1. #10201

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av Nismo Visa inlägg
    Så nu har man äntligen fått på coilsen o dom nya fälgarna

    :wub e allt jag har att säga

  2. #10202

  3. #10203

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Tja pöjks! Är lite sugen på gula lycktor fram på audin, var får man tag i sån gul film? eller äre nån transparant färg man har på? Vill iallfall veta var man hitta de på internet
    Det är gul film man sätter på. Men finns ju även toningfärg
    Finns väl på scstyling eller liknade sidor

  4. #10204

  5. #10205

  6. #10206

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Har kolla på scstyling men hitta inge
    http://www.stylingbutiken.se/skyddsf...ing-gul/3398-0

  7. #10207

  8. #10208

  9. #10209
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Väldigt smidigt och proffsigt att köpa av!

    http://www.blocket.se/varmland/Stral...7.htm?ca=9&w=3
    Bra pris! Hur är kvalitén på det? Bra sugen på att fixa lite på e30n!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  10. #10210

  11. #10211
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Nu är bmwn borta..

    La ut den igårkväll vid 22.00 för 19 lök. Fått asmkt mail och samtal. Idag blev jag av med den, så gick ju rätt snabbt Kändes dock bara tråkigt att sälja, pengarna lättade inte särskilt mycket.. Är väl mest för all tid man la ner för att köra bilen i 1 månad. Och blev sjukt nöjd över resultatet. Aja, hoppas det blir något roligt nu..
    Skönt att du blev av med den fort, men förstår att de känns surt

    Någon som vet om de finns "hood-bra" te Bmw e34? Hitta inget när jag söker ialf
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  12. #10212

  13. #10213
    Namn:  IMG_1246[1].jpg
Visningar: 566
Storlek:  101,5 KB
    Namn:  IMG_1226[1].jpg
Visningar: 579
Storlek:  104,8 KB

    Slänger upp några nyare bilder på volvon, sänkt 60/40,Usablinkers,2.5" simonsrör från katalysatorn och massa annat, börjar bli helt okej va?
    För övrigt är den nytvättad och har slängt in basen o slutsteg + ny stereo
    Call me super sexy boogeyman slayer!

  14. #10214

  15. #10215
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Känns ju jäävligt bra att man ska vara uppe i Västerås 13.25 imorgon för att besikta 740n, och självklart så får jag inte upp något tryck i bromsarna trots nya ledningar och huvudbromscylinder. Ingenting läcker. Blir att spendera hela förmiddagen i verkstan åt att lufta de förbannade bromsarna, bryter ihop om den inte går igenom.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #10216
    Citat Ursprungligen postat av jjoel Visa inlägg
    Namn:  IMG_1246[1].jpg
Visningar: 566
Storlek:  101,5 KB
    Namn:  IMG_1226[1].jpg
Visningar: 579
Storlek:  104,8 KB

    Slänger upp några nyare bilder på volvon, sänkt 60/40,Usablinkers,2.5" simonsrör från katalysatorn och massa annat, börjar bli helt okej va?
    För övrigt är den nytvättad och har slängt in basen o slutsteg + ny stereo
    Börjar se bra ut Nya fälgar bara och kanske något bak så är den

    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Bild på min golf iv -03. Fälgarna ska bytas, men ekonomin tillåter inte det just nu.

    Fälgarna är ju snygga, varför byta? Snygg bil i övrigt

  17. #10217
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av jjoel Visa inlägg
    Namn:  IMG_1246[1].jpg
Visningar: 566
Storlek:  101,5 KB
    Namn:  IMG_1226[1].jpg
Visningar: 579
Storlek:  104,8 KB

    Slänger upp några nyare bilder på volvon, sänkt 60/40,Usablinkers,2.5" simonsrör från katalysatorn och massa annat, börjar bli helt okej va?
    För övrigt är den nytvättad och har slängt in basen o slutsteg + ny stereo
    En uppsättning större fälgar hade varit pricken över "iet". Enligt min uppfattning hade 40 sänkning runt om räckt, men jag ska nog inte säga något då jag kör runt i en monstertruck med 15"s fälgar.
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Bild på min golf iv -03. Fälgarna ska bytas, men ekonomin tillåter inte det just nu.

    En av de snyggaste Golf iv jag sett!

    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Börjar se bra ut Nya fälgar bara och kanske något bak så är den



    Fälgarna är ju snygga, varför byta? Snygg bil i övrigt
    Undrar samma sak. Ser riktigt fet ut med de fälgarna!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #10218
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Enligt min uppfattning hade 40 sänkning runt om räckt, men jag ska nog inte säga något då jag kör runt i en monstertruck med 15"s fälgar.
    Förstår inte hur man kan tycka att "lite högre" är snyggare, ju lägre desto fränare? Inte bara du som tycker det uppenbarligen, så jag riktar inte detta bara till dig.

    Jag kör med ca 2cm till stänkskydden och 5cm till framvagnsbalken, inga genomslagsgummin och lågprofilsdäck utan problem. Manligt som fan

  19. #10219
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Förstår inte hur man kan tycka att "lite högre" är snyggare, ju lägre desto fränare? Inte bara du som tycker det uppenbarligen, så jag riktar inte detta bara till dig.

    Jag kör med ca 2cm till stänkskydden och 5cm till framvagnsbalken, inga genomslagsgummin och lågprofilsdäck utan problem. Manligt som fan
    Nej.

  20. #10220
    Nån som vet hur man får ut en fågel ur bilen ? Han flög in o landade på golvet sen kröp skiten in under förarstolen o nu är den borta, har ställt mat på golvet men den har inte visat sig ännu, snabba svar tack behöver bilen o vill inte ha en fågel som börjar sprattla omkring när man kör.

  21. #10221
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Börjar se bra ut Nya fälgar bara och kanske något bak så är den
    Tack! Nya fälgar är på g när jag får pengar, kommer vara lika tråkig som alla andra och köpa mig ett par R-fälgar..
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    En uppsättning större fälgar hade varit pricken över "iet". Enligt min uppfattning hade 40 sänkning runt om räckt, men jag ska nog inte säga något då jag kör runt i en monstertruck med 15"s fälgar.
    Tack, som jag skrev innan så kommer nya fälgar när ekonomin tillåter.. är ju bara 16 så har inte ekonomi till allt!
    Älskar låga bilar, ville ha min så låg som möjligt så de blev 60mm fram och 40mm bak, ser bra ut i mina ögon men passar inte alla som sagt
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Förstår inte hur man kan tycka att "lite högre" är snyggare, ju lägre desto fränare? Inte bara du som tycker det uppenbarligen, så jag riktar inte detta bara till dig.

    Jag kör med ca 2cm till stänkskydden och 5cm till framvagnsbalken, inga genomslagsgummin och lågprofilsdäck utan problem. Manligt som fan
    Håller med dig , låga ska dom va
    Call me super sexy boogeyman slayer!

  22. #10222
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Nån som vet hur man får ut en fågel ur bilen ? Han flög in o landade på golvet sen kröp skiten in under förarstolen o nu är den borta, har ställt mat på golvet men den har inte visat sig ännu, snabba svar tack behöver bilen o vill inte ha en fågel som börjar sprattla omkring när man kör.
    Gör lagom små bitar bröd och häv på råttgift på det och ställ in i bilen, annars öppna alla dörrar och baklucka och skräm ut den.

  23. #10223
    Snart klar med läppen

    Var tvungen å hänga dit den lite lätt. Är ungefär 5cm +/-~~ från marken. Bild med tumstock kommer någon dag

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  24. #10224
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Förstår inte hur man kan tycka att "lite högre" är snyggare, ju lägre desto fränare? Inte bara du som tycker det uppenbarligen, så jag riktar inte detta bara till dig.

    Jag kör med ca 2cm till stänkskydden och 5cm till framvagnsbalken, inga genomslagsgummin och lågprofilsdäck utan problem. Manligt som fan
    Om det inte är en sportbil så tycker jag (och detta är min uppfattning) att det ser förjävligt ut om "fälgarna till viss del döljs av skärmarna", hoppas du fattar. Enligt MIG är det lagom med 40mm fram+bak.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Nej.
    Precis! Känns nästan som om alla med bil(har varit så för mig isf) skryter på facebook ang deras sänkningar tex; "Kör utan fjädrar nu, gör ont i ryggen som fan men orginal ser förjävligt ut!"
    Notera att detta är min uppfattning och jag vill helst inte ta nån diskussion om detta.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #10225

  26. #10226
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Förstår inte varför man vill ha en hög bil om det inte är en SUV eller dyl.

    Lite nya bilder på min pärla! Så jävla kär i denna bil, ju mer tiden går! Förhoppningsvis fått tag i ett extrajobb nu och då blir de ev. lite godis till vintern under vilan. Tona rutor, mörk film på lyktor och dimljusen, nya bromsar, belägg, 25mm spacers sen om pengarna räcker, motoruppgraderingar.





    Jävligt fin i lacken för att vara 15år gammal.
    En bil med 40mm sänkning är nog hög. Om bilen inte är riktigt fet med tex snygga fälgar eller är en sportbil/bil med hög prestanda så tycker jag att 40 mm är idealist tex den här:
    http://www1.garaget.org/gallery/arch...322_e7odwz.jpg
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2012-05-04 klockan 21:13.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #10227
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Gör lagom små bitar bröd och häv på råttgift på det och ställ in i bilen, annars öppna alla dörrar och baklucka och skräm ut den.
    Tror den har dött av panik eller nåt, ställde fram frö o grejer men den har inte rört de. Hittar den dock inte så får bli o börja skruva ut stolarna o sånt imorgon

  28. #10228
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Tror den har dött av panik eller nåt, ställde fram frö o grejer men den har inte rört de. Hittar den dock inte så får bli o börja skruva ut stolarna o sånt imorgon
    Den fastnade väl nånstans Finns väl inte särskilt många ställen den kan ta sig in på

  29. #10229
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Den fastnade väl nånstans Finns väl inte särskilt många ställen den kan ta sig in på
    Fattar inte vart fan den har gömt sig bara ser den inte nånstans under stolarna, är en del vrår den kan ta sig ner i under stolarna dock, därför får jag plocka ut dem o kolla

  30. #10230
    Någon som ska till Gislaved idag?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in