Ämne: Hip hop/ Rap
Trådad visning
-
2010-08-11, 23:55 #11
Oja, den är jävligt skön!
Fick faktist reda på Outerspace genom någon moppe film här på MNF, en orre film tror jag :o
Här har du en av Menteroja, svenskar dessutom tror jag =)
ANG Eminem stämmer det, han är faktist bra. Har alltid hatat han lite smått, men har på slutet insett att han faktist är riktigt bra
Senast redigerat av Slynzukk den 2010-08-12 klockan 00:03.




Svara med citat