1. #4621
    såg en mattsvart nissan gt-r idag, fyffan va den är snygg!


  2. #4622

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    http://img402.imageshack.us/i/img0399ub.jpg

    Lite småsugen på någon annan bil.. Om någon är intresserad så är det bara att hojta till

  3. #4623

  4. #4624

  5. #4625
    http://www.expressen.se/nyheter/1.23...bil-pa-lidingo

    Se upp där ute killar, sjuka saker händer tydligen med de som åker fina bilar...

    (Förövrigt är det min polare som satt i bilen, och bilen som stals var en Range Rover Sport Supercharged)

  6. #4626
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    http://www.expressen.se/nyheter/1.23...bil-pa-lidingo

    Se upp där ute killar, sjuka saker händer tydligen med de som åker fina bilar...

    (Förövrigt är det min polare som satt i bilen, och bilen som stals var en Range Rover Sport Supercharged)
    Container-> Borta
    Känns lite så..

  7. #4627
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    http://www.expressen.se/nyheter/1.23...bil-pa-lidingo

    Se upp där ute killar, sjuka saker händer tydligen med de som åker fina bilar...

    (Förövrigt är det min polare som satt i bilen, och bilen som stals var en Range Rover Sport Supercharged)
    Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
    Container-> Borta
    Känns lite så..
    Skulle precis skriva det med ... Den är redan utom räckhåll! Riktigt sjukt, men undrar vad fan som börjar hända. Dock vet jag att på många nya bilar så har de börjat med självlåsande dörrar när man rullar iväg. Både mammas och pappas BMWs har det. En feature som numera lär vara ganska avgörande i sådana situationer!

  8. #4628
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Skulle precis skriva det med ... Den är redan utom räckhåll! Riktigt sjukt, men undrar vad fan som börjar hända. Dock vet jag att på många nya bilar så har de börjat med självlåsande dörrar när man rullar iväg. Både mammas och pappas BMWs har det. En feature som numera lär vara ganska avgörande i sådana situationer!
    Finns även i Peugeot bilarna
    Dock tror jag inte tjuvarana är ute efter sånna bilar ;D

  9. #4629
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    De är standard i varenda bil som rullar i USA, däremot har jag inte åkt någon Saab eller Volvo som dörrarna låser sig själva på där.

  10. #4630
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Skulle precis skriva det med ... Den är redan utom räckhåll! Riktigt sjukt, men undrar vad fan som börjar hända. Dock vet jag att på många nya bilar så har de börjat med självlåsande dörrar när man rullar iväg. Både mammas och pappas BMWs har det. En feature som numera lär vara ganska avgörande i sådana situationer!
    Japp, gissningsvis kördes den direkt till en färja som ligger ca 3 km från själva rånet och skeppades till Estland eller liknande land.

    Haha, auto. lås har till och med min lilla Seat Men hade inte hjälpt i det här fallet, då bilen stod still och han väntade på sina vänner.

  11. #4631
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Japp, gissningsvis kördes den direkt till en färja som ligger ca 3 km från själva rånet och skeppades till Estland eller liknande land.

    Haha, auto. lås har till och med min lilla Seat Men hade inte hjälpt i det här fallet, då bilen stod still och han väntade på sina vänner.
    Har alltid dörrarna låsta när jag kör eller står still i Malmö .. Hade han haft det, hade de inte kommit in i bilen och så hade han kunnat köra ifrån de!

  12. #4632
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Har alltid dörrarna låsta när jag kör eller står still i Malmö .. Hade han haft det, hade de inte kommit in i bilen och så hade han kunnat köra ifrån de!
    Fyfan va kul om han skulle haft låsta dörrar, att se killnaras frustrerade ansikten
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  13. #4633

  14. #4634
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Mycket dåligt folk finns här i världen.
    http://www.blocket.se/uppsala/MB_420....htm?ca=15&w=3
    Köpte den av oss för 15k, har inte ens haft den i en vecka, och säljer den nu för 27k och får den att framstå som felfri även fast den har motorproblem, ac fungerar inte, centrallåset funkar inte, el problem finns och massa mer. Sen så använde dom bilderna jag tog och la upp dom på blocket utan min tillåtelse, så den annonsen lär inte finnas kvar länge till
    Men värst är det för farsan, denna bilen var som en familje medlem för honom, och säljaren sa att han skulle ta hand om den och renovera den.

  15. #4635
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Fyfan va kul om han skulle haft låsta dörrar, att se killnaras frustrerade ansikten
    haha kan se det framför mig Men seiöst, att man inte ens ska kunna sitta i sin olåsta bil och vänta på sina kompisar utan att man blir av med bilen:/

  16. #4636
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    De är standard i varenda bil som rullar i USA, däremot har jag inte åkt någon Saab eller Volvo som dörrarna låser sig själva på där.
    Har de på våran jobb cheva. Lite läsligt när man åkte med den första gången med en läskig gubbe, å helt plötsligt låses dörrarna

  17. #4637

  18. #4638
    http://www.blocket.se/stockholm/Audi....htm?ca=11&w=1

    Vad tror ni? Ska kika på den nästa vecka om den finns kvar
    To much is never enough.. !

  19. #4639
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Mycket dåligt folk finns här i världen.
    http://www.blocket.se/uppsala/MB_420....htm?ca=15&w=3
    Köpte den av oss för 15k, har inte ens haft den i en vecka, och säljer den nu för 27k och får den att framstå som felfri även fast den har motorproblem, ac fungerar inte, centrallåset funkar inte, el problem finns och massa mer. Sen så använde dom bilderna jag tog och la upp dom på blocket utan min tillåtelse, så den annonsen lär inte finnas kvar länge till
    Men värst är det för farsan, denna bilen var som en familje medlem för honom, och säljaren sa att han skulle ta hand om den och renovera den.
    Haha folk är smarta.. Hade en polare som råkade ut för samma sak, Sålde bilen för 5k(Ville bara bli av med den) köparen la upp den för 15-20k (kommer inte ihåg) en vecka senare och det var väldigt mycket problem med den men det beskrev han inte i annonsen och han hade knappast fixat problemen

    Stackars din pappa.. Lider med honom

  20. #4640

  21. #4641
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fett! Helt klart imponerad


    När släpptes första ferrari 599?

  22. #4642

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Mycket dåligt folk finns här i världen.
    http://www.blocket.se/uppsala/MB_420....htm?ca=15&w=3
    Köpte den av oss för 15k, har inte ens haft den i en vecka, och säljer den nu för 27k och får den att framstå som felfri även fast den har motorproblem, ac fungerar inte, centrallåset funkar inte, el problem finns och massa mer. Sen så använde dom bilderna jag tog och la upp dom på blocket utan min tillåtelse, så den annonsen lär inte finnas kvar länge till
    Men värst är det för farsan, denna bilen var som en familje medlem för honom, och säljaren sa att han skulle ta hand om den och renovera den.
    Är ju den killen som kommer få problem sen när han ska sälja den, fast fattar att det är störande.. Men att de är synd om farsan är väl skitsamma, man säljer ju en bil för att bli av med den. Nästa ägare kanske renoverar den istället!

  23. #4643
    Godmorgon biltråden!

  24. #4644
    Citat Ursprungligen postat av Oloof^ Visa inlägg
    Godmorgon biltråden!
    Nu det ska finnas "Gilla"-funktionen

  25. #4645

  26. #4646
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Skrattretande när kompisen som förövrigt inte kan NÅGONTING om bilar och påstår att han har kört 245km/h på autobahn med hans farsa i deras Audi a6 kombi -07a med 177hk. Hahaha
    Kanske inte helt omöjligt om dem inte hade någon last + en fin nedförsbacke i typ kassel 240km/h på mätaren, dock jobbigt segt..

  27. #4647
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Nu det ska finnas "Gilla"-funktionen
    Jävligt länge sen man tittade in här. För 2 år sedan trodde man att man aldrig skulle lämna Mnf!

  28. #4648

  29. #4649

  30. #4650
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Äntligen får man åka v8 igen!
    vad har du hittat för roligt nu då?

    btw ingen som har en högerframskärm i plast till Amazon till salu?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in