1. #7621
    äckliga jävla sossar... alla är ju fan likadana som mona! -.-
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  2. #7622
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Börjar klia i fingrarna när ena grannen har senaste Skylinen och den andra en Granturismo S. Kanske dags att börja spara lite
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  3. #7623
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Som tur är så kommer förslaget ifrån Sossarna, och de kommer knappast att styra Sverige igen.

    Blev det ingenting med den sk E-10 bensinen?
    Det finns på några mackar. Går inte under en natt att byta ut ett helt system

  4. #7624
    är det värt att köpa en billig e30 som meck bil när man är 17?

    eller något annan bil kanske ni tycker? skulle vilja ha en med turbo men helst en billig
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  5. #7625

  6. #7626
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    är det värt att köpa en billig e30 som meck bil när man är 17?

    eller något annan bil kanske ni tycker? skulle vilja ha en med turbo men helst en billig
    e30 är rätt bra,finns ganska mycket delar till de och går inte så dåligt. Men passa dig för de med m40 motorerna!
    Turbo finns inte original på de som simon sa.Men jag håller på å bygger en nu som du kanske skulle vilja köpa sen i vår?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  7. #7627
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    är det värt att köpa en billig e30 som meck bil när man är 17?

    eller något annan bil kanske ni tycker? skulle vilja ha en med turbo men helst en billig
    Kan ju säga såhär mycket att turbokonvertering å BMW går inte ihop !

  8. #7628
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Kan ju säga såhär mycket att turbokonvertering å BMW går inte ihop !
    hur är det med traktorerna då?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  9. #7629
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    E30 finns inte med turbo original vad jag vet, men de kan man ju stoppa i. Fast då kostar det.
    ja det är ju tråkigt att det inte finns men vad tror du det skulle kosta att fixa det? en turbo med en liten extra knuff inte något för mycket

    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    e30 är rätt bra,finns ganska mycket delar till de och går inte så dåligt. Men passa dig för de med m40 motorerna!
    Turbo finns inte original på de som simon sa.Men jag håller på å bygger en nu som du kanske skulle vilja köpa sen i vår?
    okej vad är det dåliga med m40 motorerna då? hur håller dom annars i skick motorerna?
    tråkigt att det inte finns turbo men som ovan hur mycket såna fall för att få turbo tror du? njaa vill helst bygga på en själv då jag inte kommer ha råd med så mycket

    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Kan ju säga såhär mycket att turbokonvertering å BMW går inte ihop !
    vf skulle det inte
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  10. #7630
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    vf skulle det inte
    Ja eller har man pengar så går de men är du en ''vanlig'' 17 åring blire nog svårt

  11. #7631
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Ja eller har man pengar så går de men är du en ''vanlig'' 17 åring blire nog svårt
    hur mycket tror du det skulle gå på då?

    tror låsas pappa vill hjälpa till lite och såklart så kommer mamma och han betala lite också för delar hoppas jag då hihi
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  12. #7632
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg


    okej vad är det dåliga med m40 motorerna då? hur håller dom annars i skick motorerna?
    tråkigt att det inte finns turbo men som ovan hur mycket såna fall för att få turbo tror du? njaa vill helst bygga på en själv då jag inte kommer ha råd med så mycket
    De slits lite mer än de andra,de funkar bra men m20 topparna kan spricka i kylkanalerna i blocket om man laddar på för mycket men de svetsar man oftast så det blir starkare.
    jag är uppe i ca 7000 nu och då har jag fått bra priser på endel saker men det går billigare också om man vill.
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  13. #7633
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    hur mycket tror du det skulle gå på då?

    tror låsas pappa vill hjälpa till lite och såklart så kommer mamma och han betala lite också för delar hoppas jag då hihi
    Oj , bara till exempel så kanske de kostar 4-5 tusen att turbo konvertera en volvo motor. Och b23an är lätt meckad, men kanske 10 om inte lite till. Men jag är inte säker på de då jag är inte direkt insatt i BMW

  14. #7634
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    De slits lite mer än de andra,de funkar bra men m20 topparna kan spricka i kylkanalerna i blocket om man laddar på för mycket men de svetsar man oftast så det blir starkare.
    jag är uppe i ca 7000 nu och då har jag fått bra priser på endel saker men det går billigare också om man vill.
    okej men det är ju inte så jävla farligt blir sälja båda mopparna bara

    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Oj , bara till exempel så kanske de kostar 4-5 tusen att turbo konvertera en volvo motor. Och b23an är lätt meckad, men kanske 10 om inte lite till. Men jag är inte säker på de då jag är inte direkt insatt i BMW
    joo volvo motorn är lätt att mecka med jaa om man köper allt nytt så blir det dyrt men såklart går det att köpa bra saker beg också!

    ett tag kvar tills jag är 17 så vi får se om det blir en volvo eller något annat
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  15. #7635
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    okej men det är ju inte så jävla farligt blir sälja båda mopparna bara



    joo volvo motorn är lätt att mecka med jaa om man köper allt nytt så blir det dyrt men såklart går det att köpa bra saker beg också!

    ett tag kvar tills jag är 17 så vi får se om det blir en volvo eller något annat
    Jag tänkte bara på att köpa beg saker xD

  16. #7636
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Jag tänkte bara på att köpa beg saker xD
    haha men som jonthä sa var han uppe i 7000kr och det kan jag leva med men annars är ju volvo mycket billigare men är inget fan av volvo direkt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  17. #7637

  18. #7638
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Bokat tid för byte av styrbox imorrn, då ska man allt ut och piska några Volvos och tyskar!
    Don´t make excuses, make horsepower!

  19. #7639

  20. #7640

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936

    Fyfan säger jag bara...

  21. #7641
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hur vart de med alla din supror, skylines osv som du sa att du skulle ha som förstabil?
    jojo men vore det inte roligt att ha något att pilla på och lära sig lite också innan man går över till dom fina sakerna?
    tänkte mest för att mecka och lära sig inte direkt som jag vill ha en volvo eller bmw annars men vore ju roligt att fixa en

    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    en snik konvertering kostar mellan 5-10k, beroende på hur duktig du är och hur mycket du gör själv.. När jag turbokonvertera sierran kostade det sammanlagt 3600 ungefär.
    kommer nog göra allt själv ja kunskap kan jag alltid fråga min lärare om råd osv då jag går fordon! men tanken var att lära sig
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  22. #7642

  23. #7643
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Lånat polarens skoda, sen kört firmabil hela dan på jobbet. Sen betalar man 3000 och hoppar in i bmwn, vilken känsla alltså

    Funderar på att bara lägga ett multum pengar till på den, sen sälja och köpa en supra tills nästa sommar.
    Importera själv isf?

    Är det något stort som skiljer en Supra från en Skyline? (Jo Gtr ät fyrhjulsdriven men i övrigt)
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #7644

  25. #7645

  26. #7646
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Blir det inte jäävligt dyrt med försäkring och de om den står på ditt namn ?
    blir i alla fall inte lika dyrt som han skulle ha den med turbon

    det är ju N/A han är ute efter nu
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  27. #7647

  28. #7648
    jo det blir det. Tycker det svider ganska mycket med bmwn redan nu, därför det blir utan turbo.



    Precis
    Aha, men hur mycket betalar du för Bmw:n om man får fråga? Hade själv tänkt att ha en E30 som första bil


  29. #7649
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Aha, men hur mycket betalar du för Bmw:n om man får fråga? Hade själv tänkt att ha en E30 som första bil
    vill också veta!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  30. #7650
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    naejfan, har aldrig råd att äga en "riktig" just nu.. Tänkte isf snikvarianten utan turbon. Räcker för att dra till sig blickar, och lagom som 19 åring..
    Låter bra det Det är nog goare å byta upp sig när man har pengar än att byta ned sig för att pengarna tar slut
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in