1. #11311

  2. #11312

  3. #11313

  4. #11314
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg


    får ta ett rejält tag med beemern nu i vinter, ny lack och koppling på g!
    Ser riktigt bra ut med dom fälgarna!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #11315

  6. #11316
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    japp ska på lite lägre profil bara sen tas några varv med kapen
    Vad för lack blir det då?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  7. #11317

  8. #11318

  9. #11319
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Bonnemeck, varför sänker du lite mer seriöst med coils?
    antagligen för att coils kostar några lappar.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #11320

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Skaffade mig en läpp. På med lite svart/grå färg så sitter den nog fint!


    Uploaded with ImageShack.us

  11. #11321

  12. #11322
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    För mak 3k kan du ju få raceland/ta technix colis vilket inte är mycket pengar.
    ja det är sant, men vi vet ju inte vad ekan har för ekonomi heller. även om det inte är särskilt mycket pengar så är det ju en del om man valt att prioritera annat i förväg.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #11323

  14. #11324
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Tror det handlar mer om prioritering, inte hans ekonomi. Jag hade också kört med kapen, finner ingen anledning att köpa coils till en e34.
    jo det var ju det jag menade. jag ville inte uttala mig angående hans ekonomi, men har jag inte fått det helt om bakfoten så har han en(flera?) till bil, och även om man har en inkomst lär man ju prioritera och det var lite det jag menade, att jag iallafall hellre kapar än att köpa dyra coils, när kapen är gratis.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #11325

  16. #11326
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Haha vet inte hur många bilar han har, men några stycken. Ja vill man bara ha bilen låg så varför inte köra kapen.. Sänkningsfjädrar är hitte på piss har jag kommit på, sänker ju inte tillräckligt ändå haha!



    Har börjat komma igång i garaget nu iallfall. Fått dit all skit och byggt lite hyllor och skit. Men fan vad det kostar med alla prylar man behöver haha.
    haha jag vet, dyrt som fan och sänker typ 4cm..
    haha ja pengarna sticker ju iväg rätt snabbt
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #11327
    Namn:  418466_457451607611119_641364399_n.jpg
Visningar: 720
Storlek:  93,0 KB

    här är min 945 turbo

  18. #11328
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha jag vet, dyrt som fan och sänker typ 4cm..
    haha ja pengarna sticker ju iväg rätt snabbt
    Jag köpte nå b fjädrar som sänker 60/40 vart lagom enligt mig!

    Jag har dock bara ett par 16 tums hjul.
    Senast redigerat av Holmqvist den 2012-10-05 klockan 12:05.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  19. #11329

  20. #11330
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag köpte nå b fjädrar som sänker 60/40 vart lagom enligt mig!

    Jag har dock bara ett par 16 tums hjul.
    jajo det beror ju på hur mycket man vill sänka också! om man vill ha lagom, eller om man vill ha lågt
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #11331

  22. #11332
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Precis! &0/40 sänker fan för lite. Vet inte om jag kommit in i något skumt, men ser inte sänkta bilar som låga längre. Ska vara seriöst sänkt för att man ska se något, tycker numera att min röda e36 var way för hög haha! Tänkte sänka beemern lite mer i vinter iallafall, den är maxad nu så får ta halva genomslagsgummit. Tänkte mig 1 cm till iallafall. Kommer bli roligt o köra nästa sommar, får nästan planera min körning redan nu då jag inte tar mig över många farthiner. Men det kan man ju skita i, huvudsaken är att den blir snygg Fick förövrigt tvättat bilen igår, första gången på 3 veckor. Mest för att fälgarna var kolsvarta, inte lönt att tvätta när det regnar varje jävlar dag. Men fan vad ren den blev, blir lika förvånad varje gång att fälgarna är så ljusa haha.

    Anledningen till att du inte ser sänkta bilar som låga längre är väl för att det har blivit otroligt mainstream och nu är det stance som gäller
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  23. #11333

  24. #11334
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Precis! &0/40 sänker fan för lite. Vet inte om jag kommit in i något skumt, men ser inte sänkta bilar som låga längre. Ska vara seriöst sänkt för att man ska se något, tycker numera att min röda e36 var way för hög haha! Tänkte sänka beemern lite mer i vinter iallafall, den är maxad nu så får ta halva genomslagsgummit. Tänkte mig 1 cm till iallafall. Kommer bli roligt o köra nästa sommar, får nästan planera min körning redan nu då jag inte tar mig över många farthiner. Men det kan man ju skita i, huvudsaken är att den blir snygg Fick förövrigt tvättat bilen igår, första gången på 3 veckor. Mest för att fälgarna var kolsvarta, inte lönt att tvätta när det regnar varje jävlar dag. Men fan vad ren den blev, blir lika förvånad varje gång att fälgarna är så ljusa haha.
    haha precis, utseendet är ju viktigare än komforten haha ska man sänka så ska man göra det riktigt enligt mig! haha gött, det blir ju skitigt snabbt denna årstiden. blött och skitigt och jävligt hela tiden..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #11335

  26. #11336
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ja det är ju så, komforten kan man skita i. Aah det blir ju det.. Vill bara ha vinter så man kan ställa in den o börja köra mercan. Ska bli gott o ta tag i bmwn, rekonda hela inredning osv.
    åhfan, du slår på stort haha! nej men kul att du hittat en fin bil du är nöjd med
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #11337
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jo det kan kanske vara en anledning. Men det är ju stance som gäller? Japs stuket med feta kjolar och neon är ju ute för längesen, ser dessutom förjävligt ut med. Tror det är 4 i stan som kör stance bara, min bmw, en audi a4, en s2000 och en e36. Men det är ju inte mer än rätt, bilarna ska endast ligga 4 cm ovanför marken och däcken ska sticka ut
    Självklart är det stance som gäller! Här i Tuna vet jag fan inte om nån ens kör stance förutom kusinen som har en stancad Volvo C30 R-design sen har man väl sett några bmw/merca med 20" fälgar och småsänkning toppat med lite camber det är väl det närmsta man kommer här. Dock så är det jävligt många tyskstukare i E-tuna faktist Fan asså när jag skaffar bil kommer jag vara tvungen att ha vinterbil för stancad Golf/Bmw vettefan om det funkar så bra på vintern haha
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  28. #11338
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Självklart är det stance som gäller! Här i Tuna vet jag fan inte om nån ens kör stance förutom kusinen som har en stancad Volvo C30 R-design sen har man väl sett några bmw/merca med 20" fälgar och småsänkning toppat med lite camber det är väl det närmsta man kommer här. Dock så är det jävligt många tyskstukare i E-tuna faktist Fan asså när jag skaffar bil kommer jag vara tvungen att ha vinterbil för stancad Golf/Bmw vettefan om det funkar så bra på vintern haha
    att försöka tyskstuka en volvo är ju sååå fel
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #11339
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    lägger väl upp en liten bild på vår verkstad. här står min caddy bra!

    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Nädå han har lyckats bra faktist BBS fälgar , stretch , camber , 4-5cm markfrigång osv så ser det rätt bra ut Våga vara annorlunda vettu
    jo visst, man ska inte vara som alla andra. ladda upp lite bilder på den
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #11340
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    att försöka tyskstuka en volvo är ju sååå fel
    Nädå han har lyckats bra faktist BBS fälgar , stretch , camber , 4-5cm markfrigång osv så ser det rätt bra ut Våga vara annorlunda vettu
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in