Ämne: Hip hop/ Rap

Trådad visning

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
    Eminem är faktiskt sjukt bra! En av väldigt få bra just nu! ;

    När du redan snackar om Outerspace, http://www.youtube.com/watch?v=HChtj2tYB3k sjukt bra låt!
    Oja, den är jävligt skön! Fick faktist reda på Outerspace genom någon moppe film här på MNF, en orre film tror jag :o

    Här har du en av Menteroja, svenskar dessutom tror jag =)



    ANG Eminem stämmer det, han är faktist bra. Har alltid hatat han lite smått, men har på slutet insett att han faktist är riktigt bra
    Senast redigerat av Slynzukk den 2010-08-12 klockan 00:03.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in