1. #10831
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    går det och få tag på en vettig supra/skyline/evo för ungefär 70 000 ni som vet eller är det mest sönderkört?
    Klarar inte av att köra en sån ändå du Emil *puss*
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  2. #10832

  3. #10833
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    har kört värre
    Flickvännen din?
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  4. #10834

  5. #10835
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    ja (a)
    Redigt vilddjur
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  6. #10836

  7. #10837

  8. #10838

  9. #10839

  10. #10840
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    diffar upp till 30 sen släpper dom
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Haha, ja det blir ju bättre än att stå utan diffklump i alla fall.
    Har slung på min 740. Fungerar väl sådär. Men kanske är min klump som dummar. Inte alltid den släpper vid 30~~ osv.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  11. #10841

  12. #10842

  13. #10843
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Postar en random bild då

    Namn:  IMG_20120725_184433.jpg
Visningar: 667
Storlek:  101,8 KB
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  14. #10844

  15. #10845
    Tja! Jag håller på att slipa ner min vinter fälgar då dem är förj*vligt rostiga! Men det är lite svårt att komma åt här och var, någon som har tips på hur man underlättar sånna arbeten?
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  16. #10846

  17. #10847
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Blästra.
    Okej
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  18. #10848
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Blästra.


    Fyfan vilken jobbig jävel med subarun. Han är 32 bast, ville att jag skulle höja bilen innan vi byter. Vilket jag fan inte orkar. Sen klagade han på att det bara fanns 1 nyckel till den. Och han såg att jag köpte bilen i maj, o frågade varför jag skulle sälja den redan. Hatar massa frågor..
    Finns ju massa svar på den sista, att du trodde du behövde pendla å köpte volvon men fått nytt jobb/vill ha bus bil/fått bättre ekonomi den du trott å massa andra
    En svensk tiger!

  19. #10849

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Denna vart man sugen på! Men blir för dyrt att äga 2 bilar Får vänta till vinter då ena bilen står i garaget...
    http://www.blocket.se/malmo/Bmw_e36_....htm?ca=22&w=2

  20. #10850
    "Aras"..

    Var till skroten idag för att plocka hem en drivaxel, det är det enda som saknas för att 940in ska blir körbar igen..
    Självklart hade dom stängt den här veckan..
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  21. #10851
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Såja! Äntligen har jag köpt mig en lyxbil som komplement till dem andra två ) Blev en i princip maxutrustad Audi A8 4.2 quattro D3





  22. #10852

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    "Aras"..

    Var till skroten idag för att plocka hem en drivaxel, det är det enda som saknas för att 940in ska blir körbar igen..
    Självklart hade dom stängt den här veckan..
    Är ju inte så förvånade när den är nere i malmö. Finns bara såna nästan där. Iallafall om man kollar på bmw...

  23. #10853

  24. #10854

  25. #10855

  26. #10856

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Sådär ja, Volvon borta och har nu en impreza i mina händer!
    Lägg upp bilder!

  27. #10857

  28. #10858

  29. #10859
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    [QUOTE=Mrpalmer;384055]
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Såja! Äntligen har jag köpt mig en lyxbil som komplement till dem andra två ) Blev en i princip maxutrustad Audi A8 4.2 quattro D3

    Fint! Sweet med elstolar även bak! Men måste bara få fråga, hur i helvete har du råd med alla bilarna? Antar att de är banken som äger denna?
    Hehe, ja riktigt soft för den som åker bak. Har väl råd med bilarna på samma sätt som alla andra här? Dvs köper det jag anser mig ha råd med efter att ha räknat på det. Skulle det skita sig totalt så säljer jag bara, eller helt enkelt bara ställer alla bilar. Är egentligen inte i behov av bil. bara så bekväm av mig (och har ett enormt bilintresse) Nej, banken äger inte denna, står på farsan..

  30. #10860
    [QUOTE=alleexs;384076]
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg

    Hehe, ja riktigt soft för den som åker bak. Har väl råd med bilarna på samma sätt som alla andra här? Dvs köper det jag anser mig ha råd med efter att ha räknat på det. Skulle det skita sig totalt så säljer jag bara, eller helt enkelt bara ställer alla bilar. Är egentligen inte i behov av bil. bara så bekväm av mig (och har ett enormt bilintresse) Nej, banken äger inte denna, står på farsan..


    Föräldrarna pröjsar skatt, försäkring och bensin förmodar jag? Ingen fråga du behöver svara på om du inte vill men är intressant att veta.
    F.d summertime

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in