1. #11401
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Löfarn Visa inlägg
    Gört, svinenkelt och ser mycket fräschare ut
    Måste bara fixa en värmepistol.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #11402

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Måste bara fixa en värmepistol.
    129 :- på Biltema, fungerar utmärkt
    Kåtmorfar<3

  3. #11403

  4. #11404
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Sådär då har man köpt sig en Golf MK2!

    Men hur ska man fixa skrikande fläktrem?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  5. #11405

  6. #11406

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Sådär då har man köpt sig en Golf MK2!

    Men hur ska man fixa skrikande fläktrem?
    Provat spänna? :p
    Kåtmorfar<3

  7. #11407
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Löfarn Visa inlägg
    Provat spänna? :p
    Har inte bilen hemma än så testar det när jag får hem den!

    BlasterGurra : Okej tack för tips!




    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257853 La upp ett projekt på Golfen nu! In och följ och kommentera!
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  8. #11408
    Ni som kör med varmluftspistol på kofångarna, ska man köra länge på låg värme eller tvärt om ? Har aldrig provat innan tänkte testa på 745an nån dag

  9. #11409

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Ni som kör med varmluftspistol på kofångarna, ska man köra länge på låg värme eller tvärt om ? Har aldrig provat innan tänkte testa på 745an nån dag
    Jag körde hög värme tills det mörknade, då flyttade jag vidare kör 5cm avstånd typ
    Kåtmorfar<3

  10. #11410
    Citat Ursprungligen postat av Löfarn Visa inlägg
    Jag körde hög värme tills det mörknade, då flyttade jag vidare kör 5cm avstånd typ
    Okej najs ska testa detta

  11. #11411
    Någon som är intresserad av 4st 240 turbofälgar, blästrade å vitlackerade. Pris: Bud.


    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  12. #11412

  13. #11413

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Då var angeleyes beställda till bmwn.. Hoppas det blir bra och inte ser turkigt ut. Blev iaf med vit blinkers tyvärr.. Kommer beställa baklyktor när jag hittar några äkta m5 facelift med.

    Funderar även på att få ut hjulen lite.. Fick ett rimligt pris för 65mm spacers från manton racning jag tänkte ha bak. Sitter 45mm bak nu och 32mm fram. Tanken var att ha 65mm bak och 45mm fram, då blir det fitment hehe. Ev mer bak, tänkte måtta lite noga så man får det bra.


    Edit: skickade efter ett par baklyktor nu med, hoppas det är dem jag tänkt mig.. Pengarna går åt som smör i solsken haha
    Köp fälgar med rätt ET, kommer slita gott på dina hjullager med så sinnessjukt feta spacers

  14. #11414

  15. #11415

  16. #11416

  17. #11417

  18. #11418

  19. #11419

  20. #11420

  21. #11421

  22. #11422

  23. #11423
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257853

    Smällde av fläktremen idag så bilen kokade när den skulle köras hem Men jag ska slita ut inredningen ur bilen och hur får man ur stolarna fram ur en Golf MK2?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  24. #11424
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257853

    Smällde av fläktremen idag så bilen kokade när den skulle köras hem Men jag ska slita ut inredningen ur bilen och hur får man ur stolarna fram ur en Golf MK2?
    du är inte 18 o har användare på garaget bara för du har en biljävel, grattis jävla pajas
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  25. #11425

  26. #11426
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Måste bara fixa en värmepistol.
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    du är inte 18 o har användare på garaget bara för du har en biljävel, grattis jävla pajas
    Ja många som är under 18 och är bilintresserade som har egna konton trots att dom inte har nån egen bil utan bara för att fråga och följa projekt t.ex så om jag då har en bil + ett projekt så har jag väl anledning till att vara medlemm?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  27. #11427
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Ja många som är under 18 och är bilintresserade som har egna konton trots att dom inte har nån egen bil utan bara för att fråga och följa projekt t.ex så om jag då har en bil + ett projekt så har jag väl anledning till att vara medlemm?
    vad jag vet så har dom haft 18 års gräns på forumet, men läsa regler är ju inget någon gör.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  28. #11428

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Ja många som är under 18 och är bilintresserade som har egna konton trots att dom inte har nån egen bil utan bara för att fråga och följa projekt t.ex så om jag då har en bil + ett projekt så har jag väl anledning till att vara medlemm?
    Oj satan så bitter, "Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig." Så står det i reglerna, står alltså inte att man måste vara 18+ för att vara medlem men man bör överväga om man verkligen ska bli medlem, Nu har ju Mattyyy bil och projekt på den så då verkar det ju inte som en så dum idé att bli medlem, eller hur?
    Kåtmorfar<3

  29. #11429
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Ja många som är under 18 och är bilintresserade som har egna konton trots att dom inte har nån egen bil utan bara för att fråga och följa projekt t.ex så om jag då har en bil + ett projekt så har jag väl anledning till att vara medlemm?
    Varför citerade du mig?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #11430
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Varför citerade du mig?
    Citaten verkar leva sitt egna lilla liv för jag tror ju inte att löfarn skulle citera mig heller.
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in