Ska inte va för stort på en sportbil heller
    Ojj.. Denna föll inte mig i smaken alls.. Men inte jag som har den heller, kul att du fick nån rolig bil Är det en gts-t eller vad är det för något?
    alla tycker vi olika, men som nästan alla har sagt, den ser bättre ut IRL! GTS-T. Lite smått o gott så ungefär 300hk
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  4. #11284
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    18" TWS fälgar. Ska inte va för stort på en sportbil heller
    nej det sant, men tyckte bara inte dom fyllde ut hjulhusen riktigt. men det är ju en smaksak.annars är det väl inget att tillägga, kul med en unik och udda bil
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #11285

  6. #11286
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Jo klart ex 19" skulle fylla ut bättre de håller jag med om Går alltid o sänka bilen mer men väghållning o utan att skrapa i överallt ränker jag även på så att. hehe
    Var köpte du denna pärla?

    Håller med Perry ang fälgarna, i övrigt ser den bra ut!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #11287
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    Citat Ursprungligen postat av zäta Visa inlägg
    Bifogad fil 10693
    nu har man vart skyline ägare i ungefär 1 vecka. Känns förjävla nice o åka annat än volvo
    lacken är ingen biltema sparyburk lack som ungefär 95% utav folk tror.
    ahahhahahhahhahahahahahhahahahahaahhahahahahhahaha hhahahahahaha
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  8. #11288

  9. #11289

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Var o köpte mig en mercedes idag
    Härligt! Vad för nån?

  10. #11290

  11. #11291
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Köpte mig en fullsmetad 500E igår

  12. #11292
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    Västerås =)
    ahahhahahhahhahahahahahhahahahahaahhahahahahhahaha hhahahahahaha
    Är ialf nöjd att jag slipper åka o skruva i en Volvo o vara lika avundsjuka som som alla andra ungefär, EkaN.
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  13. #11293
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    http://www.garaget.org/?car=306825 Fixat lite bilder på lådbilen... Kanske byter emot en rätt fräsch 328 touring,återstår att se!
    Senast redigerat av Jonthä den 2012-09-24 klockan 04:02. Anledning: För att jag kan!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  14. #11294

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Har den fällbara nackstöd bak man fäller med knapp? Det har jag fan i min merca haha, ballt

    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Västerås =)

    Är ialf nöjd att jag slipper åka o skruva i en Volvo o vara lika avundsjuka som som alla andra ungefär, EkaN.
    Ärligt talat så tror jag inte han är avundsjuk

  15. #11295
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Västerås =)

    Är ialf nöjd att jag slipper åka o skruva i en Volvo o vara lika avundsjuka som som alla andra ungefär, EkaN.
    Han har definitvit ingen anledning att vara avundsjuk för din Skyline var tyvärr bland dom fulaste jag sett.




    Grabbar ån kanske har lite koll och jag har börjat kolla på 2 olika Bmw som 1sta bil

    Det är BMW 525 E39 och 328 E36 men vilken av dessa rekommenderar ni?
    Vad är vanliga fel på dom (Förutom rost)?
    Hur mycket soppa drar dom?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  16. #11296

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819

  17. #11297

  18. #11298
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    2 helt olika bilar ju.. Som förstabil hade jag tagit 328an, då dem är bra mycket roligare. Nu hade jag nog valt e39an, riktigt satans sköna bilar att glida i. E36an känns lite plastig.
    Glapp i bakvagnen brukar vara det största problemet på e36orna då dem flesta gått hårt. Det märker du när du drar på och växlar, slår till i bakaxeln då. Sen är det väl inget särskilt man bör kolla på just dem. Är väl som vilken annan bil som helst, skadar inte att kolla om diffen läcker olja osv. Jag vettefan om jag inte valt 325 istället för 328an, alternativt 325 insug på 328an.

    Båda bilarna ligger runt litern. En 328 kan man ligga på strax under om man snålar som fan. Min 523 snittar alltid över litern (samma motor som 525.) Pendlar jag går det såklart att ligga under litern. Men i stan om man kör lugnt ligger den på 1.3-1.4 Dock automat med. Men du får räkna med strax över litern.
    Är delarna för att laga glapp i bakvagn dyra då? Arbetet gör ingenting eftersom jag utbildar mig till bilmekaniker så skruva har jag inget emot och bilen lär ju trimmas.

    Men varför 325 då? Vad är bättre med 325's insug jämfört med 328a då? Är det en rak sexa i alla 3 bilarna eller?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  19. #11299

  20. #11300
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Är ialf nöjd att jag slipper åka o skruva i en Volvo o vara lika avundsjuka som som alla andra ungefär, EkaN.
    Tyvärr, men ditt bilköp är verkligen ingenting att vara avundsjuk på. Jag hoppas att du trollar för den där Skylinen var verkligen groteskt ful.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  21. #11301
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Bussningarna är nog inga större kostnader. Berors på vilka det är, kommer inte ihåg exakt hur det är. Men om det är dem främre bussningarna som gått är det mycket mycket jobb, många bilmekaniker som inte vill ta på sig jobbet. Polarn hade inne sin på bmw verkstaden här i stan, alla hans bussningar var kassa. Men dem bytte bara dem bytte bara 2 av fyra, dem sa att dem andra 2 är inte lönt att fixa. Blir dyrare än vad bilen är i princip.

    Eller det är svårt o säga egentligen.. Sätter du på 325ans insug på en 328 får du bättre bottendrag, om du mappar bilen efteråt dvs. Tror dock 328an har samma låda som m3, vilket inte 325 har. Ja det sitter rak sexa i alla dem 3 bilarna.
    Yes 328a har M3 låda det är därför jag har kollat på den mest. Jaha då skulle man ju annars kunna köpa triminsug då istället för 328a

    Skönt med rak sexa då så man får lite goare muller än en 4a
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  22. #11302

  23. #11303
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Har den fällbara nackstöd bak man fäller med knapp? Det har jag fan i min merca haha, ballt
    Yes, min har ju allt du kunde få i en senare w124 bortsett från bensinvärmare. Tror dock att fällbara nackstöd är standard.

    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Grabbar ån kanske har lite koll och jag har börjat kolla på 2 olika Bmw som 1sta bil

    Det är BMW 525 E39 och 328 E36 men vilken av dessa rekommenderar ni?
    Vad är vanliga fel på dom (Förutom rost)?
    Hur mycket soppa drar dom?
    525 e39 alla dagar i veckan! Förutom att den är grymt mycket snyggare, känns exklusivare, bättre komfort, bättre byggkvalite osv så är det även en mycket modernare bil. E39an i sig är mycket modernare än e36, och iom att det är en 525a du kollar på (bensin antar jag) så är det ju en facelift 2001 och nyare med Angeleyes, "led-slingor" i baklyktorna osv.

  24. #11304

  25. #11305

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Håller med Gurra, föll inte mig heller i smaken men det är ju du som ska va nöjd.
    Här har du en länk till bilen Gurra:
    http://www.garaget.org/?car=305545




    Lite så iallafall

  26. #11306
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    jaja alla tycker vi olika. jag tycker ialf det är ballt o ha en skyline som sticker ut ur mängden
    jadu avis på att du har en skyline? lite, men inte på din ^^
    har inte fast jobb ännu, endast provanställd så kan inte ta lån ännu, så istället för o sitta hemma och runka så lägger ja lite pengar på skrotiga volvos så man kan ha lite kul medans man väntar på fast!
    sen är ju inte skyline särskilt häftiga, särskilt inte importerade, måste suga att bli omkörd av en 740 turbo bara för att ens postbil inte går fortare än 180
    Sen så går ju inte min skyline bara 180 om du tror det.. ska tydligen vara en spärr där men min fortsätter ialf över det utan problem.


    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Tyvärr, men ditt bilköp är verkligen ingenting att vara avundsjuk på. Jag hoppas att du trollar för den där Skylinen var verkligen groteskt ful.
    jag fick denna bilen för 45 000 - 50 000kr. Så varför ska man klaga?
    när dessa bilar står drygt 50 000 - 150 000 kr högre än vad jag köpte min för.
    Och skicket är kanon
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  27. #11307
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  28. #11308
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Haha aah det stämmer säkerligen! Den fulaste o roligaste funktionen på länge haha.
    Märkte dock att min knapp verkar vara ur funktion.. Jävla irriterande, samma sak med halvljusautomatiken, den tänder inte den vänstra baklyktan, men sätter jag igång med lampvredet så fungerar baklyktan. Fick en jävla 2a på det idag. Drygt

  29. #11309

  30. #11310

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in