1. #10081

  2. #10082
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Haha, lite så ja. Den köpte han en miljöbensinare också. Provkörde den en sväng. Jag har aldrig kört en klenare bil.
    ja vänta 2 år sen hänger la avgasröret i backen som de brukar göra på franska bilar. kvaliteten i franska bilar är helt seriöst på botten
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  3. #10083
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Polaren köpte en sprillans ny Clio idag. *facepalm*
    Hoppas att det var en tjejkompis till dig.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #10084
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    ska köpa ett par hova baklysen till min 740 av en kille idag och han påstår att frakten går på ca 250 spänn, är inte det ganska saftigt?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #10085

  6. #10086
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Här lättar vi.



    Bara bur som saknas

    En smutsig jäkel
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  7. #10087

  8. #10088
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ska köpa ett par hova baklysen till min 740 av en kille idag och han påstår att frakten går på ca 250 spänn, är inte det ganska saftigt?
    Det kan nog vara rimligt, i alla fall om han vill skicka med posten. Skickade ett par skor med posten(i en lite större skokartong) och fick betala 150 kr för det, men Schenker/DHL är oftast billigare men har lite längre leveranstider.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #10089
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  10. #10090
    nu längtar jag tills vädret blir såppas bra att man kan få låna ena mustangen av farsgubben blir till att måla lite asfalt svart med denne
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  11. #10091

  12. #10092
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Ville^ Visa inlägg
    Med vilket företag är detta? Jag vet inte hur det är med de andra men Posten går efter vikt och kanske avstånd? Hur långt är det?
    det är posten, nu är dem köpta så vi får se om jag blev blåst på 750 kronor
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det kan nog vara rimligt, i alla fall om han vill skicka med posten. Skickade ett par skor med posten(i en lite större skokartong) och fick betala 150 kr för det, men Schenker/DHL är oftast billigare men har lite längre leveranstider.
    han skickade med posten. vi får väl se om det kommer några hova imorgon eller övermorgon
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #10093

  14. #10094
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Kommer du förbi med den då?
    ja du det får la bli nån da! du får dra med till nossebro i sommar då åker jag den dit!
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  15. #10095
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Halvbur skulle man byggt.. Men irriterande om folk behöver åka med haha..

    Den ser schyst ut nu ju, fälgarna ser bra ut!
    Sant, men fett

    Tackar, jo vart lite skillnad men för hög nu
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  16. #10096

  17. #10097
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Dock är väl service inte ett problem för mig direkt då pappa har ett bilföretag. Tänker mest på inköpskostnad, bensinförbrukning samt försäkring. Vill dock ha en bil som rör sig någorlunda i alla fall, så en 9-5 på 150hk hade blivit rätt lagom tror jag
    9-5 2.0t 150hk 240nm , sen chippar du hon till 220hk/360nm. Sitter samma drivlina som i Aero förutom Koppling. Det håller tro mig

    Och ja det är den effekten du får på steg1 för dryga 2-5k. Helt galet så trimvärd den motorn är


  18. #10098
    Gav monstret lite kärlek idag, bytte däck,luftade,damsög osv samt tvättade den. Imorgon är det dags för 3000 mil service

    Bli inte avundsjuka på min brutala mängd hästkrafter nu pojkar håll snoppen i styr!
    Namn:  Monstret.jpg
Visningar: 583
Storlek:  124,1 KB
    En svensk tiger!

  19. #10099
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Gav monstret lite kärlek idag, bytte däck,luftade,damsög osv samt tvättade den. Imorgon är det dags för 3000 mil service

    Bli inte avundsjuka på min brutala mängd hästkrafter nu pojkar håll snoppen i styr!
    Hur gammal är du?

  20. #10100
    y0, har börjat fundera på att lackera kylaren på bilen, alltså kylflänsen. Påverkar det kylningen så att det blir märkbart negativt?
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  21. #10101
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Hur gammal är du?
    Född 92 dvs fyller 20 iår, farsan har förlorat körkort pga sjukdom och morsan använder bilen ca 1 gång i veckan. Så det är inte min bil men den används till 98% av mig samt att jag får ta hand om service å grejer dock betalar mina päron.
    Var nära att köpa egen bil förut men detta är en mycket bättre lösning
    En svensk tiger!

  22. #10102
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Född 92 dvs fyller 20 iår, farsan har förlorat körkort pga sjukdom och morsan använder bilen ca 1 gång i veckan. Så det är inte min bil men den används till 98% av mig samt att jag får ta hand om service å grejer dock betalar mina päron.
    Var nära att köpa egen bil förut men detta är en mycket bättre lösning
    Absolut skulle gärna byta min V6 mot din Prius med nuvarande bensinpriset.

  23. #10103




    Min 9-3 ss
    Lite gammla kort, typ 2 år men hade inga nyare tillgängliga.
    Mycket trevlig bil som jag är mycket nöjd med

    /Alm

  24. #10104
    Citat Ursprungligen postat av Aaaaaaalm Visa inlägg




    Min 9-3 ss
    Lite gammla kort, typ 2 år men hade inga nyare tillgängliga.
    Mycket trevlig bil som jag är mycket nöjd med

    /Alm
    Nice

  25. #10105
    Citat Ursprungligen postat av honda5ive Visa inlägg
    Absolut skulle gärna byta min V6 mot din Prius med nuvarande bensinpriset.
    Ja det är en grym deal, har polare som åker runt i volvos/bms av äldre modeller och dom klagar hela tiden på bensinpriset. Min bil kostar säkert mindre än 1/3 i bensin i månaden vs dem
    En svensk tiger!

  26. #10106

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    hel-lack på golfen påbörjas näst nästa vecka, och blev klar med turbo bytet i morsans saab idag, så ska bara starta upp skiten imorron när den har fått batteriet full laddat, och kolla så den inte läcker olja/ vatten

  27. #10107

  28. #10108
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    fick hem baklysena, saknas bara kontakt till de vardera lysena då jag har en 87a.
    mumma!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #10109
    Drog på sommarhjulen igår.
    Namn:  bmw 004.jpg
Visningar: 527
Storlek:  110,1 KB

  30. #10110
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    fick hem baklysena, saknas bara kontakt till de vardera lysena då jag har en 87a.
    mumma!
    Ser lite slitna ut?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in