Angry packning till bensinkran...

någon som har eller haft samma problem som jag med att fixa fram en packning till en bensinkran i passande ämne och material, jag har just detta problemet med min jawa 210, jag har en jätte fin o fungerande bensinkran men packningen saknas, jag köpte ett ark med neoprenegummi från swedol som var utlovat o stå emot bensin, men den löste upp sig väldigt fort o klugga igen både filter i kran, någon som har en ide på bra material som man kan göra en bensinkran-packning av ?

Reg.datum
    Sep 2010
    mjölkkartong är ju standard!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

okej men finns de något specifikt , eller bara de man får tag i , något o rekomendera ( alltså märke, affär osv

asså de är ju den gummibussningen inuti kranen som är liksom 4 hål i o ca 2mm tjock

hehehe okej, kör på röd då får inhandla de imorn hehehe, jag har ju en hel bunte öl-glas underlägg de är ju lite hårdare och tjockare och kraftigare papp, ska testa med de, har lagt en bit i bensin till imorn och se hur den reagerar , förhoppningsvis håller den annars får de väl bli feltema, dock är ju de en jävla bit till antingen halmstad eller göteborg för de när man bot mittimellan

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in